• Celindeling:
    Cel 1: Fayan & Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie & Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Prim & Brianna
    Cel 6: Lucas & James
    Cel 7: Aurora



    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Cassie
    Plotseling lag er een ijzeren plaat boven ons hoofd, die de anderen - en de relatieve vrijheid - aan ons zicht onttrok. Ik wilde net mijn mond opendoen om hartgrondig te vloeken, toen ik iets besefte en helemaal verstijfde. Mijn blik was op Jem gericht, want er was iets heel erg mis hier.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jem Fairsky
    'Oh kijk me niet zo bang aan, Cass, ik ga je niet op eten.' Op dat momnt glijd één van de deuren achter Cassie open. Ook daar is het pikkedonker. Boven ons hoor ik de anderen op de plaat lopen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    Zie je? Hij zei het weer. Ik draaide me om, gevolgd door Dario, en we liepen allebei achteruit van de deur die plotseling openging - maar ook weg van Jem. Ik kijk hem weer aan, mijn ogen wijd opengesperd. 'Ik heb jou nooit verteld hoe ik heet,' fluisterde ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jem Fairsky
    Ik haal een wenkbrauw op. 'Klopt, Saph en Fayan hebben me kort iedereens namen vertelt. Heel kort, want ze gedragen zich net als jullie. jij bent Cassie, dat is Dario en dat kindje is Aurora.'
    Leugen, natuurlijk, maar daar ben ik een meester in. Dan verstijf ik. De gang achter me had leeg moeten zijn, zou ons wegleiden van de rest van de groep. In plaats daarvan hoor ik geklik en gesis. Het echoed rond ons heel en voor ik het weet verschijnen de eerste zwarte schorpioenen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    'Ik ben de hele nacht wakker geweest, en - godverdomme ik háát schorpioenen.' Ik deinsde achteruit, op de voet gevolgd door Dario, en trok mijn messen. Mijn broertje volgde mijn voorbeeld, hoewel je met messen weinig uithaalde tegenover een schorpioen.

    Aurora
    'Meneer?' vroeg ik aarzelend aan de man die het dichtstbij stond. Hij had zwart haar en stond naast de rozeharige man. 'Weet u waar mam is?' Want hoewel ik haar naar beneden had zien lopen, was ik nu wel erg in de war.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jem Fairsky
    Ik negeer het hele naam-probleem nu even en deins achteruit. Zeker vijftig beesten komen op ons af, glazend zwart en giftig als de pest. Ge-fucking-weldig.
    'De andere kant op,' sis ik naar Dario en Cassie. De scorpioenen zijn alle vijftig de tunnel uit en komen hongerig op ons af. als we die tunnel in konden zouden we weg kunenn van die beesten.

    Saph Amero
    'Ze komt straks wel terug,' beloof ik Aurora snel. Fuck, ik had mee moeten gaan, ik vertrouwde die Jem emt Cassie voor geen cent. Ik zocht wanhopig naar een knopje, een handvat om het ijzer te verwijderen, maar ik vond niets.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    Ik knikte. Ooit ging ik hem uithoren over hoe hij onze namen wist, want dat was een probleem. Het probleem met zes poten en een gifstaart was echter even dringender, en zoals hij opdroeg begon ik aan een omzeilende beweging.

    Aurora
    Nieuwsgierig keek ik hoe hij het oppervlak afzocht. Ze komt straks wel terug. Ja, natuurlijk, mam kwam altijd terug. 'Waarom ben je dan bang?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jem Fairsky
    De eerste paar schorpioenen wist ik weg te schoppen terwijl ik langzaam de linker kant op cirkelde. De meeste schorpioenen gingen achter Cassie en Dario aan. Ik schopte nog een schorpioen tegen de muur aan, vlak naast Dario om zijn aandacht te krijgen.
    'De tunnel.' Dat was alles wat ik zei voordat ik zelfs tegen de muur opspring en recht op wat beesten stapte. Gif sijpelde uit de beesten maar ze hadden me nog niet kunnen steken.

    Saph Amero
    'ik ben niet bang, er is niets aan de hand,' antwoord ik stijfjes terwijl ik tegen de verdomde ijzeren plaat stamp. Als er iets met Cassie en Dario gebeurd is het mijn schuld. ik had meteen mee moeten gaan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Momentje hoor, telefoon xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    *kuch* Snow kidnapped me. But he got bored. And I vote for picture 2 :'D

    Maar als ik het goed begrijp staan Fayan en Saph en Aurora nog aan de rand van dat lege zwembad waar je kunt skaten en zijn Jem, Dario en Cassie in één of andere tunnel door één van die deuren waar nu een stel moorddadige schorpioenen zitten? Of zo? :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    *kuch* Snow kidnapped me. But he got bored. And I vote for picture 2 :'D

    Maar als ik het goed begrijp staan Fayan en Saph en Aurora nog aan de rand van dat lege zwembad waar je kunt skaten en zijn Jem, Dario en Cassie in één of andere tunnel door één van die deuren waar nu een stel moorddadige schorpioenen zitten? Of zo? :3


    dont make fun of my way to describe it, ya'll know what i mean. (cat) Groot leeg zwembad ding met tunnels (alleen die waren gesloten) en Jem, Dario en Cassie gingen kijken en toen kwam er een ijzeren plaat over heen, dus zitten ze opgesloten. tunnel ging open, schorpioenen kwamen er uit.
    ik moest toch IETS verzinnen? :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Back! Ik moest even regelen wanneer ik naar de Hunger Games ga (wbw)
    Dus, hai Laura, & ja daar komt het wel op neer. *gaat schrijven*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Don't worry, Lizz, me likey very mutsj! *O* Fayan iets minder, maar oké 8D En nu ga ik voor Fay typen 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Aurora
    'Jawel. Je bent zenuwachtig, en je maakt je zorgen.'

    Cassie
    Terwijl ik luidkeels vloekte, rende ik achteruit en trok toen een sprintje, zette me af tegen de vloer en sprong over een groot deel van de beesten heen. Niet ver genoeg, want toen ik landde verpletterde ik er als nog een paar. Dario dook naast me op en we spurtten de tunnel in, al snel gevolgd door een paar schorpioenen. Kutbeesten.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan
    Angstig staarde ik naar de ijzeren plaat waar Saph tevergeefs op stampte. Er drong geen geluid door en ik probeerde wanhopig om me geen voorstellingen te maken van wat daar beneden zou kunnen gebeuren.
    Ze zijn gewoon beneden, niets aan de hand, ze proberen uit te vinden hoe ze weer hier komen, alles is oké.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen