• Copyrights TheRumIsGone



    Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:20 ]


    El Diablo.

    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn

    Ik krijg een idee. Van tak op tak spring ik ongeveer vijfentwintig meter verder en schreeuw dan zo luid ik kan. De beer draait zich om en loopt een stukje dichterbij. "Komaan", mompel ik nerveus. Ik knarsetand even als de beer niets lijkt te doen, maar dan komt hij toch dichterbij en blijft onder de boom staan waar ik zit verscholen. Ik slaak en zucht en glijd uit.


    help

    (Abo vergeten... Alweer.)


    help

    Tyler

    Ik zie dat ze uitglijd, en de beer grommend dichterbij haar komt. Ik ren erheen, en steek de beer in zijn rug. Wat er alleen voor zorgt dat hij weer achter mij aan komt, fuck. Die beesten zijn te dik.


    El Diablo.

    (XDD, sorry...)

    Wyn

    Hevig wrijf ik over mijn voorhoofd en vloek even. Waarom ben ik toch zo onhandig?
    "Klim in een boom", roep ik naar Tyler "Die zijn veilig. Als je ten minste niet uitglijd." Dat laatste zeg ik stil. Een beetje gegeneerd.


    help

    Tyler

    Snel klim ik erin, en kijk naar de beer. 'En nu?' mompel ik.


    El Diablo.

    Wyn

    Snel pak ik mijn mes en richt. Het lemmet zou lang genoeg moeten zijn. Ik gooi en het ding belandt recht in het oog van de beer. Het beest gromt en brult en valt dan op de grond. "Is het dood?", fluister ik met bevende stem. "Ik hoop dat de dieren van dit bos niet beschermd zijn...)

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 17:17 ]


    help

    Tyler

    'Denk het' zeg ik, en kijk naar de beer. Daarna kijk ik naar Wyn, 'gaat het' vraag ik. ja ik weet het, zelf bloed ik al maarja.


    El Diablo.

    Wyn

    "Okay", zeg ik. "Eén, loop nooit meer zonder shirt rond, twee, laat me nooit meer zo hard schrikken en drie, bomen zijn geweldig", zeg ik. Ik loop naar de beer en pak mijn mes en trek een gezicht als ik het bloed zie.


    help

    Tyler

    Ik grinnik, en laat me ook op de grond vallen.


    El Diablo.

    Wyn

    "Wat valt er te lachen?", zeg ik quasi streng.


    help

    Tyler

    'Niks' grinnik ik, 'je ziet er mooi uit in dat licht' grijns ik flirterig, en knik naar de zonnestralen door de bomen.


    El Diablo.

    Wyn

    Ik rol met mijn ogen en geef hem mijn America's Next Topmodel hairflip, loop met mijn hoofd geheven naar het meer en begin het bloed van mijn mes te spoelen, terwijl ik Fix You van Coldplay zachtjes zing.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 17:51 ]


    help

    Tyler

    'Ik meen het' zeg ik er nog snel achteraan. Grijnzend ga ik tegen een boom aanzitten, en bekijk de wond op mijn borstkas.


    El Diablo.

    Wyn

    "Tuurlijk meen je het. Het is dan ook een feit", zeg ik, met een stralende fake glimlach. Ik loop naar John's auto en doorzoek de koffer achter een EHBO-kit. Uiteindelijk vind ik hem en loop terug naar Tyler. "Dus, die wond. Wat is er precies gebeurt?", mompel ik bezorgd.


    help

    Tyler

    'Gewoon, een beer die met zijn vieze poten op mijn borstkas zat' mompel ik.


    El Diablo.