• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..



    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~ Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Gabumon ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik zuchtte. 'Omdat jij het bent.' Ik deed mijn handen op haar schouders en ging steeds verder naar beneden.

    Serena

    Ik glimlachte toen hij zijn handen op mijn schouders legde. Hij ging met zijn handen omlaag. 'Wacht tot ik weer goed zit slimmerd,' zei ik met een klein lachje. Ik ging weer met mijn rug naar hem toe zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Zie je? Ik ga nu al de fout in,' zei ik koppig.

    Serena

    Ik lachte zachtjes. 'Het geeft niet Mason, ga maar door. Je begon goed.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Goed, ik ging door. Voor mijn gevoel was het pure mishandeling, terwijl ik niet eens zo hard deed. Maar misschien had Serena er meer verstand van. Dat wist ik eigenlijk wel zeker.

    Serena

    Hij ging verder. Het voelde niet echt prettig, maar zeker ook niet onaangenaam. Misschien dat het kwam omdat mijn rug nog gevoelig was. Ik schoof wat naar achteren en ging tegen hem aanliggen. Ik voelde mijn rug tegen zijn borst en buik aankomen. Merendeels zijn buik. Ik hield mijn ene arm om mijn borsten heen. 'Je bent geweldig,' zei ik zachtjes tegen Mason. Ik pakte zijn ene arm beet en deed die om mijn buik heen. Ik lachte zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Niet waar. Verre van dat zelfs,' zei ik.

    Serena

    'Hoezo dat? Leg dat eens uit,' zei ik zachtjes tegen hem. Ik lag heerlijk en glimlachte. Ik liet mijn hand op de zijne liggen en keek naar de lucht,


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Weet ik niet. Ik vind mezelf niet geweldig of zo.'

    [Morgen ben ik op vakantie. We gaan bij ons appartement Wifi aanvragen dus waarschijnlijk kan ik gewoon reageren, aangezien we de laptop meenemen, kan alleen wel een paar dagen duren. :3]

    [Owkeej is goed ;d]

    Serena

    'Hmm, maar dat vind ik wel,' zei ik en ik nestelde mijzelf lekker in.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Vind iemand dat tenminste.'

    Serena

    Ik knikte. 'Je bent gewoon perfect voor mij,' zei ik zachtjes. 'Je verhalen zijn leuk en je ligt lekker en gewoon alles.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Vind tenminste iemand dat.'


    [Ik had ff geen zin om te schrijven (en inspiratieloos), sorry. >_<]

    [Haha is niet erg ;p. Ik heb geen haast]

    Serena

    Ik knikte lichtjes. 'En de mening van die iemand telt voor alles,' zei ik met een klein lachje. Ik sloot mijn ogen even en genoot eventjes van dit moment.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you