• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..



    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~ Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Gabumon ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Vroeger moest ik mijn verstand op nul zetten om niet in huilen uit te barsten of kwaad te worden op alles. Dat is er denk ik in blijven zitten.' Ik haalde mijn schouders op.

    Serena

    'Oh,' zei ik zachtjes. Ik ging tegen hem aan leunen. Het water begon zijn werk te doen en ik rilde een klein beetje. 'Wat wou je hier eigenlijk doen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Kijken of hier iets is.'

    Serena

    'Ja dat kan ook,' zei ik en ik keek de grot in. 'Veel plezier, die donker staat mij niet zo aan..' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Goed. Tot straks. Of morgen,' overdreef ik. 'Wie weet hoe ver die grot gaat.' Ik begon te lopen.

    Serena

    Ik trok me knieën op en keek hem na. 'Maak me nou niet bang,' zei ik met een beetje angst.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Doe ik niet,' zei ik droog. 'Kom je mee of blijf je hier?'

    Serena

    'Doe je wel... En eh.. Ik blijf hier,' zei ik en ik keek een beetje angstig naar het donker. Brr..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Zelf weten.' Ik liep aan. De grot was echt heel lang. Na een halfuur lopen kwam ik bij het einde. Of niet, want dat deel was gewoon ingestort en er lagen stenen voor de weg.
    Ik liep terug.

    Serena

    Mason liep weg. Ik zelf bleef zitten waar ik zat. Ik begon langzamerhand alleen steeds meer te bibberen. Ik begon te gapen en ging een beetje liggen tegen de muur aan. Ik sloot mijn ogen voor een momentje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Serena lag te slapen toen ik terug was. Ik tilde haar op, keek of ze niet wakker werd en keek of er geen opening was tussen de waterval en de grot. Dei was er, maar die was nauw. Ik kon er met Serena nog net door en liep terug naar de hut.

    Serena

    Ik vernam dat ik werd op getild. Ik open mijn ogen een heel klein beetje. Ik glimlachte toen ik merkte dat het Mason was. Onbewust kroop ik zo ver als het kon tegen hem aan. 'Heey,' zei ik slaperig met een glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Hoi,' zei ik. Ik legde haar neer in de hut. Waren we nu allebei weer zeiknat en het regende niet eens.

    Serena

    Ik werd neergelegd in de hut. Ik keek naar Mason. Ik klopte zachtjes naast me. 'Kom liggen,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik ging naast haar zitten. 'Is er iets?' vroeg ik.