• Ola! Ik ga sinds tijden weer aan een nieuw HG verhaal beginnen en zou het enorm waarderen als jullie een rol voor de storie zouden willen maken! Ik wil nog niet teveel over de verhaallijn kwijt, maar het wordt een normale Honger Spelen, dus geen Quarter Quell of iets dergelijks. Ik heb enkel tributen nodig, hieronder een lijstje van benodigde tributen en een invullijstje. Alvast heel erg bedankt!

    District 1 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 2 vrouwelijk tribuut
    District 3 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 4 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 5 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 6 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 7 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 8 mannelijk tribuut
    District 9 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 11 vrouwelijk tribuut
    District 12 mannelijk en vrouwelijk tribuut


    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Achternaam:
    District:
    Sociale laag:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Uiterlijk (met een foto, mag van een bekend persoon zijn):
    Karaktereigenschappen (iedereen heeft goede en slechte eigenschappen!):
    Familie + vrienden:
    Specialiteiten:
    Zwaktepunten:
    Extra (denk aan districtaandenken, werk/school):

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 15:21 ]


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Ik weet niet of je ze nog nodig hebt maar hier zijn de D4 rollen.
    Sorry dat ze laat en nog niet helemaal uitgebreid zijn maar was een beetje druk met school


    Rol: Vrouwelijke Tribuut
    Naam: Eden
    Bijnaam: Eden, E,
    Achternaam: Harlow
    District: 4
    Sociale laag: Ze bezitten over net iets meer geld dan de meeste mensen in de “normale laag”
    Geboortedatum + leeftijd: 5 februari, 16
    Uiterlijk :


    Eden heeft prachtig lichtbruin haar dat tot op haar middel valt. Ze is niet erg lang, ze is met haar 1.68 juist eerder aan die iets wat kleine kant. Haar ogen hebben een blauwig stormgrijze kleur. Doordat haar vader een goede baan heeft, heeft ze altijd genoeg te eten gekregen. Dat in combinatie met het af en toe trainen zorgt voor haar mooie figuur.
    Karaktereigenschappen : 
    Familie + vrienden:  Seraphina (links) is altijd al Eden's beste vriendin geweest. Samen praten ze echt over álles. Van jongens tot de spelen en van irritante broertjes of zusjes tot school. Shiloh is haar ex-vriendje maar ze kunnen nog steeds er goed met elkaar opschieten hoewel Shiloh vaak nog wel iets te beschermend is.
    Haar vader is eigenaar van één van de grotere visserijboten van District 4, wat dan ook de reden is dat ze iets rijker zijn dan de gemiddelde familie. Haar oudere broer Holden is al 19 en dus te oud om nog mee te doen met de spelen. Voor de rest heeft ze nog een jonger broertje van 12, Zachory. Haar moeder is overleden bij de geboorte van Zachory.

    Specialiteiten: 
    Zwaktepunten: 
    Extra :  Als Districtaandenken heeft een ring die Shiloh haar had gegeven toen ze nog iets hadden.

    Rol: Mannelijke Tribuut
    Naam: Lennon
    Bijnaam: Len
    Achternaam: Pax
    District: 4
    Sociale laag: Lennon is lid van één van de rijkste families van District 4.
    Geboortedatum + leeftijd: 28 april, 18
    Uiterlijk :


    Karaktereigenschappen : 
    Familie + vrienden: 
    Specialiteiten: 
    Zwaktepunten: 
    Extra ): 

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 15:31 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xHeavenlyx schreef:
    Ik weet niet of je ze nog nodig hebt maar hier zijn de D4 rollen.
    Sorry dat ze laat en nog niet helemaal uitgebreid zijn maar was een beetje druk met school


    Rol: Vrouwelijke Tribuut
    Naam: Eden
    Bijnaam: Eden, E,
    Achternaam: Harlow
    District: 4
    Sociale laag: Ze bezitten over net iets meer geld dan de meeste mensen in de “normale laag”
    Geboortedatum + leeftijd: 5 februari, 16
    Uiterlijk :


    Eden heeft prachtig lichtbruin haar dat tot op haar middel valt. Ze is niet erg lang, ze is met haar 1.68 juist eerder aan die iets wat kleine kant. Haar ogen hebben een blauwig stormgrijze kleur. Doordat haar vader een goede baan heeft, heeft ze altijd genoeg te eten gekregen. Dat in combinatie met het af en toe trainen zorgt voor haar mooie figuur.
    Karaktereigenschappen : 
    Familie + vrienden:  Seraphina (links) is altijd al Eden's beste vriendin geweest. Samen praten ze echt over álles. Van jongens tot de spelen en van irritante broertjes of zusjes tot school. Shiloh is haar ex-vriendje maar ze kunnen nog steeds er goed met elkaar opschieten hoewel Shiloh vaak nog wel iets te beschermend is.
    Haar vader is eigenaar van één van de grotere visserijboten van District 4, wat dan ook de reden is dat ze iets rijker zijn dan de gemiddelde familie. Haar oudere broer Holden is al 19 en dus te oud om nog mee te doen met de spelen. Voor de rest heeft ze nog een jonger broertje van 12, Zachory. Haar moeder is overleden bij de geboorte van Zachory.

    Specialiteiten: 
    Zwaktepunten: 
    Extra :  Als Districtaandenken heeft een ring die Shiloh haar had gegeven toen ze nog iets hadden.

    Rol: Mannelijke Tribuut
    Naam: Lennon
    Bijnaam: Len
    Achternaam: Pax
    District: 4
    Sociale laag: Lennon is lid van één van de rijkste families van District 4.
    Geboortedatum + leeftijd: 28 april, 18
    Uiterlijk :


    Karaktereigenschappen : 
    Familie + vrienden: 
    Specialiteiten: 
    Zwaktepunten: 
    Extra ): 


    Geeft niet, ik ben er sws blij mee!


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Gale schreef:
    Het verhaal staat online!


    Heb ik de rol gekregen of Smil3? Ik ben namelijk nog met die van mij bezig.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 16:14 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Feminine schreef:
    (...)

    Heb ik de rol gekregen of Smil3? Ik ben namelijk nog met die van mij bezig.


    Waarschijnlijk gebruik ik alle rollen die zijn ingevuld, maar verander ik bij een paar het districtnummer. Ik kies de beste, niet de eerste. ^^


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Rol: Mannelijke tribuut
    Naam: Solan
    Bijnaam: Hij heeft geen bijnaam.
    Achternaam: Presce
    District: 6
    Sociale laag: Hij behoort tot het armste deel van de bevolking.
    Geboortedatum + leeftijd: 21/11/1993, 18 jaar.
    Uiterlijk: Hij heeft blond, halflang haar. Hij is lang en heeft een gespierd lichaam. De meeste meisjes uit zijn district vinden hem een aantrekkelijke jongen.


    Karaktereigenschappen: Solan is een mysterieuze jongen. Hij neemt niet snel mensen in vertrouwen en er zijn dan ook weinig mensen die hem echt kennen. Hij is bijna altijd eerlijk, maar als hij liegt zal dit niet te merken zijn. Solan is een doorzetter en deinst niet terug voor gevaar. Hij kan niet zo goed tegen zijn verlies of tegen tegenslagen en zal er alles aan doen om deze te vermijden. Het is ook een jongen die er alles aan zal doen om mensen die hij in zijn hart heeft gesloten te redden. Soms kan hij nog wel eens impulsief reageren, dit leid vaak tot acties waar hij later spijt van krijgt.
    Familie + vrienden: Solan woont alleen met zijn kleine broertje. Zijn ouders zijn een paar jaar geleden vertrokken omdat ze het niet aan konden zien dat hun kinderen door hen in armoede moesten leven. Solan heeft hier altijd erg veel problemen mee gehad. In het begin leden hij en zijn broertje heel erg onder het vertrek zijn vader en moeder maar hij beloofde zijn broertje dat alles weer goed zo komen. Hij zocht een baantje en langzaam maar zeker ging het weer wat beter. Nu Solan mee moet doen aan de spelen heeft hij zijn broertje beloofd om te winnen en er voor te zorgen dat ze zich nooit meer druk hoeven te maken over geld.
    Solan heeft niet veel vrienden omdat hij vrijwel altijd aan het werk is. Hij heeft wel veel vagen contacten met de andere arme mensen uit het district maar hij kan eigenlijk niet veel van hen tot kennissen rekenen. Soms is hij wel eens jaloers op de mensen die wel tijd hebben voor vriendschappen.
    Specialiteiten: Solan is een grote kanshebber voor het winnen van de spelen. Hij heeft al jaren getraind voor het geval dat hij geselecteerd zou worden als tribuut. Hij doet dit omdat hij zijn broertje niet alleen kan achterlaten en daarom goed voorbereid moet zijn wilt hij ooit nog terug komen. Solan is zeer sterk en gespierd. Hij kan snel rennen, goed klimmen, en is goed in het hanteren van verschillende wapens. Zwaarden en speren zijn zijn specialiteit.
    Zwaktepunten: Door zijn terughoudende houding is hij niet erg geliefd bij het publiek. Hij maakt vanwege zijn kwaliteiten veel kans om te winnen, maar toch heeft niet veel sponsors. Die sponsoren liever de publiekslievelingen. Ook weet hij niet veel van wilde planten. Hij is slim genoeg om voorzichtig te zijn en geen enkele onbekende plant te eten. Maar daardoor heeft hij niet veel voedsel en honger maakt je zwakker.
    Extra: De vrouwelijke tribuut van district 6, Maysilee Oakmount, is hem al vaak opgevallen vanwege haar aanwezigheid in het arme gedeelte van het district terwijl Solan weet zij daar niet thuis hoort. Hij heeft een zekere bewondering voor haar en wilt haar ook helpen om zo lang mogelijk in leven te blijven.
    Zijn districtsaandenken is een veertje. Zijn broertje heeft dit ooit een keer gevonden en aan hem gegeven. Solan wilde graag iets de mee de arena in nemen wat hem doet herinneren voor wie hij moet winnen.


    Winter is coming.

    Oh oeps haha. Ik ben er bij de mannelijke tribuut wel een beetje van uit gegaan dat je ook mijn vrouwelijke tribuut van district 6 hebt uitgekozen. Als dat niet zo is moet je die stukjes maar een beetje negeren. (:

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 20:43 ]


    Winter is coming.

    En? Wat vind je van de rollen die ik verzonnen heb? (:


    Winter is coming.

    Victoire schreef:
    En? Wat vind je van de rollen die ik verzonnen heb? (:


    Ik ben er heel erg blij mee! Ik heb zojuist de tributenlijst opgesteld, maar die publiceer ik pas wanneer ik op dat punt ben in de storie. (:


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    even mannelijk voor district 5 invullen :)


    Happiness can be found, even in the darkest of times... If one only remembers to turn on the light.

    AdoreMalfoy schreef:
    even mannelijk voor district 5 invullen :)

    Zou super zijn!


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Rol: Mannelijk tribuut
    Naam: Josh Peterson
    Bijnaam: Flashlight
    Achternaam: Peterson
    District: 5
    Sociale laag: Middenrang
    Geboortedatum + leeftijd: 16 jaar 12 April 1996
    Uiterlijk (met een foto, mag van een bekend persoon zijn):


    Stijl donker-blond haar met bleke huid en kleine blauwe ogen. Hij is niet heel erg gespierd, maar hij heeft wel wat spieren.
    Karaktereigenschappen (iedereen heeft goede en slechte eigenschappen!): Hij is een vriendelijke jongen die graag andere helpt wat tijdens de spelen in zijn nadeel kan zijn. Hij kijkt niet veel naar meisjes omdat er maar 1 meisje is voor hem. Alleen omdat hij nu is uitgekozen voor de spelen bestaat er een kans dat hij haar nooit meer zal zien. Waardoor hij alles op alles zet om te winnen voor haar.
    Familie + vrienden: Hij woont bij zijn ouders die beide werken in een energie centrale. Hij heeft een oudere broer en zus en een klein zusje. Hij heeft best veel vrienden doordat hij heel vriendelijk is. Hij heeft 1 beste vriend genaamd Simon. Ze weten alles over elkaar en zijn net broers. Het meisje waar zijn hart naar verlangt is Angelina, ze kennen elkaar al sinds ze 8 jaar zijn. Nu zijn ze goede vrienden alleen hij wilt graag meer.
    Specialiteiten: Hij is goed in vallen leggen en met speren. Doordat hij vriendelijk is zullen mensen hem snel vertrouwen en kan hij makkelijk pacten sluiten
    Zwaktepunten: Hij kan niet goed overweg met pijl en boog.
    Extra (denk aan districtaandenken, werk/school): Zijn district aandenken is een foto van hem met Simon en Angela.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 20:08 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times... If one only remembers to turn on the light.

    Ik doe misschien nog wel een mannelijke tribuut, maar echt alleen als ik nog tijd heb!
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Feminine schreef:
    Ik doe misschien nog wel een mannelijke tribuut, maar echt alleen als ik nog tijd heb!
    -XOXO


    Dan alsjeblieft de jongen van 11! Heeeel erg bedankt als je het wilt doen.


    To love is to destroy.

    Gamemaker schreef:
    (...)

    Dan alsjeblieft de jongen van 11! Heeeel erg bedankt als je het wilt doen.


    Haha ik dacht aan de jongen van 12, maar die van 11 is ook goed hoor. Ik zal voor je kijken!
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Feminine schreef:
    (...)

    Haha ik dacht aan de jongen van 12, maar die van 11 is ook goed hoor. Ik zal voor je kijken!
    -XOXO


    Is ook goed (bloos)


    To love is to destroy.