• hehehe ik vond dit op internet. Ik weet niet of iedereen goed is in engels, dus heb ik het even vertaald. ik had niets beters te doen, dus vandaar xD



    1. Schrijf de tweede lettergreep van de tweede naam op (dus doopnaam)

    *Als je geen tweede naam hebt, schrijf je de tweede lettergreep van je eerste naam op.
    *Als je tweede naam maar één lettergreep heeft, schrijf je de tweede lettergreep van je achternaam op.
    *Hebben als je namen maar één lettergreep, dan hebben je ouders waarschijnlijk het kinderboek Tikki-Tikki-Tembo gelezen, en mag je een lettergreep kiezen uit de naam van Tikki-Tikki-Tembo-No-Sa-Rembo-Chari-Bari-Ruchi-Pip-Peri-Pembo

    2. Schrijf de naam op van een plant/bloem. (in het engels)

    3. Als je een vrouw bent boven de 30, schrijf je het woord "Less" op. Als je een vrouw bent onder de 30, schrijf je het woord "Met" op.
    Als je een man ben, op welke leeftijd dan ook: A. Welkom! B. Schrijf het woord "Petra" op.

    4. Schrijf de eerste letter van de achternaam van je favoriete engels leraar/lerares op.

    5. schrijf een simpele actie op (wel in het engels) zoals "walk" "Sleep" "Run" etc.

    Nu het resultaat:

    Zet de antwoorden van 1&3 achter elkaar. Dat is je voornaam.

    Je middelste initiaal is het antwoord van 4.

    Je achternaam is het antwoord van 5, met daarachter het antwoord van 2.

    Die van mij was Lexmet M. Readingdaffodil xD


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    Samet V. Singingdandelion


    Not all those who wander are lost.

    Tikki-Tikki-Tembo-No-Sa-Rembo-Chari-Bari-Ruchi-Pip-Peri-Pembo < Die hebben twee lettergrepen, niet één?

    Anyway.

    Momet D. Crawlbluebell

    Klinkt als een mannenaam D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Siemmet T writerose

    Rimet V. Rockrose :D
    I like mine :D

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 19:18 ]


    Time is running out ..

    Namet H. Singdaisy

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 20:01 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Bermet M. Huntlily :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik zocht naar een plant, vond wijnruit, vertaalde dat en kreeg Rue... Is that a sign?
    Bermet G. Buyrue
    Weird name...

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 20:17 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Namet E. Eatlily


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    Damet B. Standtulip


    It ain't broke, so don't fix it.

    Semet B. Livelily :Y).


    The odds are néver in our favor.

    Rymet W. dreamiris


    | Reality is for people that lack imagination |

    Cray schreef:
    Ik zocht naar een plant, vond wijnruit, vertaalde dat en kreeg Rue... Is that a sign?
    Bermet G. Buyrue
    Weird name...


    Rue betekent wijnkruit (of zo..). Dat staat in het eerste boek. (;


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb geen tweede naam.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha ik had Nicemet J. Sleeprose


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Yayde schreef:
    (...)

    Rue betekent wijnkruit (of zo..). Dat staat in het eerste boek. (;

    Wijnruit. Maar dat wist ik ook, alleen daar dacht ik op dat moment niet aan x'd


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis