• De titel zegt genoeg toch? Hebben jullie weleens iemand van Q ontmoet? En zo ja, wie?';s


    The universal language of art.

    Nee.. Maar heb wel een aantal vriendinnen die het ook hebben...


    Don't be like the rest of them, darling

    Nee, maar ik wil Kelso of Nele -geen idee wat haar username is- wel eens heel graag meeten. (wbw)

    Nopaah.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Eristic schreef:
    Nopaah.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Yes, één persoontje. Marleen. (: En een keer Dionne, maar die zit al heel lang niet meer op Quizlet.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Eristic schreef:
    Nopaah.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ja een hele lijst.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb Khaleesi gemeet. En ik kan toch wel zeggen dat zij een goede vriendin van mij is geworden! *O*
    En ik wil eigenlijk nog een hele waslijst mensen meeten, maar dan moet ik een groot feest houden. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    jep, een paar
    Tara al drie keer
    En ik wil een heleboel mensen nog een keer meeten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja zoveel [: Meeten is mijn hobby. Kijk maar in mn blog.

    Ja, volgens mij al redelijk wat mensen. (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    zoveel,
    uhm, vet veel, maar die wonen allemaal in de buurt, of ken ik via sport of school ^^

    x


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Ja, één keer en dat was heel gezellig. Ik organiseer nu ook een meeting :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Één keer en het was heel gezellig (:


    Take risks and conquer your fears.

    Heel veel. Annick, Christa, Kirsten, Sebastian, Nikki, Sander, Krull, Andrea, Cynthia, Shireen, Samantha, Anouk, Marije, Marleen, Hung, Lieke, Sevda, Jennifer, Ellen, Nynke, Evelien, Katya, Naomy, Ilse, Esther, Janouk, Amy, Shanice, Mirjam en ik vergeet er waarschijnlijk nog wel een paar.

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 17:21 ]