• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets wat de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Rollentopic

    Laatste Topic

    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Space
    Elistar Ashworth - Tolkien

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Peacekeeper
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Space

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Space
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Tolkien

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Space, Tolkien


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 20:11 ]


    help

    (TROUWENS; 14 ABO'S!)


    help

    Jayden Jason Bright
    Avani richte meteen waar het op vandaan kwam. Ik haalde voorzichti het mes uit me. Ik was best technisch waardoor ik de weerhaken zonder te veel pijn uit mijn arm kon halen. Het mes doe ik nu ook in mijn riem en het bloed veeg ik koelbloedig weg. Tuurlijk deed het pijn, maar ik modernst verbijten. 'Die krijgen ze terug.' Sis ik een beetje sadistisch. Ik open mijn rugzak die half leeg is en prop er wat eten in. De tassen maak ik open en ik haal al de messen eruit. De beroeps konden niet alle wapens meenemen dus die propte ik ook in mijn rugzak. Ook een uitklapbare speer bijvoorbeeld. Hij zat in een tas. Ze moesten is goed zoeken. Je kent toch wel dat ding dat magere Hein bij zich draagd. Dat had je nu alleen dan aan twee kanten. Het was erg mooi en inklapbaar. 'We hebben genoeg eten en andere spullen. Zullen we terug gaan ik heb geen zin om als schietschijf te dienen.' Zeg ik grinnikend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Uitklapbare speer? Awesome...)

    Avani - 4 - Hoorn
    "Zullen we naar het bos gaan? Er zijn grotten en rivieren waar we water kunnen halen. En de grond zal alleen in het lage gedeelte ondergelopen zijn", opteer ik. Er bevinden zich wel veel Tributen in het bos, maar qua omgeving is het er wel veiliger.


    help

    Madilaine - 2

    Ik loop achter Elistar aan, ik voel me veilig naast hem. Hij werpt zijn mes naar de jongen van tien maar raakt hem alleen in zijn arm. Het meisje van 4 draait zich om en richt haar boog op ons, maar ze ziet ons niet. Ik klem mijn hand steviger om het lemmet van de bijl heen.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (Ik ga slapen, denk ik... xd)


    help

    [Alles wat uitklapbaar is en een wapen of gevaarlijk is is awesome xD]
    Jayden Jason Bright - 10 - Stad
    "Zullen we naar het bos gaan? Er zijn grotten en rivieren waar we water kunnen halen. En de grond zal alleen in het lage gedeelte ondergelopen zijn", Opteerd ze. Ik knik. 'Ja daar zal het veiliger zijn. Meer voedsel en beter beschud.' Stem ik in. Ik stap weer over de stenen heen met Avani achter me aan en Zie Alice nog steeds in het hoekje staan. Ik wenk haar mee en ben op zoek naar de brug van vanmorgen. Na 5 minuten vinden we hem en steken we voorzichtig over. Er was meer wind en het water wat eerst steomingloos was klotse tegen de brug aan. Mijn pijl en boog hield ik vast. Zo stond ik altijd klaar. We waren eindelijk op de brug. 'Welke kant is het gunstigste?' Vroeg ik nieuwschierig. Ik was niet goed in de weg wijzen als ik het nog nooitgezien had. Ik had geen goede intuietie.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Oka, nog ff dan xd)

    Avani - 4 - Bos
    De grond onder ons is drassig. "Altijd stroomopwaarts als je weg wilt blijven van het water", mompel ik. "Ik zou gewoon de rivier volgen. Hij moet toch ergens eindigen... misschien vinden we het einde van de Arena wel", zeg ik stil.


    help

    ( Ik ga slapen, morgen half een pas naar sgool :3 heb jij nog vakans Tolkien? )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Jayden Jason Brighy
    Ze had natuuijk gelijk. Altijd stroom opwaards. 'Dan kunnen we het beste naar die berg gaan.' Zeg ik aks ik naar het bos dat makkelijk oven de rest uit komt. Vers water komt naaf benende. Gestort. 'Daar worden we denk ik niet snel estoord door water.' Zg ik grinnikend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Yups, maar eigenlijk moet ik slapen van mijn ouders... xd maar ik wil doodgraag iemand story in de top krijgen xd)


    help

    Tolkien schreef:
    (Yups, maar eigenlijk moet ik slapen van mijn ouders... xd maar ik wil doodgraag iemand story in de top krijgen xd)


    ( Succes, & ik ben morgen best lang thuis dus je bent geen loner :3 )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Cheilanthe - 3 - Stad

    Opgelucht zucht ik als er een parachuutje neerdaalt en behendig gris ik het uit de lucht. Ik grijns en maak het met mijn goede arm open.
    'Rol verband, twee gaaskompressen en wat watjes,' mompel ik. Magere oogst.
    Ze hebben de sponsors waarschijnlijk pas nodig voor echte problemen, hongersnood, bevriezingsdood, ziekte, enzovoort. Problemen die ík nog niet heb.
    Ik haal het flesje jodium uit mijn tas en laat een paar druppels op de wond vallen. Ik bal mijn handen tot een vuist, om de prikkende vloeistof te negeren, maar het werkt niet echt. Daarna scheur ik voorzichtig een gaaskompres open en leg het op de wond. Daarna wat watten, en dan begin ik voorzichtig het verband eromheen te wikkelen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Peacekeeper --> Citizen]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [btw, ik weet niet wie het wilt doen, maar iemand mag Lizzie vermoorden... Wie biedt zich aan als moordenaar? ^^ xd]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    [Awh. Why Lizz ;o]


    Feel the fire, but do not succumb to it.