• Copyrights TheRumIsGone



    Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:20 ]


    El Diablo.

    [Heey, niemand zegt mij ook iets ;( Hoe dan ook, abo.]

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 18:34 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sweetest schreef:
    [Heey, niemand zegt mij ook iets ;( Hoe dan ook, abo.]


    (Sowwy! xd)


    help

    Tyler

    'Je blijft schattig' hield ik vol, en grijnsde.


    El Diablo.

    [Waar kan ik inspringen? Is Yasmin nog bij Wynter en Tyler?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    (Geen idee, Tyler is juist aangevallen geweest door een beer, Wynter heeft hem verzorgd en nu praten ze over verlegenheid. Volgens mij zijn we ergens bij het meer... xd)

    Wyn

    Ik bijt op mijn lip en weet niet wat te zeggen. "Hou op", mompel ik uiteindelijk. Meestal bloos ik nooit. Heb geen idee waarom het nu om de twee seconden meer naar bordeaux begint te neigen...


    help

    Tyler

    'Als jij het wil' mompel ik, en sta op. 'Maar je blijft leuk' grijns ik.


    El Diablo.

    Wyn

    Ik rol met mijn ogen, schud mijn hoofd en staar wat voor me uit. Ik ben zo'n stomkop, denk ik.


    help

    [Heey, Ik voelde me vandaag niet lekker.. Dus heb bijna de hele dag op bed gelegen.. Ben er nu weer]


    Don't be like the rest of them, darling

    (Gaat het wel? Welcome back, anyways (: Okay... Nu lig ik plat. Mijn zus danst door het huis en zingt "frietjes". En ze is 21...)


    help

    Yasmin

    Ik fluit grijnzend op mijn vingers. Okee, Tyler is echt keihard met Wyn aan het flirten. Ik grinnik als ze me op merken en begin ergens anders over. 'Zullen we pizza eten? Of hot dogs?' Ja, ik eet best veel fastfood. Maar ik word er toch niet dik van. Mwoehahaha!


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Wyn

    Als ik Yas hoor fluiten, ben ik honderd procent zeker dat ik het kleur bordeaux heb bereikt. "Pizza is goed", zeg ik glimlachend, wanhopig proberend die kleur weg te krijgen.

    (Moet eten, tot strakjes =))

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 18:57 ]


    help

    Tyler

    Ik grinnik ook, 'Pizza!' riep ik lachend.


    El Diablo.

    [waar kan John inspringen?]


    Don't be like the rest of them, darling

    Yasmin

    'Wauw! Je bent het met Wynter eens. Verassend.' Lach ik plagerig. 'Volgensmij zit er nog wel een pizza in de koelbox. Ik zal wel even kijken.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Je kan Yasmin helpen met het maken van de pizza? ;a]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'