• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Adelynn
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina

    Others:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 23:17 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    *past post aan*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Dario
    'Heb je eigenlijk een reden om mensen neer te steken of zo?' vroeg ik met opgetrokken wenkbrauwen. Dat was niet echt normaal gedrag. En ik bleef hier lekker staan tot hij mee terug kwam.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Peacekeeper schreef:
    Haul Wells

    'Nou, je had pech, dat kon ik dus wel,' grijns ik. 'Gaan de namen jou dan wel een zak aan dan, of zo? Jij bent hier toch alleen maar om ze te saboteren, niet?'
    Dat ik waarschijnlijk nu Snows plan had verpest kon me niets schelen, hij vermoordt me toch wel, ooit.
    'En stikken in mijn slaap zou Snow een hoop moeite besparen, meisje.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik ga even wachten met posten, zodat al mijn posts weer in hetzelfde stukje passen, if that makes any sense.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jem Fairsky
    Nou, dat was dan dat. Ik probeer mijn paniek onder controlle te houden en neem een teug adem.
    'tot hij mij begon te saboteren, inderdaad,' snauw ik hem toe. ik ken dit spel.Als ik ten onder ga neem ik zoveel mogelijk mensen met me mee.

    Saph Amero
    'Denk ja dat ik dat wílde,' sis ik hem kwaad toe. mijn ogen vliegen op en ik sta binnan een paar seconden recht voor de jongen, mijn blauwe ogen vernauwd. 'Denk je dat het mijn plan was om de controlle zo te verliezen, om Snow van ons te laten winnen? Je beseft toch hopelijk wel dat de kans dat jij en ik, wij allemaal, hier levend uitkomen nihil is?!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Haul Wells

    De anderen, die zijn er ook nog. Vertrouwden Jem. Nu waarschijnlijk niet meer. Het zal nu een kwestie van tijd zijn voordat ze ons vermoorden, als vijanden.
    'Hoe kon hij jóú dan saboteren? Híj zit niet in de arena!' bijt ik hem toe.
    Ik wou dat ik in de bedieningskamer Jem had afgemaakt.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Cassie
    'Ik zei toch dat er iets niet klopte met jou,' bromde ik. 'Spring jij anders ook die fucking vijver in, zijn we daar van af.'

    Dario
    'Wat kan mij het schelen?' Vrij weinig, ik was hier om Cassie een dienst te bewijzen en verder niet. 'Maar ik weet wel dat als je niet terugkomt, het mis gaat met die wonden van je, en ik vermoed dat die suikerspin niet al te vrolijk word als jij hier doodgaat.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jem Fairsky
    'Als ik ze zou saborteren zou ik hier ongeschonden uitkomen,' snauw ik met een gebaar naar mijn brand- en snijwonden. 'zie ik er uit alsof hij zich aan die afspraak gehouden heeft? Nee.'
    ik vervang trillend de lap stof die over mijn brandwond ligt en werp een blik op Cassie.
    'Inderdaad, je had gelijk. Ben je zo tevreden?'

    Saph amero
    'Ja, want hij is nu zo vrolijk,' antwoord ik sarcastisch. 'Ga terug naar Cassie en blijf daar. ik heb geen idee wat er met haar aan de hand is maar jij bent de enige persoon die ze laat helpen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Haul Wells

    'Met een ongeschonden geest ja, niet met een ongeschonden lichaam! In het Capitool lappen ze je zo weer op en is het gewoon weg! Maar wat dacht jij? Omdat ik gewond ben ga ik de rebellen maar helpen? Zo werkt dat niet!' schreeuw ik. 'Zíj moeten dood, wij niet! Maar we hebben het verknald en nu gaan we allemáál dood!'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Dario
    'Met Cassie gaat het prima. Ze heeft twee messen bij zich, dus die red zich echt wel. En nog even over die roze dude: vrolijk misschien niet, maar het kan erger. Cass denkt dat hij het wel red.'

    Cassie
    'Ja, nu gaan we allemaal dood,' grinnikte ik. 'Huilen maar. Je hoeft niet zo te trippen, ik betwijfel of dat enig nut heeft. Je kan schreeuwen wat je wil, het enige wat je ermee bereikt is da ik koppijn krijg.'

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 12:10 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jem Fairsky
    'ik heb ze voor geen milimeter geholpen. Maar ik heb ze ook niet tegen gewerkt.' De spelmaker schreeuwt, hij is duidelijk niet erg blij met de dood in het vooruitzicht. ik ook niet, maar bang ben ik niet.
    'Het feit blijft, Haul, dat jij Nathaniel's plan hebt veraden. en je hebt één van de tributen in de controlle kamer gelaten. Wie denk je dat hij eerst te grazen neemt?' Het blijft even stil en ik glimlach. De man is ten dode opgeschreven.

    Saph Amero
    Ik val weer vermoeid neer op het gras. De wond doet pijn, aar ik klaag niet. Ik verdien niet meer.
    'mooi,' antwoord ik met een zucht. 'Kun je me dan nu met rust laten?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    'Ha-ha, jij gaat lekker eeerder dood! Stelletje kleuters,' mompelde ik. Ik krabbelde overeind en koelde mijn hand in het water, want de steen waarmee ik de wonden had dichtgebrand had ook mijn vingertoppen verbrand. Niet al te ernstig, bij Fayan en Saph was het stukken erger, maar het deed wel zeer.

    Dario
    'Nee. Kom nou maar gewoon mee terug.' Ik heb nog wel een dreigement achter de hand waarvan ik vermoed dat het zal werken, maar ik wacht er nog heel even mee.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jem Fairsky
    'Oh ga toch weg met je 'holier than-thou' attitude, Cassie,' zucht ik vermoeid. 'Als je het allemaal zo goed weet, zoek eens uit hoe we hier weg komen, ja?' Ik leun naar achter en ga geïrriteerd op het zachte gras liggen. nog geen woord van Nathaniel, geen enkel teken dat hij de controlle kamer terug heeft...

    Saph Amero
    'Ik lig hier goed, het is maar tien meter van de rest.' Dan sluit ik mijn ogen om de jongen buiten te sluiten.

    (holier than thou = beter dan jullie, maar dit klinkt beter.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    'Doe 't lekker zelf.'

    Dario
    'Als je hier blijft liggen, krijgt Suikerspin geen morfling meer,' zei ik triomfantelijk. Hij mocht hem dan hebben neergestoken, het was wel duidelijk dat hij heel veel om hem gaf, dus het zou moeten werken. En hoewel Cassie waarschijnlijk sowieso wel morfling zou geven, kwam het over mijn lippen alsof het niets minder dan de waarheid was.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jem Fairsky
    'Wow, dat moet de beste come-back ter aller tijden zijn, heb je die zelf bedacht?' vroeg ik in een luchtige stem.

    Saph Amero
    'Best,'zucht ik na een korte stilte. Ik heb Fayan al meer dan genoeg aangedaan. Geirriteerd sta ik op en veeg wat gras van mijn shirt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.