• Ola! Ik ga sinds tijden weer aan een nieuw HG verhaal beginnen en zou het enorm waarderen als jullie een rol voor de storie zouden willen maken! Ik wil nog niet teveel over de verhaallijn kwijt, maar het wordt een normale Honger Spelen, dus geen Quarter Quell of iets dergelijks. Ik heb enkel tributen nodig, hieronder een lijstje van benodigde tributen en een invullijstje. Alvast heel erg bedankt!

    District 1 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 2 vrouwelijk tribuut
    District 3 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 4 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 5 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 6 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 7 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 8 mannelijk tribuut
    District 9 mannelijk en vrouwelijk tribuut
    District 11 vrouwelijk tribuut
    District 12 mannelijk en vrouwelijk tribuut


    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Achternaam:
    District:
    Sociale laag:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Uiterlijk (met een foto, mag van een bekend persoon zijn):
    Karaktereigenschappen (iedereen heeft goede en slechte eigenschappen!):
    Familie + vrienden:
    Specialiteiten:
    Zwaktepunten:
    Extra (denk aan districtaandenken, werk/school):

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 15:21 ]


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    oh grapje ik zie net staan dat je die al hebt. Sorry!


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    annemellark schreef:
    oh grapje ik zie net staan dat je die al hebt. Sorry!

    Ik kan altijd het district waar ze woont veranderen. Bedankt voor de rol!


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Aldwyn schreef:
    (...)

    Kijk, die heb ik al. Alleen die is niet afgestreept...

    Het zou fijn zijn als je iemand anders maakt, gezien al 3 oersonen het meisje van 5 hebben ingevuld..


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Gale schreef:
    (...)
    Ik kan altijd het district waar ze woont veranderen. Bedankt voor de rol!


    als dat kan graag! :3


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Gale schreef:
    (...)
    Het zou fijn zijn als je iemand anders maakt, gezien al 3 oersonen het meisje van 5 hebben ingevuld..


    Ik zou wel graag een meisje maken, maar dat kan vast niet meer...


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik doe vanmiddag vrouwelijk tribuut van district 12.
    -XOXO

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 16:02 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Aldwyn schreef:
    (...)

    Ik zou wel graag een meisje maken, maar dat kan vast niet meer...

    Ik kies niet de eerste, maar de beste. Je kan het meisje van 12 nog maken
    Verkeerde account trouwens..

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 14:15 ]


    To love is to destroy.

    Rol: Vrouwelijke Tribuut
    Naam: Raula
    Bijnaam: Rauw
    Achternaam: McConolle
    District: 12
    Sociale laag: Behoort tot de arme stand van District 12
    Geboortedatum + leeftijd: 16 jaar, Geboren op 20 Januari
    Uiterlijk (met een foto, mag van een bekend persoon zijn):

    Raula heeft bruin, lang, golvend haar. Ze heeft licht blauwe ogen en is ongeveer 1.65 m. ze weegt 63 kg. Ze lijkt vooral op haar moeder maar heeft de ogen van haar vader. Ze draagt altijd broeken en sweaters omdat ze geen geld heeft om kleedjes of iets dergelijks te kopen.
    Karaktereigenschappen: Raula is een zeer stil meisje en zeer lief, ze staat altijd voor andere klaar om hulp te bieden wanneer zij het nodig hebben. Als mensen haar onder grote druk zetten kan het zijn dat ze in huilen uitbarst dan (Ze kan niet tegen grootte druk). Door dat ze altijd haar rust kan bewaren is zij ook meestal degene die het helderst kan nadenken over dingen. Raula kan ook ruw uit de hoek komen als het moet. Ze haat mensen die haar tegen werken en het beter weten. Dat kan soms in haar na deel zijn als ze bijvoorbeeld geen gelijk heeft in dingen of iets dergelijks. Maar over hat algemeen, heeft niemand last van Raula.
    Familie + vrienden: Raula’s ouders zijn gestorven toen er een ontploffing in de mijnen was, ze was 11 jaar. Ze heeft nog een oudere broer: Devon hij is 25-jaar en zorgt voor Raula. Hij zorgt er voor dat er geld in het laatje komt, maar dat is zeer moeilijk voor hem omdat hij Raula nooit achter wil laten en in de schulden staan sinds de dood van hun ouders. Ze heeft een beste vriend, James hij komt uit een hogere laag dan Raula. Ze heeft hem leren kennen toen ze buiten als een 5-jarig meisje aan het rond dwarrelen was. Ook al komt ze uit een lagere laag, James vind het helemaal niet erg in tegen stelling tot zijn ouders die het liever hebben dat hij niet gezien wordt met Raula. Er is misschien ook meer dan vriendschap tussen hun volgens Raula's gevoelens, maar die duwt ze altijd weg.
    Specialiteiten: Niet paniekeren! Is de raad van haar broer. Ze weet zich altijd te redden. Is dat niet door haar er uit te kletsen dan door te vechten. Dankzij haar broer kan Raula omgaan bij verschillende wapens. Het liefst verkiest ze iets waarmee ze kan gooien. Ze heeft ook een goed zicht als het donker is wat haar best soms van pas kan komen.
    Zwaktepunten: Ze is niet erg snel, kan slecht onzichtbaar zijn waardoor ze haar altijd vinden.
    Extra (denk aan district aandenken, werk/school): Ze draagt een Ketting met een zwarte wolf aan, die ketting komt tot op haar buik. Ze heeft hem gekregen van James toen ze 6 jaar werd. Hij heeft hem helemaal zelf gemaakt. Volgens hem staat hij symbool voor haar liefde voor de nacht en voor wolven.

    Laat maar weten wanneer je begint ^^


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Rol: De tribuut uit district 12.
    Naam: Eden word over het algemeen gewoon bij haar hele voornaam genoemd, zonder afkortingen. Daar houd ze namelijk niet van. Om die reden is het voor de meesten een sport geworden om afkortingen te verzinnen.
    Bijnaam: Niemand anders dan leden van haar familie mag haar 'Dandelion' noemen. Dit is de naam die haar moeder eigenlijke voor Eden wilde. Alleen haar vader vond het helemaal niks en daarom is het toen toch Eden geworden. Nu is Dandelion haar tweede naam geworden.
    Achternaam: Winslow. 
    District: Zij is geboren en getogen in district 12, het district van de steenkool.
    Sociale laag: Eden komt uit de Laag, waar ze met haar ouders, oma, broer en zus woont. Haar vader en moeder werken in de mijnen om aan een beetje extra geld te komen. Zelf probeerd ze heel hard mee te helpen in het huishouden, om het makkelijker te maken voor haar ouders.
    Geboortedatum + leeftijd: Ze is geboren op 12 januari en is nu 15 jaar oud.
    Uiterlijk:

    Lily Collins.
    Eden is een meisje van normale lengte, ze is namelijk rond de 1,70 en ze zal niet veel meer wegen dan 53 kg. Ze heeft lange, golvend bruine haren. In de zomer zitten er hier en daar wat lichtere bruine plukjes. Meestal laat ze haar haren gewoon los over haar schouders hangen, omdat ze het zo het fijnste vind zitten. Af en toe doet ze het echter in een vlecht, knot of staart. Soms gaat dat alleen niet zo makkelijk, want haar haren zijn best wel dik. Eden's ogen hebben een hele donkergrijze, doordringende kleur, die een beetje naar het bruine toe neigt en ze zijn amandelvormig. Al met al heeft ze een beetje het uiterlijk van iemand uit de Laag.
    Haar huid heeft een lichte, romige kleur waar je schattige roze blosjes op ziet, op een goede dag. Op andere dagen is ze wel aan de bleke kant. Eden's lippen hebben een doodnormale vorm. Ze zijn niet te vol, maar ook niet te dun. Ook haar neus heeft een normale vorm, alleen is hij iets aan de kleine kant. Dit zie je niet, maar het is wel zo. Haar gezicht is aan de ovale kant, maar je ziet wel vormen, zoals de vorm van haar kaaklijn zie je goed.
    Veel make-up gebruikt ze niet. Simpelweg omdat ze daar het geld niet voor heeft. Alleen heel af en toe kan ze op de markt aan iets kleins als een mascara of lippenstift komen. Dan probeert ze het tegen iets te ruilen.
    Karaktereigenschappen: Ze is erg competitief ingesteld en ze heeft een hekel aan verliezen. Als ze dan toch een keer verliest is ze die dag echt niet meer te genieten. Dat kan met alles doorgaan, al gaat het om dat ze gelijk heeft of zo, ze wilt altijd winnen. Bij haar is het ook een kwestie van of ze je aardig of niet, daar is ze erg standvastig in. De rest van de tijd is ze eigenlijk heel aardig, dat is dan het moment dat ze je geaccepteerd heeft. Voor de rest is ze bijna nooit chagerijnig. Dat komt bijna nooit voor, behalve in de winter wel eens. In de winter heeft ze altijd van die dagen dat ze geen zin heeft om iets te doen en dan blijft ze gewoon binnen. Op andere dagen heeft ze juist energie te veel en kan ze niet stilzitten. Haar karakter is heel overenthousiast en soms ook wat kinderlijk. Ze is niets bang om nieuwe dingen te ontdekken. Stiekem vind ze dat juist geweldig. Om een deel van haar energie kwijt te raken, sport ze heel veel en gaat ze vaak hardlopen. Ze kan ook maar heel slecht tegen stress. Meestal krijgt ze hoofdpijn bij veel te veel stress. Eden probeerd daarom zo min mogelijk te stressen, want ze heeft een hekel aan die hoofdpijnen. Dat kan ze maar heel moeilijk, iets toegeven. Dat komt doordat ze echt enorm koppig is, iets wat sommige mensen irritant vinden.
    Familie + vrienden: Het hoofd van het familie is Eden's vader, de 51-jarige Rory Winslow. Hij werkt in één van de vele mijnen van district 12. Hij werkt daar samen met zijn vrouw, de 48-jarige Lenore. Ze zijn al meer dan 15 jaar samen. Samen hebben ze drie kinderen, waarvan Eden de oudste is. Hun eerste kind was Eden's broer Sky. Hij is net 17 jaar oud geworden en probeerd zijn ouders zo veel mogelijk mee te helpen door eten te zoeken en mee te helpen thuis. Na hem kwam Eden, die weer werd opgevolgd door Bay. Zij is nu 15 jaar oud en de jongste van het stel. Ook zij draagt haar steentje bij in het huishouden en helpt haar broer en zus met eten zoeken. Haar oma Belle woont sinds een half jaar bij hun, omdat Eden's opa al een tijdje overleden is en ze niet meer alleen wilt wonen.
    Eden heeft al ruim vijf en een halve maand een relatie met Juliann. Ze kent hem al heel haar leven, ook al woont hij in het rijkere gedeelte van district 12. Toen ze klein waren speelden ze meestal samen buiten en ze zaten bij elkaar in de klas. Eden's beste vriendin is ook gelijk haar buurmeisje in de Laag. Dat is Dahlia, ze is ook gelijk een klasgenootje van Eden.
    Specialiteiten: Ze is echt geweldig met messen en weet hiermee ook altijd haar doel te raken. Daarnaast is Eden enorm goed met pijl en boog. Wapens zijn verboden in de districten, maar haar opa heeft nog wel een stel zelfgemaakte wapens. De wapens die haar opa heeft gemaakt (pijl en boog, bijl, etc.) zijn wel effectief voor haar ouders om af en toe te jagen. Dit doen ze niet vaak, want ook dát is verboden. Eden zelf oefent er alleen maar mee. Ze heeft ook een beetje een fotografisch geheugen. Zo goed is deze nou ook weer niet, maar ze kan wel een heel stel dingen onthouden.
    Zwaktepunten: Ze kan absoluut níét boomklimmen. Ja, ze komt tot 5 meter hoogte en dan komt ze niet meer verder. Ook kan ze niet zwemmen. Nooit heeft ze zwemles gehad en daarom zou het haar niet lukken om boven water te blijven. Ze ziet er echt tegenop om te moeten zwemmen. Als laatste kan ze geen manden vlechten. Af en toe wil het haar nog wel eens lukken, maar heel vaak lukt het haar gewoon echt niet.
    Extra: Eden's districtaandenken is een erfstuk dat van moeder op dochter over word gebracht. Het is een oud-gouden ring met een mooi diamantje er in. Het zou best wel wat opleveren als ze het zouden verkopen, maar dat doen ze niet. Het sieraad is te belangrijk en is al generaties in de familie.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 14:09 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Als ik vanmiddag/vanavond thuis kom zal ik ook wel even een mannelijke tribuut maken. (:

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 9:46 ]


    Winter is coming.

    Ik wil nog wel een rol invullen, welke heb je nog niet? (:


    At the end of the day, all you really own in the world is your integrity.

    Highbeats schreef:
    Ik wil nog wel een rol invullen, welke heb je nog niet? (:

    Het zou echt super fijn zijn als je een mannelijk tribuut zou maken, omdat alle vrouwelijke tributen al ingevuld zijn! Een lijstje met nog beschikbare tributen staat bovenaan. :3


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Rol: District 9 mannelijk tribuut.
    Naam: Aiden
    Bijnaam: Aiden wordt door zijn zus en moeder wel is Denden genoemd. Wat hij verschrikkelijk vindt als er andere mensen rond staan.
    Achternaam: Soragon
    District: 9
    Sociale laag: Je kan best zeggen dat Aiden zijn gezin arm is. Aiden zijn moeder werkt in de mijnen. Ze is amper thuis en als ze thuis komt, is ze doodop. Gelukkig dat Aiden en zijn tweelingszus Sinna op 17 jarige leeftijd veel helpen in het huishouden. Zelf verzamelen ze beiden om de twee dagen hout en gaan deze vroeg op de ochtend afleveren bij de houtbewerker die er dan wapens van maakt of handige dingen voor in het huishouden, zoals een stoel. Zo dragen ze ook een klein steentje bij.
    Aiden en Sinna hebben geen vader meer. Hun vader is 17 jaar geleden bij de Hongerspelen gestorven en liet zijn jeugdliefde, zwanger, achter.
    Geboortedatum: 21 december.
    leeftijd: Aiden wordt 17 op het einde van het jaar. Hij is nu 16 jaar.
    Uiterlijk:



    Karaktereigenschappen: Aiden is zeer beschermend over zijn familie. Doordat hij en zijn zus nooit een vader hebben gehad, is hij zeer snel volwassen geworden en voert ook alle zware klussen uit in het huishouden. Als Sinna nog maar met eenn jonge staat te praten, zal hij zeer snel gaan uitzoeken wie die jongen is en wat zijn bedoelingen zijn. Zijn zus vindt dit verschrikkelijk, al weet ze maar al te goed dat hij dit doet uit bezorgdheid.
    Aiden is die 'speciale' jongen uit de arme laag van het District, die iedereen wel kent of waar ze zeker al van gehoord hebben. Aiden is namelijk niet alleen bekend door zijn 'speciale' uiterlijk, maar ook door zijn gedrag. Als hij iets wilt, zal hij dat ook krijgen, maakt niet uit hoe. Aiden is een vechtersbaas, een volhouder. Opgeven kent hij niet. Al moet hij over lijken. Het doel heiligt de middelen, zegt hij dan.
    Dit wordt dan vaak als het negatieve punt van Aiden gezien, soms komt het wel zeer agressief over.
    Ondanks zijn strijdlust en zijn competitief gedrag, is Aiden wel zeer charmant en kan hij uren serieuze gesprekken voeren. Aiden is een vlotte prater, maar hij staat ook open voor andere hun verhalen. Hij is zeer ernstig als het gaat over persoonlijke dingen en heeft al snel door wanneer hij iemand kan vertrouwen. Mensenkennis kan je hem wel meegeven.
    Eenmaal het met bepaalde personen klikt, zal hij deze trouw blijven en niet verraden. Maar als je hem eenmaal met het mes in de rug steekt, kan je het wel vergeten bij hem.
    Aiden haat het ook om alleen te zijn. Eenmaal hij alleen is, zijn er alleen nog maar zijn gedachten en gevoelens en Aiden wordt er helemaal gek van.
    Familie + vrienden: Aiden heeft dus een tweelingszus, Sinna. Hun band is ongelooflijk sterk. Ze hebben geen woorden nodig om elkaar te begrijpen. Omdat ze samen een moeilijke jeugdperiode hebben gehad, hebben ze elkaar dag in dag uit gesteund en samen gevochten om er beter uit te komen. Aiden is ook vernoemt naar zijn vader die ook Aiden noemde. Hij is 17 jaar geleden gestorven bij de Hongerspelen. Zijn vader liet Aiden's moeder zwanger achter.
    Aiden's moeder, Zenkx, was 16 toen ze zwanger werd en dat maat haar nu 32 met twee grote pubers. Ze heeftt gevochten voor haar kinderen en heeft er zeker geen spijt van. Door de dood van Aiden's vader is Zenkx doodsbang voor de Hongerspelen, zeker nu haar twee kinderen kans maken om gekozen te worden.
    Aiden's moeder heeft sinds zijn vader niemand nieuw leren kennen en heeft haar kinderen altijd alleen opgevoed.
    Specialiteiten: Aiden is zeer creatief en kan zeer impulsieve ideeën krijgen. Hij is zeer goed in de kleine en fijne dingen. Hij kan goed overweg met touwen en stenen en kan zo makkelijk een 'werpend' wapen maken. Aiden kan ook goed overweg met een zwaard, zonder veel ervaring. Aiden heeft ook zeer veel kracht en dit komt handig van pas bij het klimmen en 'vechten'. Zwemmen kan Aiden wel, maar hij is er niet zo goed in.
    Zwaktepunten: Aiden is zeer angstig in het donker. Hij is dan zo onrustig en dat is kan je duidelijk zien aan hem.
    Extra:Aiden heeft van zijn moeder een houte parel voor in zijn haar gekregen, maar hij draagt deze rond zijn nek aan een ketting.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 1:18 ]


    At the end of the day, all you really own in the world is your integrity.

    Het verhaal staat online!

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 15:20 ]


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Ik kan ook wel een rol maken, ik heb een eigen THG verhaal en zou daar een rol van kunnen nemen. Schrijf maar iets in mijn gastenboek als je nog iemand nodig hebt :)


    Billy Bob Bob Billy :P