• Celindeling:
    Cel 1: Fayan & Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie & Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Prim & Brianna
    Cel 6: Lucas & James
    Cel 7: Aurora



    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    even vragen :3


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Jem Fairsky
    Ik kijk omhoog en knik, waarna ik naar de makkelijkst beklimbare boom wijs.
    'Misschien kun je beter die proberen, Cass, hij staat dichterbij dat rooster.'
    Het rooster was net zochtbaar boven de boom, voornamelijk omdat het ding bijna kaal was aan de top.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    Ik wierp hem een snelle blik toe en besloot toen lichtjes te glimlachen. 'Bedankt,' mompelde ik. Snel klauterde ik omhoog, wat vrij makkelijk ging tot ik bij de top kwam, waar amper takken waren. Met een peinzende blik keek ik omhoog. 'Wat zou het ook.' Tja, als ik eruit viel was dat pech, dacht ik terwijl ik mijn voet op het korte stompje tak zette.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jem Fairsky
    Met een snelle glimlach kijk ik toe. Ik help haar niet echt, maar deze omgeving werkt me nu al op de zenuwen. Plus misschien zouden ze me dan vertrouwen.
    'Die gaat breken,' zeg ik automatisch als ik Cassie's hand naar een te zwakke tak zie gaat. Saph kijkt me nu ook al verbaast aan. Als cassie nu maar gewoon dat rooster loskrijgt en de touwladder vindt, dan kan ik tenminste weg uit dit bos.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Roseerdd
    Jase wil mee, dus meot strax even aan mijn ouders vragenn.. n.n


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Cassie
    Beneden zeiden ze iets, maar ik verstond niet wat en klom dus maar verder. Plotseling brak er een tak onder mijn vingers af. Een paar seconden helde ik gevaarlijk ver achterover, waardoor de dood plotseling vreselijk dichtbij leek, maar al snel hervond ik mijn evenwicht en greep me vast aan een andere tak. Ah, dus dát had hij geroepen. Ik gunde mezelf een paar seconden om op adem te komen en klom toen weer verder.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Me hash no inspiration for post(no_chears)
    Maar ik ben blij dat dit ding weer leeft*O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jem Fairsky
    Even dacht ik dat ze er geweest was, maar ze klom koppig verder. Ze was zelfs al bijna bij het verdomde rooster. De hele groep wacht stilletjes af. Misschien genieten ze er van, nu het nog kan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ook! I missed you people *O*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Peacekeeper schreef:
    Me hash no inspiration for post(no_chears)
    Maar ik ben blij dat dit ding weer leeft*O*


    Ik ook niet echt, maar ik doe mn best.
    Jem needs a new picture... /browsing time


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Laura, kom eens terug (no_chears)
    Cassie
    Eenmaal boven klemde ik mijn hand om het rooster, terwijl ik me met de andere vasthield aan de boom. Het gaf niet mee toen ik er een ruk aan gaf, maar verrassend genoeg bewoog hij een klein beetje toen ik ertegen duwde. Het was nogal zwaar, maar na een tijdje duwen kreeg ik het omhoog. Met een triomfantelijk gezicht gooide ik de touwladder die daar lag naar beneden.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ja, Saph verveeld zich. D:

    Jem Fairsky
    Eindelijk. dacht ik opgelucht toen ze de ladder naar beneden smeet. Saph ving het op en testte het uit, waarna hij Dario en aurora eerst leiet gaan. Fayan, Yentl en Primrose volgde.
    'Kom je nog?' ik gaf een snelle knik en beklom de ladder behendig. Saph volgde me. Het was een verdomd lange klim naar boven, maar uiteindelijk zat de hele groep veilig op de glazen plaat.

    (Is het obvious dat eht bos me verveelde?)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vond het ook saai worden :'D maar waar komen we nu dan terecht?
    Cassie
    Ik hielp Dario en Aurora omhoog en ging toen met gekruiste benen op de plaat zitten. 'Goed, en nu?' vroeg Dario. 'Ik heb geen flauw idee,' antwoordde ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jem Fairsky
    De kamer waar we in terecht kwamen bleef pikkedonker voor een paar seconden. Zelfs het rooster smolt weg toen Saph de touwladder naar binnen haalde. ik hoorde Dario en Cassie nog wat zeggen, maar toen ging met een bekend Capitool deuntje de lichten aan. Wat voor ons lag kon eht best beschreven worden als een enorm leeg zwembad of een skatebaan. We stonden op de cementen rant hiervan.
    'Wat moet dit voorstellen?' vroeg ik alsof ik geen idee had. In de muren zwaten ronde raten met ijzeren deuren er voor.
    'Misschien meoten we één van die deuren openen?' stelde Saph aarzelend voor.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Yentl

    'Alwéér kiezen tussen deuren? Daar heb ik slechte ervaringen mee,' mompel ik, als ik terugdenk aan de twee deuren waarbij we moesten kiezen tussen "leven" en "dood", toen we uiteindelijk op de begraafplaats terechtkwamen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.