• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Adelynn
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina

    Others:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 23:17 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [en mijn naam is Lisanne, voor de mensen die dat nog niet doorhebben(kitty)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Nathaniel Snow

    Ach, wat lief. Ze probeerde haar angst te verbergen en zich stoer op te stellen. Gelukkig zou dat niet lang duren, want ik had niet veel zin om mijn tijd aan haar te besteden. Ik had wel betere dingen te doen.
    "Zodra ik jou uit de weg geruimd heb niet meer, nee," antwoord ik met een duivelse glimlach.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Yentl

    'Wil je me dood hebben? Ga je gang,' zeg ik. 'Er is waarschijnlijk toch niets meer aan te doen, en in de 'arena' zou je me toch wel hebben vermoord, of anders had Wells dat wel gedaan, toch?'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Fayan
    "Ik denk dat iedereen dat wil," antwoord ik zachtjes en ik trek Saph dichter tegen me aan, streek door zijn haren en drukte een kusje op zijn kruin.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Wacht, moet ik Yentl echt vermoorden? o.o]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adelynn Jae Daesha
    Ik keek op naar de Hoofdspelmaker.
    'Hetzelfde schuitje?' sneerde ik hem toe. 'Nathaniel haalt je hier gemakkelijk weer uit, volgens mij is er dus niks hetzelfde aan de situatie's.'
    Jem ging weer naast me zitten, ik streek mijn lange lokken naar achteren en liet een geërgerde zucht ontsnappen. Mijn blik hield ik strak gericht op Haul.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    dubbel.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 20:00 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    I'm back, ben gevlucht :'D


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Saph Amero
    Fayan's begrip kalmeerd me langzaam. het feit dat de arena stil blijft en het water rond ons heen golft help ook mee.
    'ik krijg je hier levend uit,' beloof ik opnieuw terwijl ik mijn hoofd tegen zijn borstkast leg. zijn hart klopt nog en ik ben van plan dat zo te houden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Haul Wells

    'Nou, ik denk anders niet dat hij me ongedeerd laat gaan aangezien ik zo dom ben geweest om Yentl naar de bedieningskamer toe te krijgen,' bijt ik haar toe. Ik sterf liever hier, tussen al deze vreemden, dan door de handen van Nathaniel Snow, die mij en Jem nu waarschijnlijk tot op het bot haat.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Merwin schreef:
    [Wacht, moet ik Yentl echt vermoorden? o.o]

    [Alleen als je echt geen inspiratie hebt :Y). Rek anders tijd en ga een gesprek aan? *O*]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jem Fairsky
    Terwijl ik weer in eht gras ga liggen luister ik naar de anderen. Adelynn zegt iets tegen HGaul, haul bijt was terug en ik heb koppijn.
    'Als hij je neit vermoord doe ik het,'is mijn korte en kalme antwoord. Oh maar ik hoop dat Nathaniel het doet, het zal zoveel pijnlijker zijn. dat soort gedachten hebben me in deze situatie beland.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan
    "We komen hier allemaal levend uit," vervolg ik. "En dan gaan wij tweetjes terug naar 7, terug naar ons huisje."
    En dan val ik stil door alle herinneringen van jaren terug, van de korte tijd dat we daar woonden. Ik zucht diep en probeer daarna aan iets anders te denken, want ik verlang zo naar die tijd, dat het gewoon pijn doet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adelynn Jae Daesha
    Een vlammetje welde op in mijn ogen. Over mijn volle lippen ontsnapte een angstaanjagend, hoog gesis terwijl ik mijn lichaam klaarmaakte om op te springen wanneer dat nodig was.
    Al een week was ik gefrustreerd en boos, en er zou een moment komen dat het eruit kwam. En elke keer dat iemand me er ook maar de kleinste reden toe gaf, kwam dat moment dichterbij.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Laura, ik roep Damian op? (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"