• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight

    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 20:41 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Wyn

    Als ik klaar ben met spelen ga ik kleren gaan aandoen. Ik pak mijn schetsblok en begin op een afstandje van Tyler, hem en het vuur te tekenen. Er klinkt geritsel in de struiken. Vast een of ander dier. Ik sxhenk er geen aandacht aan. Mijn hand tekent ruwe schetsen, kaaklijn, ogen, neus, mond haar. Een beetje de grove lijnen. Daarna begin ik het uit te werken.


    help

    Tyler

    Ik zie dat Wyn van een afstandje begint te tekenen, en ik kijk even naar haar. Daarna naar de herten die boven het vuur roosteren, ziet er goed uit.


    El Diablo.

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    Ik wou weer richting het kamp lopen, tot ik geritsel achter me hoorde. Ik trok mijn mes, je wist maar nooit.. Ik draaide me om, en zag in de verte een zwarte vlek. Ik hallicuneer vast.. Ik versnelde mijn pas, en liep richting het kamp. Voetstappen klonken achter me, en ze leken steeds sneller te gaan. Ik begon te rennen, en uiteindelijk zag ik Wyn in de verte. Er klonk weer geritsel, ditmaal dichterbij.
    Uiteindelijk kwam ik in het kamp terecht. ''Er.. Zit daar iets'' zei ik, nog nahijgend van het rennen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    Ik keek op. 'Misschien iets anders voor het roosteren' grijnsde ik. Ik pakte mijn pistool en liep die richting op. Ik zag alleen niks. 'Waar zit het dan?' riep ik vragend.


    El Diablo.

    Wyn

    Ik schrik op als Sam komt aangerend en trek een dikke streep over Tyler's gezicht. "Shit", mompel ik. Verwoed probeer ik de tekening te herstellen, maar het is duidelijk dat ik beter opnieuw kan beginnen. Er ritselt weer iets in de struiken. "Het zal wel gewoon een dier zijn", mompel ik terwijl ik het blad papier in een propje welgemikt het vuur in smijt. Ik neem een nieuw blad en begin opnieuw te schetsen.


    help

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    ''Waar zit het dan?'' vroeg Tyler, en hij trok zijn pistool. ''Daar'' mompelde ik, en ik wees naar de plek waar het geritsel vandaan kwam. ''Het zal wel gewoon een dier zijn'' mompelde Wyn. ''Maar ik hoorde voetstappen'' jammerde ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wyn

    "Dan zal het vast iemand van ons geweest zijn. Iedereen die hier geweest is, is toch al dood", mompel ik. We zijn weer pessimistisch vandaag. Sinds Tyler niet meer naast het vuur zit, begin ik eerst dat uit te werken.


    help

    Tyler

    'Ik ga wel zoeken' mompel ik, en loop het bos in. Opeens trap ik tegen iets aan, en mijn ogen worden groot. Er ligt hier gewoon een lijk, niemand van ons maar toch. Het enige enge eraan is dat het lijkbleek is, en nogal verschrikt kijkt. Maar verder is er niks te zien. 'Dude!' zeg ik dan toch. 'Dit willen jullie niet zien!' roep ik naar de anderen.


    El Diablo.

    Wyn

    Ik sta op en ga naast Tyler staan. "Wow... Een lijk... Interessant. Het ziet er nog redelijk nieuw uit..." Ik begin me af te vragen of hier nog andere mensen zitten...


    help

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    "Dit willen jullie niet zien!" Riep Tyler vanuit de bossen, en ik raakte een beetje hysterisch. "Wat?" Riep ik. "Wat is er?" Vervolgde ik, en ik voelde dat mijn ogen zich vulden met tranen. Waarom, wist ik niet.

    [Ik ga slapen denk ik :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    'Er ligt hier een dood iemand en jij vind het interessant?' grinnik ik. 'Je zou toch verwachten dat je hier juist banger van werd' mompel ik.


    El Diablo.

    Wyn

    "Ik studeer geneeskunde. Ik heb de dissectie van de mens meegemaakt, je zou toch verwachten dat ik tegen bloed en lijken kan", kaats ik terug.


    help

    Rooba schreef:
    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    "Dit willen jullie niet zien!" Riep Tyler vanuit de bossen, en ik raakte een beetje hysterisch. "Wat?" Riep ik. "Wat is er?" Vervolgde ik, en ik voelde dat mijn ogen zich vulden met tranen. Waarom, wist ik niet.

    [Ik ga slapen denk ik :3]


    (NIET GAAAAAAN! HET WORDT NET SPANNEND.)


    help

    [Sawwwry, ik ben moe en ik moet er morgen om half7 uit x_x meh, fuck school..]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    Ik zucht, 'dan kan je het vast goed vinden met dit ding; mompel ik en loop dan weg. Ik ga weer bij het vuur zitten, en kijk naar een van de 6 speren. Ik pak er een, en steek de punt in brand. Verveeld kijk ik er naar, en gooi de brandende fakkel dan tussen de bladeren van een boom.

    4e Topic!

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:24 ]


    El Diablo.