• Copyrights TheRumIsGone



    Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:20 ]


    El Diablo.

    Tyler

    'Je kent me lang genoeg om te weten dat ik verslaafd ben aan pizza's' grijns ik.


    El Diablo.

    Yasmin

    'Ja, en ik ken je ook lang genoeg om te weten dat je verslaafd bent aan meisjes.' Grijns ik terug. 'John, wil jij helpen met de pizza?'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Tyler

    'Mooie meisjes' grijns ik.


    El Diablo.

    John McAlister

    Ik loop naar Yasmin om te kijken of ik kan helpen met de pizza's 'Kan ik helpen' vraag ik terwijl ik naast Yasmin blijf staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Wacht... Ze hebben daar toch geen magnetron? Hoe moeten ze dan die pizza opwarmen?! x'd]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Je kan een pan op het vuur zetten?]
    [Ik maak wel een vuur..]


    Don't be like the rest of them, darling

    Yasmin

    'Kan jij vast een vuur maken? Dan pak ik de pizza.' Stel ik voor.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 19:16 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    John

    'Tuurlijk' Andwoord ik en sta op en loop het bos in voor een paar takjes


    Don't be like the rest of them, darling

    (Ugh... Ik kan nu even geen eten meer zien XD Heb me net volgepropt met frietjes)

    Wyn

    Afwezig knik ik ja met mijn hoofd. Veel te laat eigenlijk, waardoor het raar is. "Cool, nu voel ik me net gestrand op een onbewoond eiland. Koken op een vuur", zeg ik. "Alleen hebben we dan pizza." Ik loop naar mijn tent en pak mijn gitaar, ga aan het meer zitten terwijl de rest het vuur aansteekt en begin A Team van Ed Sheeran te spelen.


    help

    (Hmm.. Ik kon zoizo geen eten zien.. Voel me nogsteeds niet lekker :(
    Net als ik vandaag naar de honger games zou.. Gvd.. Slechte timing..)


    John

    Ik kom terug uit het bos met mijn handen vol takken en laat ze vallen op het plek waar we gister een kampvuur hadden afgestoken 'Heeft er iemand lucivers?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler

    'Wacht maar' zei ik, en liep naar de takjes. Ik viste mijn aansteker uit mijn zak, en stak het aan.


    El Diablo.

    (Poor you!! *troost*)

    -

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 19:32 ]


    help

    Wyn

    "Het begint weer donker te worden", mompel ik, tegen niemand in het bijzonder. Ik negeer de gedachte en speel Bird Song van Florence+The Machine.


    help

    John

    'Dat kan ook..' Mompelde ik toen tyler een aansteker uit zijn zak haalde.. terwijl ik Wyn hoorde zeggen dat het donker word.


    Don't be like the rest of them, darling

    Yasmin

    'Maar er is nog geen mist.' Zeg ik opgelucht, maar ook teleurgesteld. Ik leg de pizza in de pan (dat klinkt vet raar). Het begint al snel lekker te ruiken. 'Zullen we dan nú liedjes gaan zingen?' Vraag ik met een big smile.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'