• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Gabumon: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - xHeavenlyx: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - Chaim: Matthew Oliver Parker ~ Pijn en bliksem veroorzaken
    - Cybele: Mylana McRow ~ Water
    - xfoxvosx: Raven Sky ~ Lucht
    - Drugsforsale: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - BlueStorm: William Sensero ~ Zintuigen Beinvloeden
    - Cybele: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - Drugsforsale: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    -
    - xHeavenlyx: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    -
    - Chaim: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - xHeavenlyx: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Chaim: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster



    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 0:48 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Hahaha dussdat majaa we zijn gewoon vriende en ben zwaar over hem heen maar vind het sneu XD van hem.. ]

    Storm

    'Zo lang ik jou kan zien en horen ben ik gelukkig.' Ik bleef lachen, ik voelde me zo warm van binnen. Ik deed mijn handen voor haar ogen en fluisterde in haar oor. 'I hope that i wont make u horny with my voice.' Ik fluisterde het lachend met een beetje een pedostem. Ik gaf een nog een kort kusje op haar oor voordat ik mijn handen verplaatste naar haar heupen.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Haha XD ok, nja dat sneu heid ken ik wel XD]

    Nadia

    Ik giechelde om wat hij deed. Ik sloeg mijn armen om zijn nek heen en kroop bij hem op schoot. 'Kan best. Je laat me echt van alles voelen door je stem,' zei ik zachtjes. Ik keek naar zijn ogen. Zo mooi. Ik glimlachte. 'Gaan we? Ik wil je zang horen. Alsjeblieft?' vroeg ik lief. Ik keek even naar Nagaari. 'Jij mag ook mee? Want anders zit je hier alleen.'

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 21:10 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    'Nou, ik denk dat het wel zo was,' zegt Do. De frons is nog steeds niet van zijn voorhoofd verdwenen. 'Daarom heeft ze ook een punt achter Storm gezet. Als dat echt niet zo was, had Des echt wel doorgevochten voor Storm, maar blijkbaar was dat niet.' Hij zucht. 'Wat heb je gezet en hoe reageerde ze?'
    'Gezet?' vraag ik niet begrijpend. 'Wat bedoel je?'
    Op de rest van wat hij zei doe ik niks uit, want het is toch niet waar. Denk ik.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ Het moest gezegd zijn !! ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Ik dacht dat westonden ;o butyeah tzalwel XD ]

    Storm

    'Jij mag ook mee? Want anders zit je hier alleen.' Ik keek naar Nagaari en zag dat er wat met haar was. 'Gaari? Snoepzak? Apenkop? Marshmellows die de wereld overnemen?' Ach tzalwel, 'Ik lachte misschien weet zij wel wat... En anders fock ik het gewoon lekker zelf op.' Ik lachte wat, tilde Nadia op en kuste mijn lippen nog wat op der hare.'

    Nagaari

    '... Marshmellows die de wereld overnemen?' Ik werd wakker toen Storm het woord 'marshmellows' zei. 'Huhwhat?' Ik zag Storm staan en Nadia kussen. 'Oh leuk om te zien.' Het was botter dan bedoeld maar keek toen weer verslagen naar me eten. Ik voelde me echt down en koud, 'Ik ga.. Naar mijn kamer.' Ik legde mijn bord in de keuken en liep richting Zendé zijn kamer, ik hoorde stemmen uit zijn kamer komen en ging zo bij zijn deur zitten dat hij me niet kon zien. Wie was die andere stem?


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Het moest gezegd zijn !! ]

    [Doe dan gewoon dat Do zich versprak, heb geen zin om helemaal te wijzigen.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Oh, ik dacht dat hij weer was gaan zitten of zo.. Rare gedachte van mij]

    Nadia

    Ik giechelde weer toen Storm me op tilde en me nog wat kuste. Ik lachte blij, gewoon echt blij. Niet zo'n lach die je krijg als je een vage mop hoor, maar gewoon blij.. Als in vrolijk. Ik hoorde Nagaari wat zeggen. Ik keek haar aan. Ze zei dat ze naar haar kamer ging. Ze klonk niet blij. Ik keek naar Storm. 'Moeten we haar nu eventjes met rust laten?' vroeg ik aan hem. Ik vond het niet erg als hij eerst bij haar wou kijken. Maar stiekem hoe egoïstisch het ook klink. Ik wou het liever niet. Ik wou zijn zang!

    [Ze is niet verslaafd aan zijn zang hoor..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dominique

    Ik zuchtte, 'Sorry Gezegd,' Ik grinnikte even, 'Maar je gelooft het niet? Het is wel zo,' zei ik toen. 'Maar hoe reageerde ze nadat je haar had uitgescholden?'

    Destiny

    Ik zuchtte en Will antwoordde niet dus liep ik maar weg. Ik twijfelde Zendé? Ik knikte tegen mezelf, god damn i'm forever alone. Ik liep naar de jongens hal en trof daar ook Gaari aan, Jij ook hier?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    'Moeten we haar nu eventjes met rust laten?' Ik knikte. 'Ik wil wel met haar praten, maar ik zie dat ze gewoon iets heeft, dus dit is denk ik eerder zo'n taak onder de meisjes.' Ja, als Nagaari altijd shit had met jongens zag je dat dondersgoed aan haar en altijd kreeg ik geschreeuw naar me hoofd toe gesmeten, dat ik jongen ben en het niet snap en dat ik een klootzak ben. Uit eindelijk valt ze huilend in slaap op mijn schoot.

    Nagaari

    Ik schrok toen ik Des haar stem in me hoofd hoorde, en links van me. Si, ik wilde uitleg en ik voel me gewoon kak.. Volgens mij zag ik er echt slecht uit, bleek enz.. Ik knikte waterig naar Des. Eigenlijk min de telepathie die je hebt horen we gewoon tweeling te zijn aangezien we zowat even gek zijn en gewoon ja.. Bijna zelfde ideeën hebben. Ik grinnikte zachtjes naar haar en klopte zachtjes op de grond naast me zovan, kom naast me zitten.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia

    Ik knikte lichtjes. 'Ik denk dat Des dat beter kan,' zei ik zachtjes. 'Zij is beter bevriend met Nagaari dan ik,' zei ik en ik keek eventjes omlaag. Het drong me nu echt pas tot me door dat hij me op had getild. Ik keek Storm aan met grote ogen. 'Laat me niet vallen!' riep ik en ik klemde mijn armen goed om hem heen.

    [Was vergeten dat ze een hekel had aan opgetild worden..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    'Sorry, gezegd,' zegt Do zuchtend. Oh. Dan grinnikt hij. 'Maar je gelooft het niet? Het is wel zo.' Hoe weet hij dat ik het niet geloof? Dat heb ik helemaal niet gezegd. Zal vast iets met zijn gave te maken hebben of zo. Ik weet zijn gave eigenlijk helemaal niet.
    'Maar hoe reageerde ze nadat je haar had uitgescholden?'
    'Heel erg kwaad. Ze zei dat ze me leuk vond, maar ik weet niet precies wat ze daarmee bedoelt,' is mijn treurige antwoord. 'In ieder geval dat we geen vrienden meer zijn.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Destiny

    Ik grijnsde Inderdaad, zei ik toen en luisterde naar wat ze zeiden, 'In ieder geval dat we geen vrienden meer zijn,' Ik schrok en wou wat zeggen maar bedacht me toen. Ik kreeg tranen in mijn ogen en ging dichter tegen Gaari aan zitten,

    Dominique

    Ik zucht, 'Nou, ik weet het ten eerste omdat je eroverheen sprak, tenminste je reageerde er niet op.' Ik kijk hem dan mede levend aan, 'En wat Des betreft, ze sprak de waarheid, ze heeft het me ook een keer verteld en verbreek de vriendschap niet, dat is erg zonde,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    'Laat me niet vallen!' Ze riep zowat in me oor. 'Auw?' Ze klemde zich goed aan me vast. 'Lievelievelievelieveschat, heb vertrouwen.. Waarom zou ik je laten vallen? Ik wil niet dat je iets overkomt..' Ik bedacht me opeens wat nou als dat ooit gebeurde. Ik voelde me plots meteen down en legde haar op de grond neer. 'Laat me je niet betrappen op het liggen in een ziekenhuis ja? Anders ga ik huilen.'

    Nagaari

    Ik keek met grote open mond een beetje boos naar Des, HOE BEDOEL JE.. MPP DIE GOZER HIJ. HOEZO WEET HIJ NIET WAT JE BEDOELT, JE SCHREEUWDE HET IN ZIJN GODVERDOMME GEZICHT.. Ik probeerde met mijn hoofd om de hoek van de deur te gaan en te gaan kijken, maar trok me hoofd snel terug toen ik het risico was vergeten.

    [ OKAY FACKING ENG. IK HEB ZEGMAAR WINDOWS 7 EN DAN ZO'N GROTE BLAUWE BALK BENEDEN MET ALL DIE SHIT, MAAR IK ZAG LETTERLIJK EEN FACKING GEEST DAAR LIGGEN EN IK TRIP FACKING HARD.. ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    (heeeeey, idereeen! Wat heb ikkuh gemist??xp)


    You can't have a rainbow, without a little rain;)

    Nadia

    Ik keek naar hem. Ik moest inderdaad meer vertrouwen hebben. Ik knikte lichtjes. Ik wist niet of hij het zag, want hij legde mij op de grond neer. 'Laat me je niet betrappen op het liggen in een ziekenhuis ja? Anders ga ik huilen,' zei hij. Ik keek naar hem. Hij zag en klonk anders. Ik stond weer op en keek naar hem. Ik knipperde een beetje met me ogen en knikte vervolgens. 'Is goed,' zei ik zachtjes en pakte voorzichtigjes zijn had beet. Ik glimlachte een beetje. Ik begon te lopen en trok zachtjes aan zijn arm. 'Kom,' zei ik met een lach. 'Van zingen word je vast weer vrolijker.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you