• Over een halve week ga ik 15 km stappen met school. Ik weet uit ervaring dat ik daarna altijd erge voet- en beenpijn heb.
    Nu ga ik die avond boogschieten. Dat is ongeveer vier uur dat ik dan op mijn voeten moet staan en lopen zonder te zitten. Ik voel de pijn nu al. :W

    Maar ik wil het niet afzeggen, dus hebben jullie tips om je voeten te sparen?
    Ik ben meestal rond één uur thuis en het boogschieten is om 6 uur, dus misschien kennen jullie tips om je voeten in die tijd minder pijn te laten doen?

    Ik weet dat dit best onmogelijk is, maar een beetje minder pijn is voor mij ook al goed. ^-^


    Let the Night embrace you

    Bij die 15 km, onderweg, je schoenen nooit uitdoen. Dan zullen je voeten zwellen. (:
    Anders zou ik het zelf niet weten. Goeie schoenen en ja...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nou, ik denk dat je je voeten in 5 uur al wel behoorlijk kan laten rusten. Maar goed dan moet je wel de tijd er voor over hebben.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    In een teiltje met warm water laten weken of even douchen, daarna iemand lief aan kijken om je voeten te masseren zodat de doorbloeding beter is. Dat zou in ieder geval het grootste deel van de pijn/vermoeidheid weg moeten werken.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    een leuke jongen om je voetjes te masseren ;)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Je voeten koel houden en gewoon lekker in bad gaan na het wandelen (:


    26 - 02 - '16

    Ahum, hier zijn mijn drie beste, ÜBERgeweldige wandeltips:

    - Strik je schoenen niet te strak. Hiermee voorkom je dat je scheenbeenvlies (ja, dat bestaat echt) geïriteerd raakt. Rol je sokken ook niet op.

    - Neem optijd rustpauzes. Ga dan niet op de koude grond zitten.

    - Houd tijdens de pauze je schoenen aan, anders loop je het risico dat je niet meer in je schoenen past door het opzetten van je voet.


    En natuurlijk zijn goede schoenen een must, en helpt een massage altijd. :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Thanks iedereen.
    Moet ik m'n schoenen dan ook aanhouden na het wandelen? Nee toch, hm? :p


    Let the Night embrace you

    Ik zou zeggen, laat je voeten goed rusten na het stappen, neem een voetbadje of kijk iemand heel lief aan - liefst ook nog eens iemand knap ^.^ - en laat die je voeten masseren.
    Schop je schoenen uit na het stappen en ga in de zetel liggen, met je voeten op een lekker zacht kussen, neem een bad.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 18:47 ]


    comfort in c h a o s

    Pusheen schreef:
    Thanks iedereen.
    Moet ik m'n schoenen dan ook aanhouden na het wandelen? Nee toch, hm? :p


    Misschien nog even rustig uitlopen, maar sowieso niet gelijk stoppen. Dan worden je spieren in een keer koud en krijg je vreselijke spierpijn. *spreekt uit ervaring*


    26 - 02 - '16