• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Artemis Eliza
    'Dan vlucht ik naar de zee,' zeg ik. 'Maar voortaan probeer ik zelf droog te blijven.'
    Ik pak nog wat marshmallows. 'Leuk idee Rossella maar ik wil ook even weten of er nog regels aan vast zitten.'


    Remember to be ridiculous.

    Rossella.

    "Klinkt geweldig" Zegt Jason instemmend. "Zitten er regels aan de opdrachten vast? tijdlimieten, dingen die niet gedaan mogen worden" Vraagt hij dan. "Je mag een opdracht niet weigeren, maar alsjeblieft laat mensen hier niet in hun nakie over het veld heen rennen" Antwoord ik en lach dan even. "En ik vind het een goed idee" Stem James in. "Leuk idee Rossella maar ik wil ook even weten of er nog regels aan vast zitten." Zegt Eliza dan. "Tja, verzin zelf eens wat regels?" Stel ik dan voor.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 21:15 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason
    'Ook geen dingen waarbij je gewond kan raken of iets met drugs ofzo,' vul ik nog even aan. 'Het moet een gezellig spelletje blijven, niet iets waardoor mensen de rest van hun leven problemen kunnen hebben.'


    Remember to be ridiculous.

    James

    "Ik vind het goed en ik had begrepen dat je morgen weer naar het strand wou" zei ik en keek haar toen even aan met puppy-ogen. Niet dat het zou weken maar het valt toch altijd te proberen dacht ik bij mezelf

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 21:18 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Artemis Eliza
    'Hell yeah,' zeg ik. 'Maar deze keer graag in mijn bikini en terwijl de zon schijnt zodat ik niet meteen dood ga van de kou wanneer ik het water uit kom.'
    Ik stem in met de regels die Jason heeft bedacht. 'Let the game begin.'


    Remember to be ridiculous.

    Sven.

    "Hé! Ik doe ook mee" roep ik en ren naar het kampvuur waar ze omheen zitten. Dit wil en ga ik niet missen. Ookal ken ik ze niet, dan leer ik ze maar kennen. Ookal gaat dat best moeilijk bij mij, omdat ik nogal wantrouwend ben en mensen niet snel vertrouw.

    Rossella.

    "Ook geen dingen waarbij je gewond kan raken of iets met drugs ofzo. Het moet een gezellig spelletje blijven, niet iets waardoor mensen de rest van hun leven problemen kunnen hebben" Zegt Jason, waarna ik instemmend knik. "Let the game begin" Zegt Eliza, waarna ik iedereen een marshmallow geef. "Je mag proberen de marshmallow van iemand eraf te halen, maar je mag de stok niet aanraken" Voeg ik er nog aan toe.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James

    "Oké en is dat een teken dat ik mee mag?" vroeg ik nogmaals voor de zekerheid en stemde ook in met de regels van Jason. "Zeg Summer geef je camera is" zei ik lachend en kreeg haar camera. "Dankje"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    James krijgt Summers camera en ik kijk hem verbaasd aan maar dan begint het spel. Ik val James marshmallow meteen aan, ik heb een geweldige manier om uit te vinden of hij haar nou wel of niet leuk vindt. Nee ik zal het hem niet letterlijk vragen maar er zijn andere handige methodes.

    Artemis Eliza
    Ik kijk naar Jason die meteen een aanslag pleegt op James marshmallow. Zou dit iets met het gesprek te maken hebben of wil Jason James gewoon buitengewoon graag vernederen. Ikzelf ben een beetje bezig met het ontwijken van iedereen zodat mijn marshmallow blijft leven.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 21:29 ]


    Remember to be ridiculous.

    James

    Ik had door dat Jason gelijk aanslag pleegde op mijn marshmallow.
    Waarom had ik ook alweer iets gezegd dacht ik bij mezelf.
    Dit wordt echt een ramp

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 21:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rossella.

    Jason valt meteen aan op de marshmallow van James, waar ik verder neits achter zoek, maar daardoor is zijn marshmallow verzwakt en kan ik hem er makkelijk vanaf halen, tenminste dat denk ik. Ik geef een stompje tegen zijn arm, waarna de stok op de grond valt en ik begin te lachen. "Dat is mijn wraak" Lach ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Wat heb ik gemist? Ik was naar de bioscoop :'DD. Waar kan Marylinn inspringen?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jason
    Ik glimlach naar James. Het pesten is intussen al leuker geworden als het uitzoeken of hij haar nou leuk vindt. Pech James, had je het maar meteen moeten zeggen, had je nu niet zo'n last van me gehad. Waar ik geen rekening mee houdt is dat Rossella mijn marshmallow in het vuur laat vallen. 'Wat is mijn opdracht?' Kreun ik.
    [@dracomalfoyx zou je het erg vinden als de marshmallow ervanaf valt?]

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 21:33 ]


    Remember to be ridiculous.

    ( nu zeg ik nee maar ik weet niet wat ik er straks van denk (A))


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rossella.

    "Wat is mijn opdracht?" Kreunt hij, als hij erachter is gekomen dat zijn marshmallow in het vuur is gekomen. "Iemand suggesties?" Roep ik dan tegen iedereen. Ik wil dat iedereen meedenkt, dan heeft iedereen er plezier van toch?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason
    Hier laat je me niet mee wegkomen hé? seinen mijn ogen naar James. O god hij gaat me sirieus diep vernederen, ik zal nog jaren worden achtervolgd door de komende opdracht.


    Remember to be ridiculous.