• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:25 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    (someone kom bug pat in Zaal 4. (cat))


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon Deferière

    "Laten we Patje even gek maken door bij hem in de buurt te praten over die zogenaamde ziekte, dat irriteert hem nu wel genoeg."
    Ik knik even en bijt op mijn lip. IK voel mezelf al drukker worden. Mijn energie neemt altijd toe na zo'n pilletje.
    "Nee, ik denk eerder dat hij ons gaat martelen. Of we doen iets dat die zogenaamde ziekte aanmoedigt."
    Ik kijk grijnzend op en mijn ogen twinkelen.
    "Ik welke vorm?" vraag ik lachend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Wij komen wel -a-]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Annabelle codnis

    Zonder nog iets tegen Catherine en Sasha te zeggen gooide ik mn sigaret op de grond en liep richting zaal 4. Het gebouw ziet er saai uit. Ugh ik heb er nu al geen zin meer in. Ik opende de deur en liep de slaapzaal in.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Maya
    "Zoiets als recht voor zijn gezicht elkaar zoenen," lach ik.
    Dat zou het aanmoedigen en hij word woedend.
    "Het zal hem zeker irriteren," zei ik grijnzend.
    De brave Maya die de regels van haar ouders volgde, is verdwenen en nu is er een rebelse Maya die haar vervangt.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    (ik ben nu ook in zaal 4)


    Now life has killed the dream I dreamed

    Rajah schreef:
    [Wij komen wel -a-]


    [Ghehe en dat zal Patje niet leuk vinden.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Patrick Hathaway
    GSM's, pijnstillers, sigaretten, allemaal zooi die ze neit nodig hadden. ik was bij de laatste koffer toen er iemand de zaal in liep.
    'Ah, en wie ben jij dan wel?' vraag ik met een glimlach terwijl ik mijn notitieboekje tevoorschijn haal.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Patrick Hathaway
    GSM's, pijnstillers, sigaretten, allemaal zooi die ze neit nodig hadden. ik was bij de laatste koffer toen er iemand de zaal in liep.
    'Ah, en wie ben jij dan wel?' vraag ik met een glimlach terwijl ik mijn notitieboekje tevoorschijn haal.


    [Raaaawrh, allemaal zooi die we dus wel nodig hebben (cat)]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Mignon Deferière

    "Zoiets als recht voor zijn gezicht elkaar zoenen. Het zal hem zeker irriteren."
    Deze meid is prachtig. Grijnzend kijk ik hem aan.
    "We gaan hem helemaal gek maken," giechel ik.
    Ik pak haar hand en trek haar mee het terrein op. De deur van zaal 4, onze zaal, staat open. Ik huppel naar de slaapzaal en ga er naar binnen.
    "Hallo Patje," giechel ik als ik hem zie wroeten in onze tassen. Hij mag alles hebben, het belangrijkste zit onder mijn jurkje. De pilletjes hebben ondertussen hun werk goed vericht. Ik ben zo druk en vrolijk dat het niet meer normaal is. Mijn puppillen zijn groot en ik stuiter over de vloer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Annabelle codnis
    Ik trek mijn wenkbrouwen op. "Annbelle Codnis. Hoezo?" Ik loop naar een bed en gooi mijn koffers en handtas erop. Daarna haal ik de zonnebril van mijn hoofd en gooi die op het bed.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Maya
    "Hello, Pat," zeg ik met een nep Brits-accent.
    Ik begin ongelofelijk hyper te worden en wil nu wel op en neer springen. Hij mag echt alles hebben, ik heb nog wat ik nodig heb en hij maakt geen verandering aan mij. Nooit, gewoon nooit.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Patrick Hathway
    Ik streep Annabelle's naam van mijn lijstje en glimlach.
    'Welkom op camp springwood,' zeg ik alleen, waarna twee andere meiden binnen huppelen. Hand in hanh. mijn ogen vernauwen zich.
    'Jullie spreken me aan met Patrick, dames. Maya en Mignon, ze denken zeker dat ik dom ben? Hun pupillen waren groot, ze waren hyperactief...
    'Kan ik jullie helpen dames?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Annabelle codnis
    "welkom op camp springwood" zegt hij en ik knik ongeintereseerd.
    Ondertussen komen er twee meiden binnenlopen, ik denk miij kamergenoten. Ik bekijk ze en knik dan ongezien goedkeurend. Zh hebben mij denk ik nog niet opgemerkt.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Mignon

    "Jullie spreken me aan met Patrick, dames. Kan ik jullie helpen dames?"
    Grinnikend loop ik naar hem toe en leg ik mijn hand op zijn wang.
    "Jij, Patrick," fluister ik in zijn oor.
    "Jij kan mij altijd helpen."
    Zachtjes druk ik mijn lippen op zijn wang en draai me dan om naar Maya. Bij haar doe ik precies het zelfde. Zachtjes druk ik mijn lippen op haar zachte wang en maak een klein weggetje richting haar lippen waar ik zachtjes op haar onderlip bijt. Patrick zal gek worden. Ik lik over haar lippen en kreun zachtjes om het helemaal compleet te maken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."