• Jup, ik heb vanmiddag een 2mm stretch gekocht, oor en stretch ontsmet, vaseline er op en dat ding in m'n oor schuiven. En nu zit er een 2mm gat in mijn oor :3
    In het begin was het een beetje auwie, maar binnen enkele seconden zat heel het ding er al in en nu wil ik het langzaamaan doorstretchen tot 6 à 8 mm. En ja, ik heb er het geld weldegelijk voor over, maar ik heb geen toestemming van mijn ouders en ben nog geen 16 dus een piercingshop kan het niet voor me doen. Sowieso wil ik het rustig opbouwen met maximaal 1 mm er bij per keer en mijn oor ook voldoende rust geven om 'bij te komen'.
    Ik heb al heel lang zitte plannen dat ik een vrij kleine stretch in mijn linkoor wil en aan de rechterkat een spiderbite met een ear to lip chain er aan, maar die lippiercings laat ik liever echt door een piercer zetten dus daar wacht ik braaf mee. :3

    Iig, zijn er nog meer mensen met een stretch/die zichzelf hebben gepierced/whatever.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 18:59 ]


    Let it come and let it be

    Ik vind dat heel lelijk, sorry.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wauw, 6 tot 8 cm? Is wel héél groot, hahaha.
    Maar ik ben van plan het ergens deze week ook te doen, hoe voelt het eigenlijk? :3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rooba schreef:
    Wauw, 6 tot 8 cm? Is wel héél groot, hahaha.
    Maar ik ben van plan het ergens deze week ook te doen, hoe voelt het eigenlijk? :3.

    mm bedoelde ik, haha :'D
    Het prikte eerst een heel klein beetje, maar ik had nauwelijks pijn. Nu voelt het zo heel licht brandend aan, zegmaar zo'n koortgevoel, maar daar merk je weinig van. (heb het like 5 minuten gleden er in gedaan en nauwelijks last van.) Wel zou ik eerst met het uiteinde van de stretch kort door je oor prikken om alle zooi uit je gaatje te halen, vervolgens je oor en stretch schoonmaken en beetje vaseline over het ding verspreiden en voila :3


    Let it come and let it be

    sorry hoor maar ik zal nooit van mijn leven zo een lelijk ding in me oor willen hebben

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 19:03 ]


    You can't not look cool with a crossbow.

    Bij sommige mensen staat het en bij sommige mensen staat het niet.
    Ik weet niet, het is je eigen keuze en ik zou het zelf nóóit doen. Ik ben al blij zat met m'n vier gaatjes ;]

    Foto? (A)


    Deep inside, I've never felt alive

    ik zat op 14 mm, maar toen ging mijn oor vet ontsteken, dus binnenkot maar eens opnieuw beginnen :3

    MoonRaven schreef:
    sorry hoor maar ik zal nooit van mijn leven zo een lelijk ding in me oor willen hebben


    Dat kan je ook wel wat vriendelijker brengen.. Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening, maar zeg dan op zijn minst ''Ik vind het niet zo mooi, maar ieder zijn ding''. Dat klinkt al heel wat aardiger, of niet soms?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sorry. Maar ik vind dat echt lelijk.
    Een kleintje valt nog mee.
    Maar eenmaal hij zo groot is dat hij niet meer natuurlijk toegroeit, nee.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 19:10 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Rooba schreef:
    (...)

    Dat kan je ook wel wat vriendelijker brengen.. Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening, maar zeg dan op zijn minst ''Ik vind het niet zo mooi, maar ieder zijn ding''. Dat klinkt al heel wat aardiger, of niet soms?

    Iedereen zijn eigen smaak en over smaken kunnen er niet gediscussieerd worden.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    (...)
    Iedereen zijn eigen smaak en over smaken kunnen er niet gediscussieerd worden.


    Nee, maar ze mag het dan nog wel wat aardiger zeggen?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Flemish schreef:
    (...)
    Iedereen zijn eigen smaak en over smaken kunnen er niet gediscussieerd worden.


    Nee, maar wel de manier waarop je iets zegt/schrijft


    Physics is awesome

    Ik ben zelf tot 5mm gegaan. Ik heb het in mijn tweede gaatje in mijn linkeroor omdat ik nog gewone oorbellen wilde dragen.
    Ik heb zelf gestretcht met een spiraal omdat je die gewoon langzaam er verder door kan doen. Zelf heb ik ook geen vaseline gebruikt omdat je daar blijkbaar makkelijker ontstekingen van krijgt -geen ervaring mee-. Maar ik gebruikte Jojoba olie & nooit last gehad van een ontsteking of iets dergelijks (:
    Succes ermee en laat een keertje een foto zien!


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Dat lijkt mij maar niets, veelste pijnlijk :')


    26 - 02 - '16

    Ik vind het echt oerlelijk, voor geen goud zou ik een gat maken in mijn oren. Zelfde geldt voor andere piercings.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mijn stretch is btw doorzichtig, dus ik zal wel proberen een foto te maken maar omdat 'ie zo dun en doorzichtig is betwijfel ik het of je 'm echt goed ziet zitten :'D


    Let it come and let it be