• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Gabumon: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - xHeavenlyx: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - Chaim: Matthew Oliver Parker ~ Pijn en bliksem veroorzaken
    - Cybele: Mylana McRow ~ Water
    - xfoxvosx: Raven Sky ~ Lucht
    - Drugsforsale: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - BlueStorm: William Sensero ~ Zintuigen Beinvloeden
    - Cybele: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - Drugsforsale: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    -
    - xHeavenlyx: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    -
    - Chaim: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - xHeavenlyx: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Chaim: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster



    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 0:48 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Miss Ampo komt niet echt meer der internet doet haat, ze smsde me net. D; soyeahh ik denk dat ik ook ga leaven ben tochh deadly met vriendin cammen...' x Ik blijf wel voor Nadia maar reageer maybe laat.. xx]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Owkeej ;d Is goedd (: ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    'Nou, ik weet het ten eerste omdat je eroverheen sprak, tenminste, je reageerde er niet op,' zegt Do, wat ik raar vind, omdat hij dat nu pas zegt. 'En wat Des betreft, ze sprak de waarheid, ze heeft het me ook een keer verteld. En verbreek de vriendschap niet, dat is zonde.'
    'Hé, hallo, ik ben niet degene die...' Mijn stem sterft weg als ik een beweging uit mijn ooghoek opmerk. Als ik opkijk zie ik al niks meer, maar als ik op sta, naar de deuropening toe ren en zie wie daar zitten valt mijn mond open. Serieus? Zitten Destiny en Nagaari ons gewoon af te luisteren?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nagaari

    Ik hoor voetstappen en wil opstaan maar ik val over Des heen en lig op Des kijkend naar Zendé. Ik kijk schijnheilig naar Zendé en voel me meteen schuldig. 'Het spijt me, ik wilde eigenlijk gewoon met je praten maar ik hoorde je al praten dus ik.. J-ja, gewoon.. Eh..' Ik kon wel janken maar hield mezelf groot. Ik stond op klopte mezelf af en liep met tranen rechtstreeks naar me kamer. Nu heb ik het zowiezo wel opgefock'd.

    Storm

    'Van zingen word je vast weer vrolijker.' Ik knikte wat en liet me meesleuren. Ik wilde eigenlijk niet meer zingen maar ik deed het voor haar. Toen we weer terugwaren van waar we vandaag kwamen kreeg ik weer een soort glimlach. 'Jah, dus One thing? OF iets anders?' Ik wenkbrauwwiebelde even en gooide mijn nare gevoel even weg..


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia

    Ik glimlachte toen we weer in de muziek ruimte waren. Ik keek naar Storm en zag een soort glimlachje bij hem verschijnen. 'Jah, dus One thing? OF iets anders?' vroeg hij en deed weer zijn bekende wenkbrauwwiebel. Ik lachte zachtjes en trok hem mee naar de bank. 'Doe die eerste maar, dan heb je nog tijd om de volgende te bedenken,' zei ik met een lachje en ging op de bank zitten. Met een glimlach keek ik naar Storm.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    Ik lachte om wat ze zei en pakte een gitaar. Ik begon met de eerste paar noten van 'One Thing' om vervolgens me stem erbij te zetten. 'I've tried playing it cool, but when I'm looking at you. I can’t ever be brave, 'Cause you make my heart race. Shot me out of the sky, You're my kryptonite. You keep making me weak, Yeah, frozen and can't breathe .. '

    [Ik kopieërde maar ff ben lui.. XD' ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Haha zulke momenten heb ik ook wel eens XD]

    Nadia

    Ik keek naar Storm. Er verscheen weer een glimlach op mijn gezicht toen hij speelde. De woorden waren mooi die hij zong. Met trots keek ik naar Storm. Ik kende het liedje niet. Ik vormde geluidloos de woorden; I love you.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ sorry had a rough day.. ]

    Storm

    Ik keek glimlachend naar haar terwijl ik verder zong. Ik zag haar lippen bewegen en zag iets van 'iloveyou.' Dat zag er echt lief uit. Toen ik klaar was met zingen keek ik even lachend naar haar en gaf haar een kus. 'Ik weet nog steeds niks..' Ik dacht even na. Ik begon met de noten van 'Ashley' van Escape The Fate. Hopelijk vond ze die ook wel leuk.. Hopelijk.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Dominique

    Ik zucht, ' Inderdaad, Des heeft er een verschrikkelijk zooitje van gemaakt maar ze is gewoon door de war, net als dat jij bent,' mompel ik dan. Ik weet van haar ouders en Matthew af, dat ze geen contact meer willen met haar. Het is echt fucked up maar ze komt er heus doorheen. Dan loopt hij richting de deur. Ik sta op en loop met hem mee waar Gaari en Des zitten.

    Destiny

    Ik kijk peinzend op, ' Ik ehh, had het zelfde.. Ik wou eerst gewoon met je praten en toen ik hier kwam zag ik Gaari zitten en hoorde ik je met iemand praten,' Ik onderbreek het en kijk naar Do, hij zat het zeker goed te praten , ik zucht. ' En ehh vroeg toen aan Gaari wat ze deed en toen ja bleven we zitten, het was echt niet onze bedoeling om je af te luisteren, ' zeg ik dan schuldig, ' Dus, wees niet boos op Gaari, op mij kan je boos zijn wat je wil,' Het laatste floept er opeens uit, eigenlijk ging het nergens over maar oke.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Maak niet uit ;d en ik ken het liedje ;D]

    Nadia

    'Ik weet nog steeds niks..' zei hij, nadat hij mij een kus had gegeven. Ik glimlachte en bleef naar hem kijken. Het bleef eventjes stil. Na eventjes begon hij te spelen. Ik herkende het en begon al wat meer te glimlachen. Zachtjes begon ik mee te neuriën.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ ;d, escape the fate <3 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé

    Do mompelt nog wat, maar ik versta niet precies wát.
    Nagaari kijkt schijnheilig op naar me. 'Het spijt me,' begint ze zich meteen te verontschuldigen. 'Ik wilde eigenlijk gewoon met je praten, maar ik hoorde je al praten, dus ik... j-ja, gewoon... eh...'
    Ik zie dat ze haar tranen tegenhoudt. Dan staat ze op en loopt weg.
    'Ik... eh... had hetzelfde,' begint Des nu ook. 'Ik wou eerst gewoon met je praten, en toen ik hier kwam zag ik Gaari zitten en hoorde ik je met iemand praten.' Ze valt stil en kijkt naar Dominique, maar zucht dan en gaat weer verder. 'En... eh... vroeg toen aan Gaari wat ze deed, en toen... ja... bleven we zitten. Het was echt niet onze bedoeling om je af te luisteren. Dus, wees niet boos op Gaari, op mij kan je boos zijn, wat je wil.'
    Mijn blik word warmer. 'Ach, het maakt niet uit,' zeg ik dan zacht waarna ik me omdraai en weer op bed neerplof. Ik kan moeilijk boos op ze worden. Dat zou alles nog alleen maar erger maken. En eigenlijk boeit het me niet zoveel dat ze me zaten af te luisteren.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Storm

    Ik had me ogen gesloten en deed me ogen weer open toen ik merkte dat Nadia soort van het mee neurieën was. Ik lachte naar haar, toen ik klaar was met zingen keek ik voldaan en trots naar Nadia. 'So? That will be 5 dollars please?' Ik hield lachend me hand voor.

    Nagaari

    Ik liet Des achter dat was iets waar ik me schuldig over voel, en dan dat ik Zendé heb afgeluisterd. Dit voelt zo slecht, ik had gewoon moeten aankloppen en niet gaan zitten. In frustratie pakte ik snel een zak marshmellows en ging huilend eten. Altijd ik eh, en ik wordt gewoon amper dik ofzo, maarja binnekort krijg ik wel een dikke buik.. Ik begin moe te worden, gooi de marshmellow zak op de grond en val huilend in slaap.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia

    'So? That will be 5 dollars please?' vroeg hij terwijl hij lachend een hand voor me hield. Ik pakte zijn hand beet en trok er zachtjes aan. 'Is een kus ook goed?' vroeg ik zachtjes en voelde dat ik lichtjes rood werd. Ik trok weer zachtjes aan zijn hand.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dominique

    Ik zucht en ga dan ook weer naar binnen, ik werp Des nog een blik toe en ga weer in de kamer zitten, 'Ik sprak de waarheid' hoor ik Des nog mompelen, het was richting Zende, ze heeft al die tijd de waarheid gesproken. Over alles, ik zucht en ga weer bij hem zitten, ' Dat was wat,' mompel ik. ' Maar vertel maar verder,'

    Destiny

    ' Ik sprak de waarheid' mompel ik nog richting Zende toe. ' Echt waar,' Ik krijg tranen in mijn ogen en loop dan richting de andere kant. Ik ga via de andere ingang het muzieklokaal in en ga achter een van de vleugels zitten. Dit had ik allang niet meer gedaan en nu was zo'n moment dat het gewoon nodig was. Ik ging erachter zitten en plaatste mijn vingers op de toetsen. De klanken van Shelter - Birdy vullen de kamer en na de intro begin ik te zingen. Ik was op dit moment zo breekbaar, alle emoties kwamen omhoog. Zende, thuis, Gaari, ik hier. Ik miste alles en opeens kreeg ik last van heimwee. Ik sloot mijn ogen en mijn stem werd krachtiger maar tegelijkertijd ook zo breekbaar, kalm maar ook zo tegenstrijdig. Mijn emoties kon ik niet plaatsen, het was allemaal zo tegenstrijdig met elkaar.


    The duty of youth, is to challenge corruption.