• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight

    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 20:41 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    (Dacht ik ook aan... xd. Echt fail... Heb ook zo'n story-idee die fail is... Maar dan kreeg ik alleen maar positieve reacties. Dat was cool. XD)


    help

    Wyn

    "Ik ga mijn spullen inpakken, denk ik", mompel ik tegen Tyler. Ik haal mijn hoofd van zijn schouder en werp nog een blik op het vuur. Ik loop naar mijn tent en begi tergend langzaam wat spullen in te pakken.


    help

    Yasmin

    Zacht leg ik mijn wang op Skyler's trui. Hij ruikt zoet, net als Sky deed. Een traan glijdt over de zalmroze stof. Ik sluit mijn ogen en plof neer in de tent. Shit, zo ben ik helemaal niet. Ik jank niet. Snel vouw ik de trui op, leg hem in de koffer en sluit hem. Mijn koffer is ingepakt.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Wyn

    Uiteindelijk heb ik alles ingepakt. Ik loop weer naar buiten en begin mijn tent op te plooien, negeer de pijn aan mijn arm. Als ik alles opgeruimd heb, draai ik me om naar de rest. "Gaan we dan?", mompel ik. "De mist is bijna weg..."


    help

    Tyler

    'Volgens mij kunnen we' mompel ik.


    El Diablo.

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    ''Volgens mij kunnen we'' mompelde Tyler, en ik wiebelde nerveus heen en weer. ''Wat als het niet lukt?'' zei ik zachtjes.

    [Komen ze er eigenlijk weg?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Kunnen we niet gewoon doen dat er allemaal vreemde, blokkerende dingen gebeuren bij de uitweg van het bos? Zoals een brand die de uitgang verspert, of een gevaarlijk dier...]

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 20:13 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    (Ja, dat was het plan, toch? Dat de mist hen ging tegenhouden door weet ik veel wat te doen, of dat ze op een gegeven moment gewoon ni- OHMYCATO. Ze rijden uit het bos en op een gegeven moment komen ze bij een gigantische klif, zo blijkt dat het bos in een eiland veranderd is en dat ze niet weg kunnen. ^^ XD)

    Wyn

    Ik heb hier een slecht gevoel over. Net als Sam zegt, wat als het niet lukt? Die mist zou wel eens heel veel kunnen...


    help

    [jaaaa dat is een leuk idee!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    'Komop, het lukt wel!' moedigde ik ze aan, ookal twijfelde ik zelf. Ik gooide de tassen in de auto, en zette Alexis op de achterbank. Zelf ging ik wachtend achter het stuur zitten.


    El Diablo.

    (Gaan we dat doen?)


    help

    [OMFG JA OF EEN ENORME FJORD!!]

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 20:20 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    (Ik ben een genie. Geef het maar toe! *overtuigende staar* ^^)


    help

    [Jaja, je bent geniaal. ^^ Maar dat wist ik toch al. HAHAHAH 1 APRIL JE BENT HELEMAAL NIET GENIAAL! Of eigenlijk wel. Of niet... *wenkbrauwwiebel*]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    (Grom. Ik haat 1 april... XD)

    Wyn

    Ik smijt mijn spullen in de koffer, spring de auto in en wacht op de rest om in te stappen.


    help