• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Adelynn
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina

    Others:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 23:17 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    *waiting* (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Saph Amero
    'Als die drie de dood voor ons betekenen kan dat me geen zak schele, Fayan,' snauw ik hem toe. dat meot zelfs hij snappen. 'ik doe neits anders dan jou en mij in leven houden hier, aangezien je dat zelf nauwelijks kan!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Of hij bind haar vast en gooit haar in een kast om later te martelen? 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hello people *O*
    De film was awesome, Peeta heeft een raar hoofd en waarom, wáárom moest Rue dood? D:
    Maar oké, what did I miss?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph en Fayan zijn aan eht vechten, we zijn in een rust kamer en iedereen heeft glas-sneden en is verbrand. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hehe, mkay.
    ...
    *inspirationless*
    En dan is er ook nog geen tijd voor het awesome Cassie-drama dat nog op de planning staat... *thinks very hard*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan
    Even was ik compleet uit het veld geslagen, gewoon omdat hij de spijker op z'n kop sloeg. Hij had gelijk. Ik kon mezelf niet in leven houden, ik was compleet afhankelijk van hem.
    "Dat weet ik wel," zei ik kleintjes en ik vroeg me af of hij het eigenlijk wel verstond. Maar daarna ging ik rechtop zitten.
    "Sinds wanneer wens jij onschuldigen zomaar de dood in? Je verlaagt je nu tot Snow's niveau, Saph."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Aan het vechten? Zie je Fayan Saph al een mep verkopen? Lawl.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie
    'Oké, dus ik heb vreselijk de pest aan slangen, schorpioenen, gemuteerde vissen en ontploffende meteorieten - en neurotische presidenten. Nog iets vergeten?' Dario grinnikte. 'Geel,' merkte hij op. 'O ja. Stomme kleur.'

    ...yeah, my people are bored.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph amero
    'Onschuldig? ZE WERKEN VOOR HEM.' Hoe blind kan hij zijn. Mijn blauwe ogen zijn vernauwd en schieten bijna vonken. 'Ze werken voor Snow, ze WILLEN ons dood, dus vertel jij mij eens hoe ze in godsnaam onschuldig zijn!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Merwin schreef:
    Aan het vechten? Zie je Fayan Saph al een mep verkopen? Lawl.

    Ja.
    Met een handtasje.
    En dan stort Fayan hysterisch huilend in elkaar.
    (cat)(cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nou, Fayan meot uitkijken hoor, Saph heeft een mes. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan
    Geschrokken deins ik achteruit.
    "Hoe weet jij of ze niet gedwongen zijn? Snow heeft jóu gedwongen om mij aan te vallen door je te laten mutileren en ik wens jóu toch ook niet dood? Daiyh heeft míj gedwongen om jou aan te vallen, ga je mij nu ook dood wensen, Saph?"
    Ik wilde geen ruzie, wist dat sommige dingen echt onredelijk waren, maar de stress, gebrek aan voedsel, rust en water eiste zijn tol.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie
    Ik was helemaal smerig, merkte ik plotseling op, en hoewel ik echt niet zo gesteld was op mijn uiterlijk vond ik het niet echt leuk om zo rond te lopen. In een plotselinge ingeving begon ik mijn jas uit te trekken en schopte daarna mijn schoenen uit. 'Wat ga je doen?' vroeg mijn broertje met opgetrokken wenkbrauwen. 'Schoon worden,' lachte ik, en met een plons dook ik het water in.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    ... So if Fayan hits Saph, he will stab him? That's drama, Lizz. It's tempting.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen