• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens
    Yara - Lenigheid & Snelheid


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose
    John - Onzichtbaarheid
    Chester - Aura's


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 20:06 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (Chester miet bras ff losmaken)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Dat is niet slim denk ik. Straks rukt Rox zich los ofzo. Felice leeft ook nog xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ok

    Brad

    'Felice. Maak... Me... Los..' kreun ik zachtjes en probeer mijn been te verbergen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Faal, waar is Felice nouw?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (ja ik heb dr al gegbt maar ze antwoord niet, misschien morgen :))


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Dan ben ik er niet meer.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (maak me los dan er gebeurd niks met Rox)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Chester

    Ik twijfel even en stap op Brad af. Het geweer in mijn ene hand nogsteeds op de gozer gericht. Mijn andere hand gebruik ik om met veel moeite Brad los te krijgen.
    Uiteindelijk is het gelukt en doe ik weer twee handen aan het geweer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ( ik ga maar een beetje slapen denk ik, ik post morgen wel dat Yara weer wakker wordt in het huis van die Rox ofzo :3 )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Brad
    'Dankje.' momPel ik. Dit is dan mijn moment. Ik strompel oP Rox af. 'Vieze vuile rotzak.' weet ik uit te brengen. Ik sla hem keihard in zijn gezicht en bloed spuit uit zijn neus. Hij schopt tegen mijn gewonde been en ik val op de grond. Ik schreeuw van pijn, krabbel overeind d en pak t geweer. Ik richt op Rox. Hij schopt weer tegen mijn gewondebeen, daarom gaat de trekker over. Daar ligt een dode Rox. Ik klamp me aan iemand vast en zak langzaam neer.
    'Teveel bloed verlo...' breng ik uit en dan ben ik buiten bewustzijn.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Chester

    Mijn maag kantelt wanneer ik de gozer op de grond zie vallen en zijn aura wegraakt.
    Ik zie Brad wegzakken. "Teveel bloed verlo..." Hij is buiten bewustzijn.
    "Crap." Zeg ik en trek Brad bij het dode lichaam vandaan.
    Ik geef hem een paar klapjes in zijn gezicht. "Word wakker gozer." Zeg ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    felice

    Ik slaakte een kreetje toen Brad bewusteloos op de grond viel. Ik snelde naar hem toe, om vervolgens naast hem neer te knielen. Zonder te aarzelen scheurde ik een stuk van mijn shirt af en wikkelde het strak om zijn wond heen. "Wordt wakker.." Mompelde ik, half in paniek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Sooorrry mijn mobiel flipte helemaal dus ik kon een tijdje niks posten ;s]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brad

    Ver weg hoorde ik Felices stem. 'Ik.... Je... Ik vergeet jou niet..' mompel ik zachtjes. Mijn arm strekt zich slapjes uit



    Jane

    Ik snel op Chester af. 'Alles goed?' vraag ik en pak zijn hand


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Chester

    Ik voel dat iemand mijn hand pakt. Als ik opkijk zie ik dat het Jane is.
    Ik knik, en weet dat ik wit zie. Ik ben nog steeds misselijk.
    Ik sta op bij Brad vandaan als Felice hem helpt. Dan kijk ik Jane aan.
    "Ik ben misselijk." Zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.