• Celindeling:
    Cel 1: Fayan & Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie & Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Prim & Brianna
    Cel 6: Lucas & James
    Cel 7: Aurora



    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Good girl. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan
    "Mooi zo," zeg ik met een glimlach en ik pak Saph's hand en verstrengel mijn vingers met de zijne. Het is een goed teken dat hij er nog steeds geen last van heeft, dat geeft me hoop dat het echt maar gewoon een beet was en dat het geen nare gevolgen heeft. Voor Saph is dit al erg genoeg.
    "Dus, wie kan er goed klimmen?" vraagt Jem opeens zodra hij Cassie's ontdekking over het dak heeft verteld. Ik schud meteen mijn hoofd. Ik kom nog geen meter boven de grond, waarschijnlijk. Met andere woorden: in deze Spelen ben ik honderd procent, compleet waardeloos.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    'Mij zou het wel lukken,' antwoord ik behoudzaam, maar er is geen enkele kans dat ik Fayan hier achterlaat met Jem.Ik glimlach naar Fayan en houd zijn hand stevig vast terwijl ik naar één van de bomen loop. 'Misschien moet je het leren, schat?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Waarin gaan we klimmen? ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    ._. In bomen? /Making this up as i go along.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie kan klimmen! Die weeg zo'n tien kilo, hehe.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Okay! ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    'Cassie kan klimmen,' merkte Dario op en ik knikte, liep naar een willekeurige boom, een die lekker hoog was, en begon te klimmen. Mijn ondergewicht kwam soms nog best van pas, ik kon hoger klimmen omdat de takken mijn gewicht makkelijker hielden.

    Dario
    Ergens leek ze best wel op een eekhoorn, zoals ze in die boom klom. Binnen een minuut zat ze al op meer dan tien meter hoogte, en het leek haar amper moeite te kosten - hoewel dat natuurlijk ook acteerwerk kon zijn.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph Amero
    Met verbazing keek ik toe hoe Cassie behendig de boom in klom. Ze was zelfs al bijna buiten zicht Hopelijk zou ze iets vinden. Ik sloeg mijn armen om Fayan's middel en wachtte af.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hello*O*
    OMG, de film was awesome:9~
    Waar zijn weeeee?(bloos)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hai 8D
    Uh, Cassie klimt in een boom *O*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    In een bebosde kamer met geen wild, geen uitweg. ^^ Jem, Saph, Fayan en Cassie staan bij een boom en Cassie is naar een uitgang in eht plafond aan het zoeken. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    *snapt plotseling waarom Cassie in een boom zit* Oké ik ga even typen x]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cassie
    Behendig klauterde ik omhoog, waarbij ik steeds een stukje opzij schoof als de takken in de weg zaten of juist ontbraken. 'Net als thuis,' grinnikte ik zachtjes. Na een tijdje kon ik toch echt niet veel hoger klimmen en zette ik mijn voeten op een tak die er stevig genoeg uitzag, sloeg mijn rechterarm om de stam heen en hield mijn andere hand boven mijn ogen om het licht uit mijn zicht te houden.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    ...dus, wat gaat ze zien daar?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.