• De titel zegt genoeg toch? Hebben jullie weleens iemand van Q ontmoet? En zo ja, wie?';s


    The universal language of art.

    Nee, maar ik wil wel héél graag. (no_chears)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    volgende week misschien Yvettos.

    en Nikki wil ik graag eens meeten :D


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Fantasia schreef:
    Heel veel. Annick, Christa, Kirsten, Sebastian, Nikki, Sander, Krull, Andrea, Cynthia, Shireen, Samantha, Anouk, Marije, Marleen, Hung, Lieke, Sevda, Jennifer, Ellen, Nynke, Evelien, Katya, Naomy, Ilse, Esther, Janouk, Amy, Shanice, Mirjam en ik vergeet er waarschijnlijk nog wel een paar.

    Ik zie mijn naam er nog niet tussen staan... Een schande!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Een iemand, maar die is niet meer actief op Q :')


    Destroy what destroys you.

    Jaa, Mieke en Pia. En in de grote vakantie Paulien =D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oh yes, I have.

    Flounder, Orchideous, sTOR, BlueOrbs, Ergela, everx, Scandal, Plumbum, AWG en Ingle :Y)
    En volgens mij ben ik iemand vergeten maar ik kan er niet meteen opkomen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    nee. de meesten wonen te ver weg. nou, ik ken wel een paar mensen van Q, maar dat komt omdat ze de vriendinnen van mijn zusje zijn of bij ons op school zitten.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Zo'n beetje de actiefste mensen van Quizlet ondertussen wel ja. :'D Maar ik wil er nog wel een aantal meeten.

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 18:00 ]


    Your make-up is terrible

    mijn beste vriendinnetje Chantou!! =D
    oke, maar zij is geband. en volgens mij heb ik haar pas gezien nadat ze geband was.
    Owja en Bo, maar dat was niet zo'n succes., ;x
    En verder nog wel redelijk wat mesnen bij concerten ofzo.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 6:16 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Geen idee. Em, Lalona ken ik irl. Maar zij is af en toe best een bitch tegen me, dus ja... Maar ze is ook heel lief, dus kan ik eigenlijk niet buiten haar :Y). En ik bel wel eens met Lemmiwinks, echt, zij is zóóó lief! : D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik zie mijn naam er nog niet tussen staan... Een schande!

    NOG niet nee, dat zeg je goed.... daar moeten we snel verandering in brengen! Als jij nou eens een leuke jongen zoekt, kunnen we dubbeldaten. (nerd)

    Colorblind schreef:
    Geen idee. Em, Lalona ken ik irl. Maar zij is af en toe best een bitch tegen me, dus ja... Maar ze is ook heel lief, dus kan ik eigenlijk niet buiten haar :Y). En ik bel wel eens met Lemmiwinks, echt, zij is zóóó lief! : D


    Daaaaaaaawwwwh!!! Jij bent ook echt lief!

    OT: Eh nee nog niet, een vriendin van me zit ook wel op Quizlet.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lemmiwinks schreef:
    (...)

    Daaaaaaaawwwwh!!! Jij bent ook echt lief!

    OT: Eh nee nog niet, een vriendin van me zit ook wel op Quizlet.


    Yay. Ik adopteer jou even snel als zusje, oké? whoeee, illegaal bezig :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    Yay. Ik adopteer jou even snel als zusje, oké? whoeee, illegaal bezig :3


    Yaaay! Ofcourse, ik wed dat jij gewoon de beste zus ooit bent.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Heel wat mensen :P

    imlove
    oldhedgehog
    Destined
    Dorcha
    BlackVelVet
    Illuminate
    Hiddenkiller


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.