• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets wat de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Rollentopic

    Laatste Topic

    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Space
    Elistar Ashworth - Tolkien

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Peacekeeper
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Space

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Space
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Tolkien

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Space, Tolkien


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 20:11 ]


    help

    [-abo-]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    [laatste post vorig topic:

    Snatergaai schreef:

    Ashby schreef:
    [aaaah, mijn persoontje wordt een beetje lonely zo... Wie kan ze meeten? xd Misschien dat ze rent en iemand tegen komt? Maar wie komt ze tegen? En wat gebeurt er dan?]



    Ik wil wel tegenkomen! Die van mij is ook lonely...
    ]

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 17:35 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    [@Ashby, waar zit jouw persoontje dan?]


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    [In het bos ^^]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Alice Rue - 11

    Ik knikte, de beroeps hadden veel voetsel en wapens gehad en we hadden twee rugzakken om wat in mee te nemen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Avani - 4 - Stad
    "We kunnen wel niet allemaal samen gaan... Dat valt teveel op, zeker nu het donker is", zeg ik.


    help

    Alice Rue - 11

    'Ik blijf wel hier, ik hou jullie alleen maar op en ik kan niet zwemmen..' Boot ik aan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Solis - 6
    Ik kwam nat en koud uit het water, maar ik was weg uit de stad, ik rende verder, ik voelde me pas weer een beetje beter toen ik in het bos was. Net toen ik echter een klein beetje kalmeerde, hoorde ik iets...


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Cymbeline - 5
    "We moeten hogerop komen. Als we bomen bereiken, kunnen we daarin een kamp opslaan." Stel ik zacht voor. Ik kom overeind - klem mijn kiezen op elkaar vanwege de hevige pijnscheuten die door mijn buik razen en struim vervolgens de grot uit. Moeras. Plakkend. Ik trek even een vies gezicht en pak dan Glynns hand vast om zo door de blubber richting de bomen te trekken. Bergen! Een stuk verderweg zijn bergen!


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    {Ik moet eten.. Kom zometeen terug ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Lizzie - 7
    Ik ren door en sta dan stil als ik een figuur tussen de bomen zie staan. Ik loop stapje voor stapje dichterbij en probeer vast te stellen wie het is. Pas als ik zo'n vijf meter van de figuur af sta, zie ik dat het het meisje van 6 is. Ik weet niet wat ik moet doen; moet ik naar haar toe en een verbond sluiten? Moet ik haar nu doden met mijn enige mes en haar dan laten voor wat ze is? Of moet ik nu gewoon meteen rechtsomkeert maken en wegwezen? Dan draait ze zich om en ziet ze me staan.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Solis - 6
    Dat was het dan. Zo lang hield ik het dus vol in de hongerspelen. Het meisje uit zeven stond voor me, met een mes, en ik had niks. Geen enkele mogelijkheid om mezelf ook maar te verdedigen. En door dit korte moment van shock, verloor ik alle mogelijkheid om te vluchten. Ik stond daar, doodsbang, en - waarom ik het deed, wist ik niet helemaal - ik hield mijn handen omhoog.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    [Mijn topics*O*]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [you're not going to die, I don't have permission, which is yours to give ^^]

    Lizzie - 7
    Ik sta al klaar met mijn mes, voor het geval ze mij wil aanvallen. Ze kijkt me geschrokken aan en houdt haar handen boven haar hoofd. Mijn aanvalshouden verslapt een beetje en ik ga iets comfortabeler staan. Toch blijf ik het mes vasthouden, voor het geval dit een truc is. Ik kijk haar vragend aan. "Hallo daar." zeg ik dan maar.



    [echt waar, wtf moet ik ooit gaan zeggen daar =P]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Glynn - 4 - bos

    Samen met Cymbline aan mijn hand rennen we door het inmiddels moerassig geworden bos.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.