• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets wat de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Rollentopic

    Laatste Topic

    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Space
    Elistar Ashworth - Tolkien

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Peacekeeper
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Space

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Space
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Tolkien

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Space, Tolkien


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 20:11 ]


    help

    Haven - 1 - Stad

    Pijl naar pijl schiet ik af en ik vloek binnensmonds als ze missen, ze stak haar tong uit wat waardoor zij weer moest bukken en mij weer een andere pijl koste, 'Veel plezier' Grijnsde ik en ik rende achterwaarts de steeg uit naar een plek waar niemand me makkelijk kon vinden, verdwenen in het donker.


    Don't be like the rest of them, darling

    Solis - 6 - Bos
    Ik kon nog net een gil onderdrukken toen de jongen uit één voor me stond.
    Onmiddelijk richtte ik mijn pijl en boog, maar ik kon het niet, ik kon niemand doden, en hij leek me ook niet te willen vermoorden. Ik liet mijn wapens voorzichtig zakken.
    "Hoi," zei ik zacht. "Dit zijn echt de raarste hongerspelen ooit, volgens mij," mompelde ik.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Lucas - 1 - Bos

    Ik zag hoe ze haar boog op me richte en toen weer liet zakken 'Hoi' Zij ze zacht 'Dit zijn echt de raarste hongerspelen ooit, volgens mij' Mompelde ze,
    Ik grijnsde om de reactie en ik begreep ook dat zij niemand wouw vermoorden, net als ik, 'Hoezo dat?' Vroeg ik terwijl ik tegen de boom aanleunde.


    Don't be like the rest of them, darling

    Cheilanthe - 3 - Stad

    Ik grijns als ik haar op zie gaan in de duisternis en besluit de pijlen maar bij elkaar te zoeken. Ik vind er één terug, en de andere trek ik uit mijn schouder. Ik bestudeer de wond.
    Fijn, hij is niet diep, maar er gutst zóveel bloed uit. Ik durf bijna niet om hulp te vragen, omdat ik misschien dan zwak zou lijken, en mijn stem wordt een fluistering als ik mijn wens uiteindelijk toch uitspreek.
    'Beetee? Wiress? Het ziet er niet gezond uit.'
    En zeker niet omdat er ook nog giftig water in is gekomen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ashby schreef:
    Lizzie - 7

    Ik loop door het bos heen, landomhoogwaarts [als dat een woord is], alsik wat geritsel hoor. Uit reflex gooi ik het mes dat ik nog in mijn hand heb van net, richting het geluid. Een paar seconden later hoor ik een plofje. Ik draai me in de richting van het geritsel en zie het lichaam van de jongen van 11 in de bladeren liggen. Ik houd mijjn adem in. Heb ik dat echt gedaan? schiet er door mijn hoofd. Ik kniel bij hem neer. "Sorry, het was niet mijn bedoeling." Ik zie dat hij nog leeft. "Heb je Cymbeline en misschien Glynn voorbij zien lopen?"


    (volgens mij is het landinwaarts.. da's de enige land en waarts die bestaat XD)

    Sam - 11 - Bos
    Het mes komt in mijn keel terecht. Ik val neer op de grond en maak een vreemd keelgeluid. Het meisje van 7 komt op me afgelopen. Ik kan niet antwoorden. En als ik het wel zou kunnen, zou ik het niet willen. Het wordt zwart voor mijn ogen. Volgens mij ben ik dood.


    help

    Solis - 6 - Bos
    "Jij bent al de tweede die me zomaar begroet," mompel ik. "Zouden we elkaar niet de hele tijd moeten uitmoorden? Zou ik je niet dood willen hebben?" Maar dat wilde ik niet. Ja, ik wilde naar huis, ik wilde winnen, maar dit wilde ik niet. Ik wilde niet dat iedereen dood ging.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    (Ik ben met een nieuwe HG story bezig, dus sorry als ik niet meteen antwoord. *hint* *hint*)

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 19:54 ]


    help

    Lizzie - 7
    Als hij niet antwoordt, geef ik het op. Zijn ogen staan dof en hij ademt niet meer; hij is dood. Ik trek mijn mes uit zijn nek. Ik maak een respectvol gebaar en sta dan op. Ik zie voetstappen richting een berg gaan. EEN BERG! Ik grijns en weet nu al dat Cee hier sowieso langs is gekomen. Ik begin te rennen en ik kijk even vies naar mijn voeten. Gatver wat een drassig gebied


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    [gheghe, le me all ready has an abo ^^]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    (YAAAAAAAAAAY! Dankjewel! Ben nu bezig met de proloog. ^^)


    help

    Lucas - 1 - Bos

    'Zouden we elkaar niet de hele tijd moeten uitmoorden? Zou ik je niet dood willen hebben?' Vroeg ze, 'Hmm.. Ik ben niet zo fan van uitmoorden, en als je me dood zou willen hebben had je het net wel gedaan' Grijns ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tolkien schreef:
    (Ik ben met een nieuwe HG story bezig, dus sorry als ik niet meteen antwoord. *hint* *hint*)


    { I AM GONNA LOOK RIGHT NOW :3 }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Tolkien schreef:
    (Ik ben met een nieuwe HG story bezig, dus sorry als ik niet meteen antwoord. *hint* *hint*)

    [Dat doet me eraan denken dat ik al héél lang niet aan mijnes heb geschreven D: Ik ga vanavond gelijk wat neerkrabbelen:Y)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    (4 ABO'S. I am so proud. ^^ - tis die met de tijdmachine trouwens... XD Ik hoop dat het niet zo falend gaat worden als ik in het begin dacht...)


    help

    Tolkien schreef:
    (4 ABO'S. I am so proud. ^^ - tis die met de tijdmachine trouwens... XD Ik hoop dat het niet zo falend gaat worden als ik in het begin dacht...)


    { Ik zie em niet :/ }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.