• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets wat de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Rollentopic

    Laatste Topic

    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Space
    Elistar Ashworth - Tolkien

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Peacekeeper
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Space

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Space
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Tolkien

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Space, Tolkien


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 20:11 ]


    help

    Cheilanthe - 3 - Stad

    'Dat is toevallig, dat heb ik nou ook. We kunnen beter maar geen vrienden maken die we later toch moeten vermoorden, hè?' zeg ik, nog steeds niet knipperend om niet die fractie van een seconde te missen waarin de pijl haar boog verlaat.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 18:53 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Haven - 1 - Stad

    'Inderdaad, ik zie het nut er niet zo van in om gezellig vriendjes te zitten maken' Zeg ik terwijl ik mijn hooft schuin houd, zoals een dier doet voordat hij zijn prooi aanvalt.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Moet Sam dood?]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Lizzie - 7
    "Das kut, hoorn onbereikbaar, en zo..." zeg ik en grinnik even. "Ik ben benieuwd naar wat men nog meer voor ons in petto heeft. Ik hoop niet iets al te ergs." Ik kijk even om me heen. Ik voel dat ik bekeken word. Maar ja, natuurlijk word ik door miljoenen ogen bekeken. Niet dat het me iets kan schelen. Dan bedenk ik me dat ik moet gaan; ik wil haar niet vermoorde,n maar ik wil ook geen bondgenootschap. Ik moet Cee vinden, dat zegt mijn gevoel. Ik moet naar hoger gelegen gebied, dat water verzwelgt hier straks alles.
    Ik besluit te acteren. Ik wijs bang kijkend naar iets achter haar en als ze kijkt, spring ik in een boom. Ik ben weg voor ze het doorheeft.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    [moet trouwens ff hw maken... =( (blijf er wel bij, maar reageer iets slomer =P)]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Solis - 6
    En toen was ze weg. Ik staarde even treurig naar de plek waar ze was verdwenen, het was heel even fijn om niet alleen te zijn. Maar ik vermande me. Het waren de hongerspelen, Solis, de hongerspelen. En wat wilde ik niet? Honger. Dus ik moest eten hebben. Ik liep verder door het bos. Ik had dit geoefend bij de training, het moest lukken.
    Een tijdje later had ik, met veel moeite, een boog, en een stel pijlen.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    [XD.. Oke duidelijk er liggen gwn bogen in overvloed XD]

    Lucas - 1 - Bos

    Plots zag ik een meisje onder de boom lopen waar ik inzat, het meisje van district 6, door een paar takjes keek ik wat ze aan het doen was.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 19:23 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Sam - 11 - Bos
    Opgelucht zucht ik en kruip achter een boom. Volgens mij zaten mijn ouders nu met tranen in hun ogen van trots.

    (Sam mag wanneer dan ook dood. XD)


    help

    [Solis had zelf een boog gemaakt, dat had ze gedaan bij de training.]

    Solis - 6 - bos
    Ik bekeek mijn boog even en sleep de pijl nog even om hem wat scherper te maken. Wat ik nodig had, was voedsel. Ik zat net te denken aan eetbare planten en bessen, toen ik weer wat hoorde. Geritsel.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Lizzie - 7

    Ik loop door het bos heen, landomhoogwaarts [als dat een woord is], alsik wat geritsel hoor. Uit reflex gooi ik het mes dat ik nog in mijn hand heb van net, richting het geluid. Een paar seconden later hoor ik een plofje. Ik draai me in de richting van het geritsel en zie het lichaam van de jongen van 11 in de bladeren liggen. Ik houd mijjn adem in. Heb ik dat echt gedaan? schiet er door mijn hoofd. Ik kniel bij hem neer. "Sorry, het was niet mijn bedoeling." Ik zie dat hij nog leeft. "Heb je Cymbeline en misschien Glynn voorbij zien lopen?"


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Lucas - 1 - Bos

    Waarschijnlijk had het meisje me al opgemekt, maar veel kon het me toch niet schelen, zelfs als ze een pijl afschoot zou ik waarschijnlijk de moeite niet eens doen om te ontwijken, Ik liet me met een vloeiende beweging uit de boom zakken 'Hoi' Andwoorde ik terwijl ik de reactie van het meisje probeerde te pijlen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Cheilanthe - 3 - Stad
    'Dan lijken we in ieder geval in dat punt op elkaar. Het is bijna jammer dat we geen bondgenoten kunnen worden,' zeg ik achteloos.
    Ik werp nog één blik op haar pijl en boog, en verwacht dat ze ieder moment weg kunnen zoeven. Ik grijns en draai me om.
    'Als je me wilt hebben, kom je me maar halen,' roep ik naar achteren.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Sam? hij moet nog wat zeggen? =P Tolkiehien ^^]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Haven - 1 - Stad

    'Dan lijken we in ieder geval in dat punt op elkaar. Het is bijna jammer dat we geen bondgenoten kunnen worden' Zij ze achteloos 'Ja jamer he?' Andwoorde ik terwijl ik zag hoe ze zich omdraaide, 'Als je me wilt hebben, kom je me maar halen' Roept ze, en binnen een paar seconden heb ik mijn boog klaar en boord de pijl in haar schouder.


    Don't be like the rest of them, darling

    Cheilanthe - 3 - Stad

    Ik negeer de pijn in mijn schouder, en druk mijn hand tegen de wond. Al gauw kleurt mijn hand rood en gutst het bloed tussen mijn vingers door. Shit, shit, shit. Ik buk net op tijd en een volgende pijl -die waarschijnlijk voor mijn nek was bedoeld- zoeft over me heen. Ik kijk achterom, steek mijn tong even uit en moet dan gelijk bukken voor de volgende pijl.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.