• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - Cybele: Naveah Mylana Romérez
    - Dragneel: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Dragneel: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - Flounder: Joshua Matt Benson
    -


    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora - Joshua Matt Benson
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam

    Ik glimlach en knik. 'Ja doe maar wat maakt me niet uit' ik ga naast haar
    zitten en kijk over het water.

    Naveah

    Snel sta ik op om binnen uit de keuken een fles ijskoude sinas te halen. Vervolgens laat ik me weer langs Liam zakken als ik twee glazen heb gevuld en langs ons heb neergezet. 'Je zei dat je twee zusjes hebt, wie is je andere zusje?' vraag ik zacht en kijk even schuin naar hem op.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam

    Ik kijk even op. 'Ja ik heb nu nog een zusje. Sarah en Alison waren een tweeling. Ze waren onafscheidelijk maar okk heel verschillend. Door Alison denk ik elke dag wel aan Sarah. Ze zijn qua uiterlijk identiek.'

    Naveah

    'Oh, een tweeling,' reageer ik zacht en zoek met mijn vingers naar zijn hand. 'Is dat soms niet.. moeilijk?' vraag ik hem dan, vol aarzeling want ik bedoelde het niet verkeerd.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam

    'Soms wel maar Sarah was veel minder meisjes achtig en had een wat ronder gezicht. ' mompel ik en neemt haar hand. 'Maar soms zie im Sarah nog wel in haar. '

    Naveah

    Ik geef hem een zacht kneepje in zijn hand en knik lichtjes. Met mijn voeten ga ik door het water heen, wat een beetje verkoelend werkt. Ik wist niet goed een verdere reactie te geven dus wilde ik hem weer afleiden. Ik stak mijn hand in het water en spetterde hem vervolgens nat, waarop ik zachtjes begon te lachen. 'Flauw he,'grinnikte ik.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam

    Ik grinnik laag als ze me nat maakt. 'Heel flauw. ' lach ik. Ik ga achterover liggen en trek haar langzaam en voorzichtig naar me toe.

    Naveah

    'Ik kan soms best flauw zijn,' grinnikte ik terwijl ik me met hem mee liet trekken. Zodra ik langs hem lag, draaide ik op mijn zij en dicht tegen hem aan waarna ik mijn hand onder mijn hoofd zette zodat ik zijn gezicht ongegeneerd kon bestuderen. 'Wat ga je doen als we hier ooit weer vandaan komen?' vroeg ik hem nieuwsgierig terwijl ik mijn vrije hand op zijn borst legde


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam

    ik denk even na. 'ik zou eerst naar mijn familie gaan en daarna terug gaan naar NewYork.' Antwoord ik. 'Wat zou jij doen?

    Daniël.

    Door mijn actie grijnst Abby. Gelukkig maar. Dat een meisje jou zoent, betekend niet direct dat ze jouw lippen ook op haar gezicht toelaat. En helaas weet ik dat maar al te goed. Ik ben geen jongen die het ene na het andere blauwtje loopt, maar ook ik faal af en toe. Het prikken in mijn buik haalt me uit mijn gedachten. "Jij meneertje," Ik trek even één mondhoek op en grijns daarna. "En jij dan?" Speels begin ik ook in haar buik te prikken en druk voorzichtig een klein kusje op haar wang.

    Naveah

    Ik haalde lichtjes mijn schouders op. 'Terug naar huis gaan,' reageerde ik daarna. 'En dan denk ik dat een mijn dansopleiding weer ga oppakken,' voegde ik er glimlachend aan toe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam

    Ik knik. 'Kom je dan bij mij in NY dansen? In onze toekomsitge video clip' stel ik lachend voor. Ik druk eeb kusje op haar voor hoofd en kijk haar aan.

    Naveah

    'Dat lijkt me wel echt heel gaaf,' reageer ik en glimlach als hij me een kus op mijn voorhoofd geeft, iets waardoor ik dichter tegen hem aan kruip. 'Maar, ben je serieus of zit je me gewoon lekker te maken?' reageer ik half vragend.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam

    'Beide. ' glimlach ik. 'Ik wil je graag bij me he ben daar maar of we ook en video clip maken is de vraag. ' ik sla mijn arm rond haar en lijkt haar lachend aan.

    Abbigail

    'If you say so,' zei ik grijnzend. Hij drukte nog een kus op mijn wang, de reden dat ik dit niet erg vind? Hij heeft wel iets cutes, ik mag hem wel en hij is tenminste geen schijtluis. Ik keek hem aan liep toen achteruit weer het strand op.


    The duty of youth, is to challenge corruption.