• Ik vroeg me af of jullie dat herkennen. Als de telefoon overgaat bij ons, schrik ik al. Ik neem hem daarom ook nooit op. Op stage wachtte ik altijd en nam op het laatste moment op, als niemand anders opnam. Maar ook met bellen, ik bel liever niet, als ik kan mailen of smsen doe ik dat veel liever, behalve bij een paar mensen die ik regelmatig bel.
    Herkennen jullie dat? Ik vind het best vervelend.


    Your make-up is terrible

    Ik durf ook nooit te bellen. Straks toets ik een verkeerd nummer in en val ik één of andere enge vent lastig... maar de telefoon opnemen doe ik wel altijd gewoon.


    Happy Birthday my Potter!

    Ja, dat is heel erg normaal. Er is zelfs een naam voor. Telefoonangst. Ik heb er ook last van, hoor. En ik loop nu dus stage als een Secretaresse dus ik heb heel veel met telefoons te maken. Maar nu lukt het steeds beter en is het een stuk minder eng. Het gaat op gegeven moment uit zichzelf.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik heb het ook. Ik haat bellen D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bang is een groot woord, maar ik haat bellen. Maar ja, ik haat het sowieso om met mensen om te moeten gaan die ik amper ken of niet kan zien.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb er geen hekel aan ofzo, maar dat is omdat ik zó vaak gebeld word dat het normaal wordt. Ik ben wel eens een keer ontzettend uitgevallen omdat ik dacht dat Fred me voor de achtste keer op rij aan het bellen was, was het mijn moeder... Echt zo; 'G*DV*RD*MM*, FRED, dit is nou al de achtste keer! Wat MOET je nou zeg, Jezus Christus, ik hoef je hand toch niet bij álles vast te houden?!' en toen; 'Rebecca...? Dit is mama, je moet zo naar de tandarts...'

    Buh. niet leuk.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb daar eigenlijk helemaal geen hekel aan. Alleen wanneer ik bijvoorbeeld moet soliciteren voor iets. Dan wel D:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    BloodyGum schreef:
    Ik durf ook nooit te bellen. Straks toets ik een verkeerd nummer in en val ik één of andere enge vent lastig... maar de telefoon opnemen doe ik wel altijd gewoon.


    Dat heb ik gehad D:
    ik heb direct opgehangen...
    maar verder neem ik de telefoon wel op behalve als er staat beller onbekend...


    I love Quizlet

    Meh, niet zo zeer bang, maar ik vind bellen en opnemen niet leuk. Als er andere mensen thuis zijn wacht ik tot de telefoon opgenomen word, en als dat niet gedaan wordt, dan is het meestal al te laat...


    Destroy what destroys you.

    Ik vind het wel leuk. En nu ik erover nadenk ook nog eens fascinerend. (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Meestal ben ik gewoon te lui om er voor te lopen. Maar ik heb er niet echt een hekel aan of zo :3


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Lady Gaga schijnt ook bang te zijn voor telefoons en heeft iemand ingehuurd die haar telefoon opneemt. Lol. :W


    26 - 02 - '16

    Ik hou er ook niet zo van om mensen te bellen. Alleen mensen die ik vaak bel, goede vrienden of familie die ik vaak bel. Maar anders mail/sms ik ook liever.


    Inspiration can hit you any time

    Ik ben niet bang voor de telefoon ofzo, maar ik vind het verschrikkelijk om iemand te bellen. Dat doe ik dan ook bijna nooit, ik sms alleen maar. :W


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Yep, 't is iets minder dan wat jij hebt, maar ik doe het liever niet nee ;;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik haat het als ik iemand moet bellen. Echt, dat vind ik zo stom dat ik meestal gewoon langs ga bij die persoon. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"