• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets wat de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Eerste Topic
    Tweede Topic
    Rollentopic



    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Space
    Elistar Ashworth - Tolkien

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Peacekeeper
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Space

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Space
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Tolkien

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Space, Tolkien


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 16:08 ]


    help

    [OMG, Tolkientje (IK GA BTW SOWIESO NAAR THE HOBBIT ALS HIJ OVER MEER DAN EEN JAAR UITKOMT xd) Ik snap er echt nauwelijks iets van, ff dat je dat weet =P]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    [ff wat de drinken + lekkers halen ^^
    Tolkien, je inspireert me ^^ (gheghe, de officiele Tolkien is al dood... =( HIJ KAN GEEN LOTR BOEKEN MEER SCHRIJVEN!!! ="( )]

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 17:01 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    (Yep, Ostendenaars zijn soms echt onduidelijk... EN IK GA OOK. XD EN OOK NAAR CATCHING FIRE (die ze FYI al aan het casten zijn))


    help

    (TOLKIEN IS EEN MAN. O_O)


    help

    Leave schreef:
    [Glynn? ^^ En ik = eten x]


    { Heb ik er weer overheen gekeken, sorry :x }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [NOU EN ^^ nee, geintje, ik had eigenlijk totaal geen idee van welk geslacht Tolkien was.... =P Best erg, eigenlijk, maar ja xd]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Tolkien schreef:
    (Yep, Ostendenaars zijn soms echt onduidelijk... EN IK GA OOK. XD EN OOK NAAR CATCHING FIRE (die ze FYI al aan het casten zijn))


    { Wait wat? zijn ze al aan het casten? IK WIL WIRESS SPELEEEN! }
    { OF ANNIE, OF JOHANNA, OF OF.. I dunno, iemand :Y) }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Cheilanthe - 3 - Droog stuk
    Damn, het loopt dood, schiet er door me heen als ik angstvallig achterom kijk. Ik kijk naar de donkere gedaante en knijp mijn ogen tot spleetjes om een zo goed mogelijk beeld van hem te vormen. Dan valt mijn mond open van verbazing. Het is een beeld! EN HET LÉÉFT! Wacht, zo'n beeld had ik toch ook gezien toen ik naar boven liep?
    'Nou, geweldig, Spelmakers. Gefeliciteerd met jullie gewéldige terracottaleger. Ga ik nu dood en word ik enkel gewurgd? Dan is er voor jullie toch geen lol meer aan?' grijns ik, terwijl ik lachend naar een camera boven me kijk.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Glynn - 4 - Grot

    Ik help Cymbeline overeind en pak mijn drietand en een rugzak. Ik gooi haar de andere rugzak aan en geef haar de messen. Ik rol de slaapzak op en prop die in mijn rugzak.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (Die zijn een beetje te oud, denk ik... Jij hebt zo'n geluk dat je al 15 bent... Wist je dat Georgie Henley ook 15 is? DIE ZIET ER TOCH WEL VEEL OUDER UI- OHMYGOODNESS.)


    help

    Tolkien schreef:
    (Die zijn een beetje te oud, denk ik... Jij hebt zo'n geluk dat je al 15 bent... Wist je dat Georgie Henley ook 15 is? DIE ZIET ER TOCH WEL VEEL OUDER UI- OHMYGOODNESS.)


    { Het maakt me geen flikker uit dat Wiress zo oud is, ze is cool. & v-v-vijftien? Meen je die? }

    { Ik zie hier dat ze geboren is in 2004.. }

    Verkeerde datum.. 1995.. wacht even, is ze dan niet 17? wtf..

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 17:09 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Lizzie - 7
    Met de konijn op zak, begin ik te lopen. Ik merk ergens wel dat mijn pad omlaag loopt, maar ik besteed er geen aandacht aan. Dan sta ik plotseling oog in oog met de rijzende gracht. Ik draai me meteen om en begin omhoog te rennen. Ik weet niet waar ik heen ga, maar ik moet hier weg. De stad is niet langer veilig gebied en ik moet in het bos blijven. Ik begin harder te rennen als er een extra harde trilling door de grond gaat.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Cheilanthe - 3 - Doodlopende straat

    Ik gil even maar sla dan snel mijn hand voor mijn mond. Maar hopen dat niemand het gehoord heeft. Wacht, die beelden zijn toch van kalk? Dat dacht ik tenminste te zien. Op naar het water dan maar.
    Ik loop recht op het beeld af, dat angstaanjagend dichtbij komt, draai me vliegensvlug om en neem een aanloop. Ik kom aan het muurtje te hangen en klim eroverheen. Het beeld lijkt ook sneller te gaan lopen, want nu staat hij al weer achter me.
    Ik wenk hem.
    'Zin in een duik? Of in een hapje mensenvlees? Kom me maar halen.'
    Soepel spring ik het water in en met een schreeuw verbrijzelt het beeld. Zelfvoldaan grijns ik, loop weer terug naar het muurtje en klauter weer terug.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 17:14 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [gheghe, lol. Steentje gaat kapoet in water]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Ashby schreef:
    [gheghe, lol. Steentje gaat kapoet in water]

    [Welterusten steentje :')]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.