• Jup, ik heb vanmiddag een 2mm stretch gekocht, oor en stretch ontsmet, vaseline er op en dat ding in m'n oor schuiven. En nu zit er een 2mm gat in mijn oor :3
    In het begin was het een beetje auwie, maar binnen enkele seconden zat heel het ding er al in en nu wil ik het langzaamaan doorstretchen tot 6 à 8 mm. En ja, ik heb er het geld weldegelijk voor over, maar ik heb geen toestemming van mijn ouders en ben nog geen 16 dus een piercingshop kan het niet voor me doen. Sowieso wil ik het rustig opbouwen met maximaal 1 mm er bij per keer en mijn oor ook voldoende rust geven om 'bij te komen'.
    Ik heb al heel lang zitte plannen dat ik een vrij kleine stretch in mijn linkoor wil en aan de rechterkat een spiderbite met een ear to lip chain er aan, maar die lippiercings laat ik liever echt door een piercer zetten dus daar wacht ik braaf mee. :3

    Iig, zijn er nog meer mensen met een stretch/die zichzelf hebben gepierced/whatever.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 18:59 ]


    Let it come and let it be

    Complexity schreef:
    (...)
    Haha, ja ik wilde eerst overwegen zelf een spiderbite te piercen, maar ik was een beetje bang voor de onbekende risico's, plus het feit dat ik niet het juiste gereedschap heb :'D

    www.alloverpiercings.nl, ik haal hier al mijn piercings, want age er 15 hebt hebde er wel veel nodig :') en die zijn hier super goedkoop, veel goedkoper dan in een winkel, net als strechers + hier kun je naalden en tangetjes en handschoenen en naverzorging kopen allemaal veeel goedkoper dan ergens anders:)
    had het al eens geplaatst maar niet onder u naam :)

    HellChoseMe schreef:
    www.alloverpiercings.nl, ik haal hier al mijn piercings, want age er 15 hebt hebde er wel veel nodig :') en die zijn hier super goedkoop, veel goedkoper dan in een winkel, net als strechers + hier kun je naalden en tangetjes en handschoenen en naverzorging kopen allemaal veeel goedkoper dan ergens anders :)

    Dat is inderdaad een hele mooie, grote goedkope site ja. Het enige probleem is dat ik voor betalen met ideal mijn moeders hulp nodig heb die hier dus niet mee instemt :'D


    Let it come and let it be

    Complexity schreef:
    (...)
    Dat is inderdaad een hele mooie, grote goedkope site ja. Het enige probleem is dat ik voor betalen met ideal mijn moeders hulp nodig heb die hier dus niet mee instemt :'D

    oei, jha heel veel succes dan alvast :p

    HellChoseMe schreef:
    (...)
    oei, jha heel veel succes dan alvast :p

    Haha, ik heb nu deze in het doorzichtig in mijn oor, gekocht voor 5 euro, mijn eerste stretch dus. Ze heeft er de hele dag al tegenaan gekeken maar volgens mij had mijn moeder het niet door. Ik denk dat ik de 6 mm makkelijk kan halen voordat het d'r opvalt en daarna krijg ik wss de volle laag, maar dat komt wel goed :'D


    Let it come and let it be

    Complexity schreef:
    (...)
    Haha, ik heb nu deze in het doorzichtig in mijn oor, gekocht voor 5 euro, mijn eerste stretch dus. Ze heeft er de hele dag al tegenaan gekeken maar volgens mij had mijn moeder het niet door. Ik denk dat ik de 6 mm makkelijk kan halen voordat het d'r opvalt en daarna krijg ik wss de volle laag, maar dat komt wel goed :'D

    ik kocht toen ik 14 was eerst zo een 10 mm fake strech, zodat ik die 1ste n maand inhield zodat ze da zag ik ik kon zeggen dat het geen echte was, en strechte gwn verder tot 10 mm en dan dichte plugs kopen zodat ze dacht dat het dezelfde was :p

    Weet iemand nog een goede site om stretching tools te kopen, behalve alloverpiercings? :3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb een tragus and that's it :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb 5mm stretchers gehad, na 5 maanden er weer uit gehaald en nu 2 maandjes ofzo normale oorbellen. Ik heb ze eruit gehaald omdat ik een 2e gaatje heb genomen (gewoon laten schieten) en ik het dan mooier vond met mijn andere 'normale' oorbellen (:
    En ik heb een lippiercing, maar die heb ik gewoon laten zetten bij een shop (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Flemish schreef:
    Sorry. Maar ik vind dat echt lelijk.
    Een kleintje valt nog mee.
    Maar eenmaal hij zo groot is dat hij niet meer natuurlijk toegroeit, nee.


    First of all ; Als je onder 12/10 mm doe, dan heb je vrij grote kans dat het terug groeit. Als je bv, kortgeleden pas opeens een 14 erdoor doe dan groeit het ook gemakkelijk terug. Ik had een operatie en 1 week geen stretchers in [4mm] dus kon ik weer opnieuw beginnen.

    Second of all ; Wil je zo snel mogelijk doorgaan? Doe 2? (: Ik doe simpel; 2 - 4 - 6 - 8 - 10. Ben pas bij 6, binnekort 8 halen. And juuhps ik wil tot 10 mm. AND I FUCKING LIKE IT. (: And btw, het is wel zo, vind je iets lelijk? Kan je het ook gewoon een beetje formeel zeggen hoor. ;)

    Btw, als jij je ouders wilt overhalen? Zou ik een vriendin zoeken die stretchers heeft en dan haar/zijn ouders met jou ouders laten praten, daardoor mocht ik stretchern. (:

    OHJAOHJA, -- Woon je dichtbij amsterdam? Ik zou zeggen ga naar Amsterdam ;dd want ong bij spui/maccie in die straat heb je een chille shop, daar krijg je soort glijmiddel bij.. Snapje, is easier. (: [ Piercings Works ]

    EN JA IK HEB ZOWAT OP BIJNA IEDEREEN GEREAGEERD MAAR LAAT MIJ, IK HAD ZIN, sortofverveling. (:


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Ik heb wel 5 mm gehad, maar heb ze dicht laten groeien en heb nu een navelpiercing. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dumbledore schreef:
    Ik vind dat heel lelijk, sorry.


    Bad decisions make good stories.

    Een kleine vind ik nog wel leuk. Maar ik ken iemand die heeft 32mm en dat is echt groot en heeeeeeeeeeel lelijk. :'D


    -

    Dumbledore schreef:
    Ik vind dat heel lelijk, sorry.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Vidia schreef:
    Dat lijkt mij maar niets, veelste pijnlijk :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik vind een kleine nog wel leuk, maar een grote vind ik écht lelijk :'D


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.