• Jup, ik heb vanmiddag een 2mm stretch gekocht, oor en stretch ontsmet, vaseline er op en dat ding in m'n oor schuiven. En nu zit er een 2mm gat in mijn oor :3
    In het begin was het een beetje auwie, maar binnen enkele seconden zat heel het ding er al in en nu wil ik het langzaamaan doorstretchen tot 6 à 8 mm. En ja, ik heb er het geld weldegelijk voor over, maar ik heb geen toestemming van mijn ouders en ben nog geen 16 dus een piercingshop kan het niet voor me doen. Sowieso wil ik het rustig opbouwen met maximaal 1 mm er bij per keer en mijn oor ook voldoende rust geven om 'bij te komen'.
    Ik heb al heel lang zitte plannen dat ik een vrij kleine stretch in mijn linkoor wil en aan de rechterkat een spiderbite met een ear to lip chain er aan, maar die lippiercings laat ik liever echt door een piercer zetten dus daar wacht ik braaf mee. :3

    Iig, zijn er nog meer mensen met een stretch/die zichzelf hebben gepierced/whatever.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 18:59 ]


    Let it come and let it be

    ff opzoeken wat dat is, hoor. (clown)
    Edit: Een klein gaatje lijkt me nog wel leuk, maar groot? neh.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 19:31 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Poging tot foto maken: Mislukt :Y)


    Let it come and let it be

    k ben mijzelf beginnen piercen vanaf mijn 14 jaar, heb er al veel kwijt maar ik heb nu nog iets van een 15 piercings, k heb bijde oren ook zelf gestoken en zelf gestreched naar 20 mm die ik nu iets kleiner heb laten worden om mijn oorlel iets dikker te laten komen, dus nu is het 16 mm

    Dumbledore schreef:
    Ik vind dat heel lelijk, sorry.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vind stretchers erg leuk. Ik heb het zelf ook gehad, maar ben er na een tijdje mee gestopt en heb het dicht laten groeien wegens heftige ontstekingen. Ook vond ik het jammer dat ik geen leuke oorbellen meer kon dragen.
    Mh, heel misschien ga ik het ooit nog eens proberen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Nope, geen stretch (wel overwogen, nooit gedaan) en mijn piercings zijn allemaal door een professionele piercer gezet.

    Een vriendin van mij stretcht haar oren wel zelf, zonder problemen.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 21:27 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    HellChoseMe schreef:
    k ben mijzelf beginnen piercen vanaf mijn 14 jaar, heb er al veel kwijt maar ik heb nu nog iets van een 15 piercings, k heb bijde oren ook zelf gestoken en zelf gestreched naar 20 mm die ik nu iets kleiner heb laten worden om mijn oorlel iets dikker te laten komen, dus nu is het 16 mm

    Awesome, heb je aan dat zelf-piercen nog ontstekingen of iets overgehouden?


    Let it come and let it be

    Dumbledore schreef:
    Ik vind dat heel lelijk, sorry.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik wil wel..
    maar m'n ouders zijn er niet zo voor.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Complexity schreef:
    (...)
    Awesome, heb je aan dat zelf-piercen nog ontstekingen of iets overgehouden?

    tgo niet echt eigenlijk, mijn eerste tepelpiercing op mijn 15jarige leeftijd wel, mdak nog ni wist wa voor staafjes ik moest gebruiken, sindsdien nooit eigenlijk, en ben ik ook vrienden en vriendinnen gratis beginnen piercen. nu doe ik het wekelijks dusjha ^^ tis goedkoop maar de stap om u eigen te piercen is groot want tis toch wel wat aanstaanjagender he :p

    Sorry, ik vind het echt heel erg lelijk. :'D
    En waarschijnlijk zouden mijn ouders me ook vermoorden als ik zoiets in mijn oren zou doen. XD
    ANYWAY. Het is jouw keuze, jouw lichaam.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Sorry, ik vind het echt heel erg lelijk. :'D
    En waarschijnlijk zouden mijn ouders me ook vermoorden als ik zoiets in mijn oren zou doen. XD
    ANYWAY. Het is jouw keuze, jouw lichaam.


    Dat dus. Ik zou het er meteen uit moeten halen enzo xP


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    HellChoseMe schreef:
    (...)
    tgo niet echt eigenlijk, mijn eerste tepelpiercing op mijn 15jarige leeftijd wel, mdak nog ni wist wa voor staafjes ik moest gebruiken, sindsdien nooit eigenlijk, en ben ik ook vrienden en vriendinnen gratis beginnen piercen. nu doe ik het wekelijks dusjha ^^ tis goedkoop maar de stap om u eigen te piercen is groot want tis toch wel wat aanstaanjagender he :p

    Haha, ja ik wilde eerst overwegen zelf een spiderbite te piercen, maar ik was een beetje bang voor de onbekende risico's, plus het feit dat ik niet het juiste gereedschap heb :'D


    Let it come and let it be

    www.alloverpiercings.nl, ik haal hier al mijn piercings, want age er 15 hebt hebde er wel veel nodig :') en die zijn hier super goedkoop, veel goedkoper dan in een winkel, net als strechers + hier kun je naalden en tangetjes en handschoenen en naverzorging kopen allemaal veeel goedkoper dan ergens anders :)

    Ik vind het niet zo heel mooi, maar jij moet het natuurlijk weten. Mijn vriendin wilde eerst wel gaan stretchen maar heeft het uiteindelijk toch maar niet gedaan.


    Travel far enough, you'll meet yourself