• Celindeling:
    Cel 1: Fayan & Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie & Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Prim & Brianna
    Cel 6: Lucas & James
    Cel 7: Aurora



    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    1
    2
    Welke is meer Jem? (cat)

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 20:49 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Peacekeeper schreef:
    Yentl

    'Alwéér kiezen tussen deuren? Daar heb ik slechte ervaringen mee,' mompel ik, als ik terugdenk aan de twee deuren waarbij we moesten kiezen tussen "leven" en "dood", toen we uiteindelijk op de begraafplaats terechtkwamen.


    -quotes so its on this page-

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 20:49 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    'Ja, maar wat als er iets inzit dat we liever niet los willen hebben?' vroeg ik. Aurora leunde tegen me aan en ik sloeg beschermend een arm om haar kleine schoudertjes. Het leek allemaal een klein beetje teveel voor Fayan te worden en volgens mij was hij zich ook rotgeschrokken toen ik uit die boom viel. In elk geval zag hij nogal bleek. Hij ging dichtbij Saph staan en pakte zijn hand.

    (Tja, ik wist niets, en Fayan zal vast wel geschrokken zijn...)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Escritura schreef:
    1
    2
    Welke is meer Jem? (cat)

    Ik zeg 1*O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Twee ;3


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Dat helpt schatten. :'D LAURA HELP ME. *Gaat typen*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik zeg ook twee.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lemmiwinks schreef:
    Ik zeg ook twee.

    Hello *O*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jem Fairsky
    Ik werp Cassie een verbaasde blik. Hoe kon ze dat weten? Ik kijk snel weer weg en bekijk de kom voor ons.
    'eeen andere uitweg is er niet,' hoor ik Saph zeggen. hij heeft Fayan's hand stevig vast en ziet er gespannen uit. 'Maar Cassie heeft gelijk, we kunnen niet zomaar deuren gaan openen. wie weet wat er achter zit.' Ik zie hem slikken en weet meteen waar hij aandenkt. ik onderdruk een glimlach.
    'Misschien moeten we eerst een kijkje nemen dan? Voor we de deuren openen?' stel ik voor.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lemmiwinks schreef:
    Ik zeg ook twee.


    Thank you for voting and hello!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hello, darlings.
    Mooie entree en goede timing, right?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cassie
    'Goh, kan jij door muren kijken?' merkte ik spottend op. 'Wat knap, zeg.' Dario grinnikte en tilde Aurora op. Het meisje zei iets tegen hem, te zacht voor ons om te horen. Hij knikte vrolijk en zette haar op zijn nek.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jem Fairsky
    'Spreek niet te vlug, misschien is dat één van mijn talenten,' antwoord ik met een grijns. Daarna spring ik voorzichtig de kom in.
    'Maar hey, als je niet durft, Cassie, mag je best boven wachten.' ik zorg ervoor dat mijn stem net plagend genoeg klinkt terwijl ik door de kom loop.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    Hmm, misschien was hij zo erg nog niet... hoewel er nog steeds iets met hem was. En ik mocht sowieso geen vrienden, dus dat kwam wel mooi uit. Zonder op hem te reageren sprong ik het gat-ding of wat het ook moest voorstellen in. Dario zette Aurora neer en sprong toen achter me aan. 'Dus, kijk door die muur heen, dan kunnen we hier weg.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jem Fairsky
    Ik hoefde eigenlijk niet eens antwoord te geven, want voor ik dat kon sloot de kom zichzelf af met een ijzeren plaat. Het was spookachtig in de kom, met alleen twee kleine lichtjes bij ieder gesloten gat en net genoeg ruimte om te staan.
    'Ik weet niet, het is best donker.' Yentl, Primrose, Fayan en Saph stonden nog boven, die zouden hun eigen zorgen hebben. Ze waren compleet uit ons zicht verdwenen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.