• Omgggggg, ik ben zo blij, happy en verliefd!
    Ik heb jullie al verteld dat ik al lange tijd verliefd was op een knappe jongen uit mijn klas. En ik ging gisteren uit, naar een discotheek waarvan ik niet wist dat hij er was. In ieder geval, ik sta dus met mijn vriendinnen gewoon gezellig bij de bar, word ik ineens op mijn schouder getikt door mijn crush.
    Ik werd helemaal rood, haha. XD
    Nou ja, wij gingen dansen en na een tijdje vroeg hij mij of we even naar buiten konden, hij had het zogenaamd heel erg warm.
    Wij dus naar buiten met een drankje en het bleef even stil. Toen biechtte mijn crush op dat hij mij eigenlijk al leuk vond sinds het begin van het schooljaar en dat hij niet wist hoe hij zo'n stoer meisje verkering moest vragen.
    Dat was best wel awkward, want ik stond echt met mijn mond vol tanden. En ik weet niet wat er opeens gebeurde, maar ik bekende hem dat ik hem ook ontzettend leuk vind.
    En toen... Ja, toen vroeg hij mij verkering! XD
    En ik, faalhaas op het gebied van binden, heb ja gezegd! Ik ben zo blij nu!

    Vanmiddag zien we elkaar weer, want hij gaat me helpen met wiskunde.

    Woaaaaaaaaah, ik voel me echt de gelukkigste persoon op aarde! *O*

    Misschien klinkt dit allemaal zeer ongeloofwaardig op 1 april, maar het is echt waar!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Sorry, ik zet geen foto's van mezelf op Q. (:
    En al helemaal niet met hem, want hij wil niet op een meidensite, zei hij. XD

    Meidensite haha, okee dan :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Meidensite haha, okee dan :'D

    Het is wel een watje hoor. XD
    Maar wel een lief watje. En bovenal: van mij. (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Goulding schreef:
    Oh, wat fijn voor je!*O*
    Ikwilookeenvriendje D:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Borghese schreef:
    Gefeliciteerd! =D


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Nouuu ik vind hem geen watje als hij tegen je durft te zeggen dat ie verliefd op je is [:
    Ik bedoel, ik ken er genoeg die dat niet doen :'D *kuch* mijn ex-crush *kuch*


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Athalie schreef:
    Nouuu ik vind hem geen watje als hij tegen je durft te zeggen dat ie verliefd op je is [:
    Ik bedoel, ik ken er genoeg die dat niet doen :'D *kuch* mijn ex-crush *kuch*

    Jouw tijd komt nog wel hoor! Kijk maar naar mij, met mij is ook alles goed gekomen! (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Athalie schreef:
    Nouuu ik vind hem geen watje als hij tegen je durft te zeggen dat ie verliefd op je is [:
    Ik bedoel, ik ken er genoeg die dat niet doen :'D *kuch* mijn ex-crush *kuch*


    THIS! SO MUCH!

    Batsie is het watje :Y) Overduidelijk is het Evie die de broek aan gaat hebben in hun relatie!


    quidquid excusatio prandium pro

    Mercurial schreef:
    Haha, ik moest echt super erg glimlachen toen ik je stukje tekst las, gewoon omdat het zo schattig en leuk klonk. :Y)
    Gefeliciteerd!


    The odds are néver in our favor.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Jouw tijd komt nog wel hoor! Kijk maar naar mij, met mij is ook alles goed gekomen! (wbw)

    Hihi ik hoop het maar!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ah super voor je :'D Proficiat <3


    she turned her head and walked away, so far I could no longer see

    Oh, keep it! (: En zorg er maar voor dat hij jou gelukkig maakt want dat is het belangrijkste van allemaal! (;


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Yaaaay! Gefeliciteerd :3
    Laten we dubbeldaten hihihi

    Zo cute. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Aaah, leuk! Het klinkt heel schattig! :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Fantasia schreef:
    Yaaaay! Gefeliciteerd :3
    Laten we dubbeldaten hihihi

    Jaaaaaa doe (wbw)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?