• Omgggggg, ik ben zo blij, happy en verliefd!
    Ik heb jullie al verteld dat ik al lange tijd verliefd was op een knappe jongen uit mijn klas. En ik ging gisteren uit, naar een discotheek waarvan ik niet wist dat hij er was. In ieder geval, ik sta dus met mijn vriendinnen gewoon gezellig bij de bar, word ik ineens op mijn schouder getikt door mijn crush.
    Ik werd helemaal rood, haha. XD
    Nou ja, wij gingen dansen en na een tijdje vroeg hij mij of we even naar buiten konden, hij had het zogenaamd heel erg warm.
    Wij dus naar buiten met een drankje en het bleef even stil. Toen biechtte mijn crush op dat hij mij eigenlijk al leuk vond sinds het begin van het schooljaar en dat hij niet wist hoe hij zo'n stoer meisje verkering moest vragen.
    Dat was best wel awkward, want ik stond echt met mijn mond vol tanden. En ik weet niet wat er opeens gebeurde, maar ik bekende hem dat ik hem ook ontzettend leuk vind.
    En toen... Ja, toen vroeg hij mij verkering! XD
    En ik, faalhaas op het gebied van binden, heb ja gezegd! Ik ben zo blij nu!

    Vanmiddag zien we elkaar weer, want hij gaat me helpen met wiskunde.

    Woaaaaaaaaah, ik voel me echt de gelukkigste persoon op aarde! *O*

    Misschien klinkt dit allemaal zeer ongeloofwaardig op 1 april, maar het is echt waar!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Goulding schreef:
    Oh, wat fijn voor je!*O*
    Ikwilookeenvriendje D:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Mercurial schreef:
    Haha, ik moest echt super erg glimlachen toen ik je stukje tekst las, gewoon omdat het zo schattig en leuk klonk. :Y)
    Gefeliciteerd!


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Na'aawh, wat super gaaf :'D.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Hij is nu net weg. (bloos)
    Het was echt super gezellig!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Hij is nu net weg. (bloos)
    Het was echt super gezellig!


    Mooi zo :Y) Alleen voortaan graag niet meer 5 minuten heftig gaan zitten zoenen tijdens het praten D: aan de andere kant: YOU GO GIRL! (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Mooi zo :Y) Alleen voortaan graag niet meer 5 minuten heftig gaan zitten zoenen tijdens het praten D: aan de andere kant: YOU GO GIRL! (cat)



    Ahw, is Alwin jaloers?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    Ahw, is Alwin jaloers?


    Waarom zou ik jaloers zijn omdat zo'n prachtige en fantastische meid aan me voorbij gaat? (cat)

    Neh, ik ben blij voor haar :D Maar ik wil haar blijven plagen :Y) En van Evie mag ik haar blijven plagen :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Wat leuk voor je, gefeliciteerd!


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Waarom zou ik jaloers zijn omdat zo'n prachtige en fantastische meid aan me voorbij gaat? (cat)

    Neh, ik ben blij voor haar :D Maar ik wil haar blijven plagen :Y) En van Evie mag ik haar blijven plagen :D


    Dat kan nooit zulk al te best volk zijn (cat). Maar Annabeth, ik vind het superleuk voor je! Je verdient hem echt ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Waarom zou ik jaloers zijn omdat zo'n prachtige en fantastische meid aan me voorbij gaat? (cat)

    Neh, ik ben blij voor haar :D Maar ik wil haar blijven plagen :Y) En van Evie mag ik haar blijven plagen :D

    Haha, wat schattig! <3
    *knijpt in wangetjes van Alwin*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Colorblind schreef:
    (...)

    Dat kan nooit zulk al te best volk zijn (cat). Maar Annabeth, ik vind het superleuk voor je! Je verdient hem echt ;)

    Ehhhhh. Alwin zuigt nu gewoon smoesjes uit zijn duim, haha. XD
    Hij heeft nooit toestemming gekregen van hem, pffft. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Eurydice schreef:
    Aww, wat schattig!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2018 - 12:03 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    O, geweldig om dit te lezen! Ik vind (smoor)verliefde mensen altijd zo schattig en grappig ^^
    Gefeliciteerd! <3


    Deep inside, I've never felt alive

    Cogsworth schreef:
    O, geweldig om dit te lezen! Ik vind (smoor)verliefde mensen altijd zo schattig en grappig ^^
    Gefeliciteerd! <3


    Haha, ik ook XD


    26 - 02 - '16