• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 18:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn Paige Valentina
    Ik probeer nog naar haar verhaal te luisteren, maar het lijkt wel alsof ze het heeft overgenomen van iemand. Ze leek een robot die deze dingen uit haar hoofd moet leren en steeds opnieuw moet zeggen, omdat ze niets anders gewend was.
    “Jij bent ziek.” Kwam er uit mijn mond, sneller dan ik gewend was. “Denk je serieus dat je me zou kunnen genezen als je dat klokje stom voor me heen en weer ging zwaaien?” Ik lachte spottend naar haar en ging verder met mijn speech, voordat ze ook maar zou kunnen onderbreken. “Je wilt gewoon een deel dat van míj is veranderen, biseksueel zijn is een deel van mijn leven, van hoe ik ben, en jij wilt dat verdomme veranderen!” Mijn stem was van zacht en spottend naar hard en boos gegaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Surprise me :Y)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Dus, moet Felix naar Sasha komen of Sasha naar Felix? :'D]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Laat Felix passeren, ik verzin wel wat :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassia Sterling
    Haar zachte woorden veranderden snel in een harde, kwade speech. ik moet zelfs moeite doen om mijn gezicht blank te houden. Thuis zouden deze woorden leiden tot acceptatie, trotse blikken...
    'Ik denk persoonlijk niet dat je gelijk hebt,' mompel ik uiteindelijk. Ik weet met mezelf geen weg.
    'Ik denk dat het geneesbaar is. Ik heb het al eerder gedaan. Waarom denk jij dat het een deel is van wie je bent?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cosette schreef:
    [Laat Felix passeren, ik verzin wel wat :')]

    [Okaaaaai :3
    ik ga nu even wat drinken, brb]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Wat moeten we toch aan met Cassia? -schud hoofd-]
    Aislyn
    "Niet? Denk je dat ik níet gelijk heb?" Kwam er nogmaals spottend uit mijn mond, "Nee, goh! Dat had ik nog niet gemerkt toen je me voor alles en nog wat uit schold!" Vervolgde ik sarcastisch, maar ik keek haar nog steeds aan.
    "Het is een deel van mij, net zoals heteroseksueel een deel van jou is. Ik vraag jou dat toch ook niet te veranderen? Als de wereld alleen uit gay-koppels zou bestaan en jij zou hetero zijn, dan zou ik je ten minste niet proberen te veranderen..."
    Ja, ze had een gevoelig punt geraakt en dat mocht ze best weten ook.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Back *gaat schrijven*]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Felix Patterson - Begeleider

    Met een zucht laat ik de vensterbank los. Ik had mijn zoveelste onlogische besluit genomen: ik ging Sasha opzoeken. Om me te verontschuldigen, dat ik hem alleen maar wilde helpen, en zo. Anders zou hij nooit van 'de ziekte' afkomen. Ik zucht nogmaals en duw de deur van het begeleidershuisje open, en ga naar zaal 2. Ik klop op de deur.
    'Sasha? Ben je daar?'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mignon

    "Je hebt veel verkeerde keuzes gemaakt. Je excuses zijn geaccepteert. Je hebt elke dag één uur therapie nu. Dat is je straf voor wat je tegen Cassia zei."
    Ik knik kleintjes en trek de mouwen van mijn sweater over mijn handen.
    "Straf," herhaal ik zachtjes. Ik kijk Patrick aan. Zijn ogen staan vrolijk, vrolijker maar ook onzeker. Lang hoef ik niet over de reden na te denken.
    "Wees zuinig op de liefde die je hebt," fluister ik zachtjes. "Het is een gift van-."
    Ik stop mijn zin heel even. Eigenlijk had ik nooit gedacht dat deze zin ooit uit mijn mond zou komen.
    "Het is een gift van God. Koester het want niet iedereen krijgt het," vervolg ik mijn verhaal. Even bijt ik op mijn lip. Nee, niet iedereen krijgt het. Maar een enkeling ervaart echte liefde. Ik sla mijn ogen neer en staar naar het gras. God. Als er iets niet bij mij past is het geloof wel maar toch, als ik naar God had geluisterd was ik niet hoe ik nu ben. Hoe teleurgesteld ik keer op keer in mezelf ben het is een gevolg van mijn vermijding van mijn geloof. Allemaal door één situatie. Één gebeurtenis die nooit had mogen gebeuren. Ik knijp mijn ogen dicht om een nieuwe lading tranen tegen te houden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Komt wel goed met haar. Ooit..]

    Cassia Sterling
    Ze blijft maar doorgaan. Terwijl ik haar hoor praten, gaat vaders stem door mijn gedachten.
    ze zullen je proberen overtuigen, velen. Laat ze je niet besmetten. Ze zullen alles tegen je gebruiken, maar dat komt omdat ze ziek zijn. zodra ze genezen zullen ze je pas bedanken. Je moet dit doen, voor de familie, Je moet. Ik moet. altijd moeten...
    'Okay, stem dat je gelijk hebt. Waarom accepteert niemand dat dan? Waarom zijn jullie naar hier gestuurd?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Ik zie Felix naar de zaak komen en en hou abrupt op met spelen. Verbaasd kijk ik hem aan als hij me passeert en op de deur begint te kloppen.
    "Sasha? Ben je daar?" Ik zit dan ook wel in een hoekje van de veranda, maar toch is mijn ego een beetje gekrenkt. Ik beschouw mezelf nog steeds graag als een opvallend persoon.
    "Dude, kijk naast je, ik zit gewoon hier," zeg ik droogjes.
    Waarom moet hij mij trouwens hebben? Misschien heeft Cassia hem gestuurd om me een lesje te leren, dat zie ik haar echt nog doen. Zo laf is ze volgens mij wel. Ik kijk hem even aan. Het was dom geweest hem te blijven uitdagen.
    "Hoe is het met je hoofd?" vraag ik voor ik mezelf kan tegen houden. Het kruin is het hardste plekje van het menselijk lichaam en uitgerekend daarmee heb ik hem toen een kopstoot gegeven, al was dat wel de bedoeling. Stom idee.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Felix Patterson - Begeleider

    'Sorry, ik had je niet gezien,' grijns ik. 'Met mijn hoofd gaat het al iets beter, hoewel ik me een flinke buil ben gevallen. En, hoe gaat het met jouw hoofd?'
    Als je het zo bekijkt is 'hoofd' best een idioot woord. Zeker als dat het hoofdgespreksonderwerp is. Hoofdgespreksonderwerp? Weer het woordje hoofd dus.
    'Het spijt me trouwens, ik had me niet zo moeten laten gaan,' zucht ik. Mooi zo, het hoge woord is eruit.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 20:07 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Patrick Hathaway
    'Wees zuinig op de liefde die je hebt. Het is een gift van-... Het is een gift van God. Koester het want niet iedereen krijgt het.'
    Het blijft even stil en ik kijk haar niet begrijpend aan. Hoe gingen we van haar straf naar iets als liefde? Ze wa één van de weinige mensen waar Sasha mee praatte, had hij haar verteld dat ik genezen was? Dan nog, liefde was iets dat ik nooit gevoelt had. Aantrekkingskracht ja, voor de 'genezing'. En een soort van aantrekkingskracht naar Sasha, misschien. Maar die eerste was al zo lang geleden, ik zou niet meer weten of dat hetzelfde is.
    'Waar heb je het over?' vraag ik zachtjes en niet onvriendelijk.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Sorry, moest eten.. ;p]

    Quinn
    Haar hand blééf maar doelloos op mijn boxer liggen, terwijl ze me kuste. Ik kuste terug, maar kon er echt niet meer tegen vanbinnen. 'Toe dan,' Kreunde ik, terwijl ik mijn hand op haar slipje legde, een heel klein beetje bewoog. Kom ooooooopppp! @.@


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.