• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason
    'Graag gedaan,' zeg ik. 'Als het antwoord is waar ik op hoop mag je het zelf gaan vertellen.' Ik glimlach. 'Waarschijnlijk gaat ze proberen uit te vinden wat er is.'

    Artemis Eliza
    'Ik kon het altijd proberen,' mompel ik.

    [ben even eten]


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Jason luisterde echt niet naar me. Ik liep naar hem toe "Hallo een antwoord graag" zei ik lachend

    James

    "Waarom hoop je dat eigenlijk?" vroeg ik en besloot dat dat het laatste is wat ik erover zei voor ze er straks nog achterkwamen. "Jason geef Summer nu is antwoord" lachte ik "En kom we gaan naar dat kampvuur en het plan van Summer uitvoeren"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rossella.

    Ik twijfelde even of ik om een aansteker zou vragen, aangezien ik niet rook en dus ook geen aansteker bij me heb. Misschien rookt er iemand van hun en heeft die een aansteker voor me. "Ehm, jongens?" Begin ik en hef mijn hoofd, "Heeft iemand hier een aansteker, waarmee ik het vuurtje aan kan steken?" Vervolg ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason
    'Heb je me dan iets gevraagd?' Vraag ik verward. 'Sorry maar kan je die vraag dan even herhalen? Ik was even ergens anders met mijn hoofd.'
    Ik went me weer tot James. 'Omdat het altijd grappig is om alle reacties op zo iets te zien.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Nee ik zei ik hoop voor je dat je de eerst komende weken goed moet opletten" zei ik weer en lachte

    James

    Ik wierp hem een hopeloze blik toe "Normaal ik ook maar nu niet" zei ik serieus. "Zolang jij je mond houdt en gewoon geduldig wacht komt alles hopelijk goed" lachte ik. "En nu zeg ik er niets meer over"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Waar zijn we precies? En waar kan ik inspringen?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [De meeste zijn buiten.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason
    'Ik zal er aan denken,' zeg ik voor ik me, alweer, tot James wendt. 'Mijn geduld is niet onuitputtelijk, op een gegeven moment zal je moeten zeg wat het is.'

    Artemis Eliza
    'Laten we nou naar dat kampvuur gaan,' zeg ik wanneer ik doorheb dat ik toch geen antwoord van die twee krijgen.


    Remember to be ridiculous.

    Sven.

    Het meisje dat net uit het bos kwam vroeg om een aansteker, maar niemand reageerde. Ik graai in mijn broekzak naar mijn aansteker. Ja, ik rook en nee ik ben er niet trots op, maar ermee stoppen is ook geen optie, dan reageer ik mijn frustratie op andere mensen af en dat wil ik echt niet. "Vangen!" Roep ik naar het meisje, als ik mijn aansteker heb gevonden en hem naar haar toe gooi. Daarna laat ik mezelf van de half-pipe afglijden.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James

    "Hoe lang heb je ongeveer tot je het zelf zegt? " vroeg ik en keek weer naar Eliza en Summer "Jullie komen er nog wel een keer achter en is goed" zei ik lachend. "Summer heb je je camera bij de hand?" vroeg ik

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 19:28 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rossella.

    Een zucht rolt over mijn lippen, als ik van niemand antwoord krijg en laat mijn hoofd zakken. "Vangen!" Is het woord wat me uit mijn gedachte trekt en ik hef mijn hoofd, waarna ik een aansteker mijn richting op zie komen. Als reflex steek ik mijn armen uit en vang ik de aansteker. Ik glimlach even naar de jongen, waarna ik een dun takje aan steek en daarmee een iets dikker takje aan steek.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason
    'Precies weet ik het niet,' zeg ik glimlachend. Ik houd ervan dat hij nu deels afhankelijk is van hoe goed ik mijn mond kan houden. 'Maar je kan ervan uitgaan over ongeveer week ik mijn mond niet meer houd.'


    Remember to be ridiculous.

    James

    Ik kriijg de camera van Summer en keek erna weer naar Jason. "Oke zal ik onthouden" zei ik en liep weer door. "Uh waar is dat kampvuur eigenlijk?" zei ik erna en keek even rond opzoek naar iets wat ons zou kunnen helpen om de juiste weg te vinden


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alison
    Net zoals alle anderen was ik gewoon buiten. Dat kampvuur word nog eens lollig, tenminste dat hoop ik. Ik zag Summer en wou naar haar toe lopen, maar herinnerde me toen dat haar crew volgens mij nog niks weet van het gesprek dat we op de eerste dag hadden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Rossella is met het kampvuur bezig wat nu al aardig aan het branden is.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'