• Ola! Ik ga sinds tijden weer aan een nieuw HG verhaal beginnen en zou het enorm waarderen als jullie een rol voor de storie zouden willen maken! Ik wil nog niet teveel over de verhaallijn kwijt, maar het wordt een normale Honger Spelen, dus geen Quarter Quell of iets dergelijks. Ik heb enkel tributen nodig, hieronder een lijstje van benodigde tributen en een invullijstje. Alvast heel erg bedankt!

    District 1 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 2 vrouwelijk tribuut
    District 3 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 4 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 5 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 6 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 7 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 8 mannelijk tribuut
    District 9 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 11 vrouwelijk tribuut
    District 12 mannelijk en vrouwelijk tribuut


    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Achternaam:
    District:
    Sociale laag:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Uiterlijk (met een foto, mag van een bekend persoon zijn):
    Karaktereigenschappen (iedereen heeft goede en slechte eigenschappen!):
    Familie + vrienden:
    Specialiteiten:
    Zwaktepunten:
    Extra (denk aan districtaandenken, werk/school):

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 15:21 ]


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Aldwyn schreef:
    Ik wil straks nog wel een vrouwelijke & mannelijke tribuut uit District 12 maken, als dat kan (:.


    Ik reserveer voor jou de jongen en voor Smil3 het meisje. ^^
    @HazzaStyles - Sure!


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Rol:vrouwelijk tribuut
    Naam: Jenna
    Bijnaam: Jen
    Achternaam: Love
    District: 5
    Sociale laag: Jenna woont heel laag. ze is dan ook nooit naar school geweest
    Geboortedatum + leeftijd: is 17 en verjaard op 10 oktober
    Uiterlijk:


    Karaktereigenschappen: Ze is heel verlegen. Maar ze kan heel lief zijn het slecht is dat ze bijna alles uit haar handen laat vallen. Ze is heel erg zacht aardig en wil iedereen een kan geven
    Familie + vrienden: ze heeft geen familie meer maar een best vriend Kellan
    Specialiteiten: ze kan goed speer werpen
    Zwaktepunten: Ze is bang voor messen
    Extra: Ze heeft ooit van Kellan een hart gekregen en die heeft ze altijd bij.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 23:29 ]


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Rol: Vrouwelijk Tribuut
    Naam: Future
    Bijnaam: Fute/ Foxxie
    Achternaam: Caybell
    District: 5
    Sociale laag: Haar ouders hadden alles voor Future over en hebben haar naar de beste school gestuurd waardoor ze nu alles weet wat het mensen in het Capitool weten.
    Geboortedatum + leeftijd: 1996-03-05 16 Jaar
    Uiterlijk (met een foto, mag van een bekend persoon zijn):

    Future heeft lang roodbruin krullend haar wat in de ochtend pluist en tot haar heupen valt, ze heeft groene ogen die veranderen in blauw bij sterk licht. Ze is 1.74. Ze heeft een brandwond bij haar rechterschouder omdat er brand uitbrak in de Laag waar ze iets moet afleveren en daardoor geraakt werd door brand.
    Karaktereigenschappen (iedereen heeft goede en slechte eigenschappen!): Ze is een verschrikkelijk slechte leugenaar, en heeft slechte coördinatie. Ze heeft wel een oog voor wapens en kan snel rennen, ookal kan ze snel neer worden gehaald. Ze is betrouwbaar, maar houd niet van slechte mensen.
    Familie + vrienden: Future heeft een kleine familie. Ze heeft een moeder (Grace Caybell) waarvan ze haar ogen heeft geërfd, een vader (Fett Caybell) waarvan ze de hersenen kreeg, en een tweelingbroer (Mathew Caybell) die gewoonweg een eikel is in haar ogen. Hij kan goed vechten maar schept erg op. Een perfecte Capitoolinwoner. Ze heeft een beste vriendin (Rowen Rosefeace) die uit de Laag komt, en de ouders van Future willen dan ook niet dat ze met Rowen om gaat.
    Specialiteiten: Doorzettingsvermogen, uithoudingsvermogen. Drammen.
    Zwaktepunten: Coördinatie, slechte vechter. Drammen.
    Extra (denk aan districtaandenken, werk/school):

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 16:28 ]


    If the shorts don't fit, take another pair. Maybe they will.

    Ik maak anders voor District 5 wel een meisje, mag dat? Ik ben slecht ik jongens maken. :P.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Aldwyn schreef:
    Ik maak anders voor District 5 wel een meisje, mag dat? Ik ben slecht ik jongens maken. :P.

    Het zou fijn zijn als je de jongen probeert, gezien bijna iedereen al een meisje maakt, maar met een meisje ben ik ook blij!


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Ik wil de jongen van 4 anders ook wel maken (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xHeavenlyx schreef:
    Ik wil de jongen van 4 anders ook wel maken (:


    Graag!

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 16:49 ]


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Ik wil ze ook beiden maken, hoor? (:. Vind ik niet erg. Eerst moet ik wel aan de slag met mijn verhaal.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Vrouwelijke tribuut
    Naam: Loïna
    Bijnaam: Dakje, omdat ze vaak een hoed of muts draagt.
    Achternaam: Dallas
    District: 9, granen
    Sociale laag: Loïna woont in het armste deel van District 9.
    Geboortedatum + leeftijd: 9 Juni, 15 jaar
    Uiterlijk (met een foto, mag van een bekend persoon zijn):


    Loïna is een aantrekkelijk meisje die graag een muts draagt. Haar halflange bruine lokken vallen altijd perfect om haar schouders heen. Loïna is het mooiste meisje van haar klas, en word aanbeden door jongens van haar leeftijd én hogere klassen. Dat komt niet door haar 15-jarige leeftijd. Loïna lijkt wel twintig, moesten ze haar leeftijd niet weten was ze zeker al getrouwd.
    Karaktereigenschappen (iedereen heeft goede en slechte eigenschappen!):
    Loïna is lief en zorgzaam, staat altijd paraat mensen te helpen. Een slechte eigenschap is misschien dat ze iets te naïef is. Loïna is door haar goedheid vaker slachtoffer geweest bij lugubere zaakjes.
    Familie + vrienden: Loïna's vader, is ernistig ziek, longkanker die hij van zijn vrouw overdroeg. Mevrouw Dallas is een aantal jaar geleden overleden aan die ziekte. Gelukkig heeft ze haar 20-jarige broer nog Felix, die ook haar beste vriend is, want met haar twee kleine zusjes weet ze vaak heen raad. Lila en Armina zien er misschien als engeltjes uit maar kunnen ook duiveltjes zijn.
    Specialiteiten: Loïna is zo goed als onzichtbaar. Ze kan geluidloos sluipen.
    Zwaktepunten: Haar vrolijkheid kan soms wel tegen haar werken.
    Extra (denk aan districtaandenken, werk/school): Een kettinkje van haar moeder. Loïna werkt op de velden


    kindness is never a burden.

    Aldwyn schreef:
    Ik wil ze ook beiden maken, hoor? (:. Vind ik niet erg. Eerst moet ik wel aan de slag met mijn verhaal.


    Ik ben met alles blij. (:


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Ik wil graag het meisje van 6. (:

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 21:26 ]


    Winter is coming.

    Rol: Vrouwelijke tribuut
    Naam: Maysilee
    Bijnaam: Train, zo wordt ze door haar vrienden weleens spottend genoemd. Dit vanwege het werk van haar vader.
    Achternaam: Oakmount
    District: 6
    Sociale laag: Maysilee is de dochter van een man die een belangrijke functie heeft bij de coördinatie van het trein-netwerk. Hierdoor behoort zij tot een van de bovenste sociale lagen van district 6.
    Geboortedatum + leeftijd: 09/09/1994. Ze is dus 17 jaar.
    Uiterlijk: Maysilee heeft blond haar en blauwe ogen. Haar haat draagt ze vaak in een staart. Ze is niet erg groot en heeft een slank figuur. Doordat ze uit een rijk gezin komt draagt ze vaak jurkjes. Ze ziet er hier door meestal netjes uit, maar dit spreekt haar innerlijk nogal eens tegen.


    Karaktereigenschappen: Maysilee is een meisje dat er niet goed tegen kan als haar onrecht wordt aangedaan. Ze kan snel haar zelfbeheersing verliezen en dan kan je maar beter uit haar buurt blijven. Maysilee is erg slim en denkt altijd overal goed overna voordat ze een beslissing neemt. Als ze niet veel tijd heeft maakt ze daardoor vaak foute keuzes. Dit heeft haar al meerdere keren in de problemen gebracht maar ze vecht zich er altijd wel weer een weg uit. Ze gaat ruzies of gevechten niet uit de weg en weet hoe ze haar mannetje moet staan. Ze is goed in plannetjes beramen en kan soms zelfs erg sluw zijn. Daarentegen is ze wel heel behulpzaam en komt ze op voor de zwakkere in de samenleving. Ze heeft eigenlijk een heel klein hartje.
    Familie + vrienden: Haar ouders hebben haar heel streng opgevoed. Geen enkele misstap word geaccepteerd en Maysilee de stricte regels die haar ouders opgesteld hebben niet na leeft word dit bestraft. Dit zorgt ervoor dat de band die ze met haar ouders heeft niet erg sterk is. Ze brengt liever haar tijd door met haar vrienden dan dat ze thuis is. De meeste van haar vrienden behoren tot de armere lagen van het district. Daar voelt ze zich het meest thuis en kan ze zich zelf zijn. In het begin beneden haar vrienden haar om haar afkomst maar toen ze merkten dat zij verreweg van het standaard rijkeluisdochter was, accepteerden ze haar toch. Maysilee kan het niet aan zien dat de mensen uit de arme lagen zo veel honger lijden en heeft er een gewoonte van gemaakt om eten te stelen uit de voorraadkast bij haar thuis. Dit eten deelt ze uit aan haar vrienden en de andere arme gezinnen.
    Specialiteiten: Wie niet sterk is, moet slim zijn. Nou sterk is Maysilee niet echt, maar ze weet wel hoe ze moet vechten. Met behulp van de juiste techniek lukt het haar bijna altijd om in een gevecht te overwinnen. Ze kan ook goed omgaan met messen.
    Zwaktepunten: Maysilee is soms nogal snel afgeleid.
    Extra: Een paar jaar geleden is Maysilee's nichtje, Daline, uitgeloot als tribuut. Zij heeft de spelen niet overleeft. De ketting die Maysilee een paar weken voordat Daline werd uitgeloot van haar heeft gekregen neemt ze nu mee als districtsaandenken. Zo is haar nichtje bij haar en hopelijk heeft ze zo meer geluk dan haar.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 22:37 ]


    Winter is coming.

    mag ik de vrouwelijke tribuut van district 5? :3


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Aldwyn schreef:
    Ik maak anders voor District 5 wel een meisje, mag dat? Ik ben slecht ik jongens maken. :P.


    Kijk, die heb ik al. Alleen die is niet afgestreept...

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 10:59 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: vrouwelijke tribuut
    Naam: Hailey
    Bijnaam: gewoon een afkorting van haar naam: Hail
    Achternaam: Jones
    District: 5
    Sociale laag: Hailey is niet rijk, haar ouders hebben slecht betaald werk.
    Geboortedatum + leeftijd: 19 februari, 15 jaar
    Uiterlijk (met een foto, mag van een bekend persoon zijn):

    Hailey heeft een aparte kleur haar, een beetje tussen blond en rood in, haar ogen zijn grijs. Ze heeft een dun postuur, mede door het slechte eten. Ze is 1.63, niet heel lang voor haar leeftijd.
    Karaktereigenschappen (iedereen heeft goede en slechte eigenschappen!): ze is heel onzeker en verlegen, ze heeft daardoor dus niet veel vrienden, maar als je haar goed kent is ze eigenlijk heel gezellig. Familie + vrienden: Ze heeft een oudere broer moeder en vader. Hailey en haar broer zijn heel close. Haar vader heeft een drankprobleem en ze wordt ook vaak door haar vader geslagen.
    Specialiteiten: Rennen, ze is ontzettend snel. Ook kan ze goed klimmen, en vindt dat ook leuk om te doen.
    Zwaktepunten: Hailey is snel bang, ze vindt vooral spinnen en honden eng. Ze is vroeger gebeten door een grote hond en heeft daar nog steeds een litteken van in haar hand.
    Extra (denk aan districtaandenken, werk/school): doordat haar vader vaak dronken is doet ze veel in het huishouden met haar moeder en gaat ook niet naar school. Als districtaandenken heeft ze een ketting van haar broer gekregen.

    Het is niet veeel maar hopelijk genoeg!

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 19:28 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”