• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight

    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 20:41 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    (Fuck...*past snel posten aan*)

    Wyn

    "Hoe moet ik dat nu weten? Ik ben het gewoon kotsbeu dat iedereen constant pessimistisch is", roep ik boos. God, ik moet me proberen in te houden. Gaan mediteren ofzo misschien. Nee, dat klinkt belachelijk. "Sorry", mompel ik daarna.


    help

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    ''Maar het is zo! We worden constant tegen gehouden door iets, heb je dat dan niet door?! Het is geen toeval, íéts wilt ons hier houden en langzaam laten sterven'' riep ik uit. Ik ademde diep in en uit, om mezelf te kalmeren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yasmin

    'Meiden, doe nou eens rustig. Ik check wel even of er een uitweg is daar beneden. In mijn ziel vorm kan ik toch niet dood.' Stel ik rustig voor.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 20:55 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Wyn

    "De mist is bijna weg, Yas. Wat als je je ziel vrijlaat en de mist weggaat terwijl je ziel nog niet terug is?", zeg ik. Ik dwing mezelf om van die verdomde hechtingen te blijven.


    help

    Yasmin

    'O ja, daar heb je een punt.' Mompel ik. 'Ow! Maar het is niet erg als ik híer ziel wordt. Als ik weer terug verander is het jammer, maar niet gevaarlijk. Als ik Skyler nou in ziel vorm vraag om naar onder te gaan, en ze aan mij verslag uit brengt?'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Wyn

    "Maar Skyler is nog in het kamp, en als je je ziel vrijlaat, loop je alsnog het risico zielloos te worden", zeg ik. Ik ijsbeer langs de rand van de klif.

    (Gosh, ik ben nu echt gewoon om het klif te zeggen... Kan het niet beide? XD)


    help

    Yasmin

    'Maar we kunnen hier toch niet blijven wachten tot het weer gaat misten?' Zeg ik nu lichtelijk geïrriteerd. 'Dat duurt nog een eeuwigheid!' Yep, ik ben een kei in ongeduldig zijn.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Tyler

    Ik zucht, iedereen hier is in paniek. En aangezien ik toch een van de oudsten ben neem ik wel even de leiding. 'En wat als we gewoon even het besten ervan maken? Onze ouders weten waar we zijn, die geven ons heus wel als vermist op!' roep ik.


    El Diablo.

    Wyn

    "Doe het dan, als je zo graag je ziel wilt kwijtraken", zeg ik, kijkend naar de flinterdunne mist die met de seconde dunner word. "En wat denk je daar te vinden? Atlantis?" Dan kijk ik naar Tyler en zucht. De gedachte aan mijn ouders... Wel, het geeft me niet echt een bemoedigend gevoel...

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 21:07 ]


    help

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    ''Ja, maar hoelang moeten we daar nog op wachten?'' vroeg ik aan Tyler. ''Straks komt die mist weer, en komen er beesten die ons stuk voor stuk willen afslachten, of moorden we elkaar uit'' ratelde ik, aangezien het een paar keer al bijna was gebeurt. Ik zuchtte even. ''Sorry, ik moet niet zo negatief zijn''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yasmin

    Ik trek mijn wenkbrauw op. Wauw, die is ook snel op haar teentjes getrapt. 'Kom jij dan met een idee als je het zo goed weet.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Tyler

    'Oké, we jagen gewoon wat, dan hebben we eten' grijns ik.


    El Diablo.

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    Ik knikte. ''Jagen, dat is een goed idee. Afleiding'' zuchtte ik. ''Maar op wat wil je jagen dan?'' vroeg ik Tyler.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wyn

    "En met wat?", mompel ik. "Wil je zelf een boog maken ofzo?" Ik haal mijn hand door mijn haar en begin nerveus weer met mijn zakmes te spelen. "We kunnen ze toch via internet bereiken?", zeg ik plots. Ik haal mijn gsm uit mijn broekzak en steek hem aan, ga naar internet en krijg het bericht dat mijn belwaarde, dus ook mijn internet verlopen is. "Da's belachelijk! Ik heb het nog maar vorige week herladen", mompel ik tegen mezelf.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 21:11 ]


    help

    Tyler

    'Wat dacht je van messen? En het is toch niet moeilijk om een konijn te vermoorden met je handen' grijns ik. Ik stap in de auto. Óf jullie blijven hier en gaan zeker dood, of jullie gaan mee zodat we misschien overleven.' zeg ik.


    El Diablo.