• Jup, ik heb vanmiddag een 2mm stretch gekocht, oor en stretch ontsmet, vaseline er op en dat ding in m'n oor schuiven. En nu zit er een 2mm gat in mijn oor :3
    In het begin was het een beetje auwie, maar binnen enkele seconden zat heel het ding er al in en nu wil ik het langzaamaan doorstretchen tot 6 à 8 mm. En ja, ik heb er het geld weldegelijk voor over, maar ik heb geen toestemming van mijn ouders en ben nog geen 16 dus een piercingshop kan het niet voor me doen. Sowieso wil ik het rustig opbouwen met maximaal 1 mm er bij per keer en mijn oor ook voldoende rust geven om 'bij te komen'.
    Ik heb al heel lang zitte plannen dat ik een vrij kleine stretch in mijn linkoor wil en aan de rechterkat een spiderbite met een ear to lip chain er aan, maar die lippiercings laat ik liever echt door een piercer zetten dus daar wacht ik braaf mee. :3

    Iig, zijn er nog meer mensen met een stretch/die zichzelf hebben gepierced/whatever.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 18:59 ]


    Let it come and let it be

    Jij bent zo te zien heel wat van plan..

    En op je vraag.. Ehh nee, ik vertrouw me eigen daar niet echt mee XD en Stretchen? Ehm, nee ;d Al zijn die kleintjes best hip ;d Ik hou het wel op me oorbelgaatjes..

    Trouwens, spidertbite was toch twee lippiercing vlak naast elkaar?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    Jij bent zo te zien heel wat van plan..

    En op je vraag.. Ehh nee, ik vertrouw me eigen daar niet echt mee XD en Stretchen? Ehm, nee ;d Al zijn die kleintjes best hip ;d Ik hou het wel op me oorbelgaatjes..

    Trouwens, spidertbite was toch twee lippiercing vlak naast elkaar?

    Stiekem wel ja :3

    &Jup :3


    Let it come and let it be

    Complexity schreef:
    (...)
    Stiekem wel ja :3

    &Jup :3


    Awesome.. Ik hou het er wel bij één.. Ik vond de mislukte botox als gevolg niet zo prettig


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Genius schreef:
    Een kleine vind ik nog wel leuk. Maar ik ken iemand die heeft 32mm en dat is echt groot en heeeeeeeeeeel lelijk. :'D

    MoonRaven schreef:
    sorry hoor maar ik zal nooit van mijn leven zo een lelijk ding in me oor willen hebben
    nou en als ze het zxo overbrent meningen verschillen en ze geeft alleen haar mening.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Nui ik op internet kijk zijn de kleine mooi maar ik vind groot niet echt bepaald mooi. Zelf zou ik het nooi doen maar ik wil geen oorbellen en piercings


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Piercings zijn niet echt mijn ding dus ik denk niet dat ik er ooit een zal zetten.


    The odds are néver in our favor.

    Ik ben blij met mijn 3 gaatjes ;D nu ja, een stretch vind ik ook wel mooi maar alleen als het gat niet te groot wordt (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien