• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:25 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maya
    "Ik gebruik nooit drugs, maar voor alles een eerste keer," zei ik.
    Mijn ouders hoefden hier niks van te weten en één keer kan echt geen kwaad, voor de rest van mijn tijd blijf ik ervan af. Ik rook niet, ik drink niet, ik gebruik tot nu toe geen drugs, maar waarom leef ik niet een keertje gewoon?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    (Dat mag. ^^
    Maar jongens, ik moet eten. geef me 20 minuten? sorry Lau D:)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    It's okay, I'll wait (: Eet smakelijk :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wow het valt meteen stil o.o


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mignon Deferière

    "Ik gebruik nooit drugs, maar voor alles een eerste keer."
    Met een grote grijns overhandig ik haar een klein pilletje en het flesje water. Ik leg mijn vinger op mijn lippen en knipoog.
    "Niet tegen Patje zeggen hè," grinnik ik.
    Handig verstop ik het zakje weer onder mijn jurkje en kijk rustig toe hoe Maya het pilletje aanneemt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sasha

    "Ik ben hier niet vrijwillig, dus waarom zou ik?" snuift Catherine.
    "Regels zijn er om overtreden te worden," is het antwoordt van Annabelle.
    Ik lach even en kijk dan de meisjes weer aan. Heerlijke dames zijn dit. Ik lik over mijn lippen terwijl ik de Catherine en Annebelle aankijk.
    "Niemand is hier vrijwillig, liefje," zeg ik tegen Catherine terwijl ik even over haar wang aai. "Dus luister maar naar Annabelle."
    Ikzelf echter ben van plan toch iets van regels te volgen, ik moet Patje natuurlijk een beetje paaien. Net genoeg om mijn eigen agenda te kunnen uitvoeren. En subtiliteit is ook van groot belang, al ben ik niet van plan dat geheim te verklappen aan mijn twee nieuwe vriendinnen hier.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Maya
    Ik Nam een beetje trillerig het pilletje in mijn mond en nam een slok van het water, waardoor ik de pil ook door slikte.
    "Niemand zal hier ooit van weten," geef ik haar mijn woord.
    Ik voel me wat losser en dat voelt goed.
    "Zelfs Jess niet," beloof ik.
    Ze weet niet wie Jess is, maar ach ja, who cares?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Escritura schreef:
    (I like Sasha, he's bad-ass. I totally expect him to screw every guy there.)


    [Guys, girls, you name it. That is his plan (cat)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon Deferière

    "Niemand zal hier ooit van weten. Zelfs Jess niet."
    Lachend kijk ik Maya aan.
    "Deal," grinnik ik en ik haal weer een hand door mijn haren.
    "Dus, Patje gek maken. Wat had je in gedachten?"
    Er spoken genoeg ideeën door mijn hoofd.
    "Zouden we uit het kamp worden geschopt als we drugs hebben?" vraag ik me hardop af.
    "Ik bedoel, het is bij de wet verboden dat ik niet mag dealen en ik heb het toch echt net aan jou gedeald."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Annabelle Codnis

    "Hoe zien die slaapzalen er eigenlijk van binnen uit? Net als een gevangenis? iIk kan nniet begrijpen dat mijn ouders me hier naartoe gestuurd hebben. Alsof ik een enge ziekte heb..." zeg ik, en kijk naar Sasha en Catherine.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Ik moet nu ook eten. 30/45 min. (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Catherine

    "Niemand is hier vrijwillig, liefje," Zei Sasha, terwijl hij over mijn wang aaide. "Dus luister maar naar Annabelle." voegde hij er aan toe, en ik grijnsde. ''Komt wel goed'' antwoordde ik, en keek hem even aan. Hij had een bedenkelijke uitdrukking op zijn gezicht. Ik nam nog een trekje van mijn sigaret.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Maya
    "Laten we Patje even gek maken door bij hem in de buurt te praten over die zogenaamde ziekte, dat irriteert hem nu wel genoeg," zeg ik.
    "Nee, ik denk eerder dat hij ons gaat martelen," beantwoord ik haar vraag.
    Dit kamp is nou niet bepaald vredig.
    "Of we doen iets dat die zogenaamde ziekte aanmoedigt," grijns ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Ik ga ook, tegen een uur of 7-8 ben ik er weer.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:19 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.