• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight

    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 20:41 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    Ook ik spring in de auto, naast Tyler. ''Hoe gaat het met je hechtingen?'' vroeg ik aan hem, en ondertussen kon ik niet wachten tot we thuis waren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Is Alexis nog steeds buiten westen ofzo?)

    Wyn

    Ik haal mijn boek uit mijn rugzak en begin te lezen, mijn knieën opgetrokken, mijn iPod-oortjes in mijn oren terwijl de muziek van One Direction veel te luid staat. Ik ben zeker dat de rest kan meeluisteren.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 20:33 ]


    help

    [Nee, ze is al wakker.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Btw: ONE DIRECTIOOON! AAAH. x'D]

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 20:33 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    (HAZZAAAAAAAAA! XD en okay (: Ik luister nu naar Another World, ik zei tegen mezelf... Marco Borsato gaat niet in Wyn's iPod zitten, de volgende is het liedje dat ze luistert, dus jah...)


    help

    Yasmin

    Ik ga naast Wyn zitten en pak grinnikend ook een oortje. Ik luister mee. 'Yay!' Zeg ik vrolijk. 'One Direction.' Zachtjes zing ik mee. Okee, hoezo obsessed, ik ken dat hele lied uit mijn hoofd. Haha.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Wyn

    Ik let niet echt op Yasmin en pruts aan mijn hechtingen terwijl ik in mijn boek lees. "Denk jij dat we hier weg zullen geraken?", mompel ik plots tegen haar, als John ook de auto inkruipt. De muziek veranderd naar Les Miserables. Ik wil het vlug verzetten, meeste mensen vinden die muziek stom.

    (John mocht btw in de auto gaan zitten, heb het daarnet gevraagd xd)

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 20:40 ]


    help

    Tyler

    Ik telde snel de mensen, 'jep we zijn er allemaal' zei ik. Ik startte de auto, en begon te rijden. Ik reed keihard door het bos heen, maar remde opeens snel af. 'Sinds wanneer is hier een klif?' vroeg ik.


    El Diablo.

    Wyn

    "Klif?", vraag ik verbaasd. "Wat bedoel je?" Ik trek mijn oortjes uit mijn oren, spring de auto uit en loop naar de voorkant van de auto, waar ik plots blijf stilstaan en mijn evenwicht verlies. Nog net op tijd kan ik mezelf tegenhouden. "Dafuq doet dat hier?", mompel ik. "Zou het een illusie zijn?", mompel ik. Ik neem een steentje en smijt het naar de rand van de klif. Het valt de zee in. "Nope..."

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 20:53 ]


    help

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    ''Een klif?'' vroeg ik verbaasd, en keek toen naar voren. ''Oh god'' mompelde ik. Langzaam begon ik me te beseffen dat we hier nooit wegkwamen, en ik raakte in paniek. ''We kunnen niet weg, we gaan dood..'' ratelde ik, en mijn ogen vulden zich met tranen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wyn

    "Sam!", schreeuw ik kwaad naar haar. "We gaan niet dood! En hou in hemelsnaam op met dat constant te zeggen." Ik raakte echt opgejaagd en geïrriteerd door iedereen die zei dat we doodgingen. Ik staarde naar de zee, aan de voet van de klif.

    (Is het het klif of de klif? Best wel fail als het verkeerd is...)

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 20:52 ]


    help

    [De klif :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    'Are they fucking kidding me?' riep ik boos, en stapte uit. Ik keek de klif in. 'Nou, er zijn drie opties. Zelfmoord, proberen te overleven, of vermoord worden' mompel ik. Ik kijk naar mijn mobiel, 'geen bereik, natuurlijk' mompel ik.


    El Diablo.

    Yasmin

    Verbaasd stap ik uit de auto en loop naar de klif toe. Ik gooi nog een steen naar beneden en tel zachtjes. 'Damn...' Mompel ik. 'Freakin' diep.' Plotseling breekt er een stuk grond af en met een gil spring ik naar achter.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    ''Hoe wou je hier dan wegkomen?!'' riep ik naar Wyn. We kwamen hier niet weg. Nu niet, nooit niet. Panikerend keek ik om me heen, zoekend naar een brug die ineens verschenen was ofzo.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 20:50 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''