• Ola! Ik ga sinds tijden weer aan een nieuw HG verhaal beginnen en zou het enorm waarderen als jullie een rol voor de storie zouden willen maken! Ik wil nog niet teveel over de verhaallijn kwijt, maar het wordt een normale Honger Spelen, dus geen Quarter Quell of iets dergelijks. Ik heb enkel tributen nodig, hieronder een lijstje van benodigde tributen en een invullijstje. Alvast heel erg bedankt!

    District 1 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 2 vrouwelijk tribuut
    District 3 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 4 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 5 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 6 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 7 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 8 mannelijk tribuut
    District 9 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 11 vrouwelijk tribuut
    District 12 mannelijk en vrouwelijk tribuut


    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Achternaam:
    District:
    Sociale laag:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Uiterlijk (met een foto, mag van een bekend persoon zijn):
    Karaktereigenschappen (iedereen heeft goede en slechte eigenschappen!):
    Familie + vrienden:
    Specialiteiten:
    Zwaktepunten:
    Extra (denk aan districtaandenken, werk/school):

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 15:21 ]


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Rol: De tribuut uit district 12.
    Naam: Eigenlijk heet hij Bradley Zane, maar hij vond de naam 'Zane' veel beter bij hem passen. Daarom heeft hij die naam als zijn voornaam aangenomen.
    Bijnaam: Zane heeft niet echt een bijnaam, maar heel af en toe noemen ze hem 'Zanie' of iets dergelijks.
    Achternaam: Emerson.
    District: Hij is geboren en getogen in district 12, het district van de steenkool.
    Sociale laag: Zane woont met zijn vader en moeder in het gebied tussen de Laag en het betere gedeelte. Het is niet echt een sociale laag, maar ze hebben het iets beter dan sommige mensen en veel slechter dan mensen in het betere gedeelte. Zo hebben ze wel vaak genoeg eten op tafel.
    Geboortedatum + leeftijd: Hij is al een paar maanden 18 en hij is jarig op 5 augustus.
    Uiterlijk:

    Diego Boneta.
    Je ziet Zane vaak al van ver af aankomen. Hij is namelijk heel lang, 1.85 meter. Zijn huid is erg licht in contrast met zijn haar, dat heel donkerbruin is. Veel mensen vinden zijn haarkleur zo mooi. Het is alsof zijn haren glanzen. Zelf vind hij het wel allemaal goed en is hij allang blij dat hij niet veel aan zijn haar hoeft te doen. Zijn donkerbruine haren zitten namelijk van nature al goed in model. Zijn ogen hebben een hele vage kleur grijs. Het is voor iedereen een raadsel welke kleur het nou is. Sommige zeggen dat het meer blauw is, weer andere mensen zeggen dat het bruin is. Zane zelf heeft er geen mening over en laat mensen maar praten over zijn oog- en haarkleur.
    Zijn neus is, toen hij jonger was, een keer gebroken en daarom staat hij nu een beetje raar in zijn gezicht. Daar maakt hij zich verder niet druk over, want het stoort hem verder niet. Ondanks zijn neus is er niet veel anders aan zijn gezicht wat niet normaal is. Zane’s mond heeft een vrij normale vorm en een rozige kleur. Zijn wangen hebben ook een lichte blos. Als hij lacht verschijnen er ook kuiltjes in zijn wangen, wat hem onweerstaanbaar maakt.
    Qua kleding draagt hij veel sneakers. Dat staat voorop. Met zijn sneakers combineerd hij polo's, t-shirts, echt alles. Dat zijn toch wel kledingstukken waar hij van houd. Soms heeft hij ook een pet op, maar dat is niet zo vaak. Hij is heel ruimdenkend met zijn kleding en soms draagt hij ook zwartleren motorrijlaarzen, die hun beste tijd hebben gehad en helemaal uitgelopen zijn. Zijn kledingstijl is gewoon wat hij fijn vind zitten. De ene dag is dat een spijkerbroek en een t-shirt en de andere dag is het weer iets anders.
    Karaktereigenschappen: Een echte charmeur, een flirt. Bij elk meisje die hij tegenkomt moet hij gewoon een compliment maken. De meeste meisjes vallen direct voor zijn charmes, en uiterlijk, omdat hij altijd zegt wat meisjes willen horen. Dat doet hij niet expres, het is gewoon zijn karakter. Niet dat hij echt met elk meisje een relatie aangaat, maar het is gewoon hoe hij is. Relaties heeft hij niet zo veel gehad, daar is hij veel te voorzichtig voor. 's Ochtends heeft hij wel eens een ochtendhumeur. Dan is hij echt niet te genieten tot een uur of twaalf. Dat komt waarschijnlijk door slaap te kort. Hij blijft 's nachts altijd tot heel laat wakker in zijn bed, dan ligt hij gewoon na te denken. Als hij eens een keer vroeg zou gaan slapen, zou hij minder moe zijn overdag. Helemaal omdat hij de gave heeft om overal in slaap te vallen. Het lijkt ook alsof Aiden altijd aandacht nodig heeft. Hij zoekt altijd aandacht bij iedereen. Al maakt hij grappen of is hij luidruchtig. Hij is altijd graag in het gezelschap van anderen, maar kan het in zijn eentje ook redden. Als mensen een beetje de tijd nemen om hem te leren kennen, zouden ze zien dat hij eigenlijk een hele aardige jongen is. Zelf vind hij dat als mensen niet voor hem de tijd nemen, dat hij ook zijn tijd niet aan hem verspilt. Dat is dan ook iets, hij heeft een enorme hekel aan mensen die zijn tijd verspillen. Zodra hij erachter komt dat mensen dat doen, is hij er klaar mee. Zane's artistieke kant is iets wat alleen zijn ouders weten, die moedigen hem aan om zo veel mogelijk te tekenen en dat doet hij heel graag. Daarom hangen door heel het huis zijn tekeningen en schilderijen. Hij kan ook echt doodserieus zijn. Als hij gewoon aan het lachen is met zijn vrienden, kan hij ineens omslaan en serieus worden. Aiden is echt een hele rustige jongen thuis als schijn voor zijn ouders, die willen dat het thuis rustig en geordend is, maar als hij bij zijn vrienden is gaat hij helemaal los. Dan kan niemand hem tegenhouden om het niet te doen, zegt hij maar altijd. Altijd kan hij lachen om alles met zijn vrienden, behalve over zijn schilderkunsten. Af en toe kunnen zijn vrienden daar namelijk een beetje om lachen, dan kan hij ineens boos op ze worden en kunnen ze voor de rest van de dag niks goeds meer doen of zeggen.
    Familie + vrienden:
    Specialiteiten: Zijn grootste talent is zijn kracht. Hij moet het ook echt van zijn kracht hebben, want hij is niet zo goed in plannen helemaal uitdenken. Bij Zane is het meer spontaan. Tuurlijk, kleine plannetjes kan hij wel goed uitdenken, maar enorme missies zijn niet zijn sterkste punt. Misschien dat het hem in de arena wel lukt. Zane is ook wel goed met messen, maar het is niet zo dat hij er echt mee oefent.
    Zwaktepunten:
    Extra:

    De rest komt nog!
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Mag ik de mannelijke tribuut van District 4 later vandaag doen? Of een andere mannelijke want ik ga even weg.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Hutcherson schreef:
    Mag ik de mannelijke tribuut van District 4 later vandaag doen? Of een andere mannelijke want ik ga even weg.

    Sorry, alle rollen zijn al vergeven, bedankt voor het aanbod! & leuke username :3


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Gale schreef:
    (...)
    Sorry, alle rollen zijn al vergeven, bedankt voor het aanbod! & leuke username :3

    Oh oké, sorry, ik keek enkel maar naar de lijst x'D En bedankt voor het compliment!


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.