• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets wat de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Rollentopic

    Laatste Topic

    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Space
    Elistar Ashworth - Tolkien

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Peacekeeper
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Space

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Space
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Tolkien

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Space, Tolkien


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 20:11 ]


    help

    [jups, Lizzie was voor ze aan het jagen, maar kwam Avani tegen ^^ En die staat op het punt dood te gaan... xd]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Ashby schreef:
    [jups, Lizzie was voor ze aan het jagen, maar kwam Avani tegen ^^ En die staat op het punt dood te gaan... xd]


    { Why Lizzie * sad face *


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [haha, iedereen vindt het jammer dat Lizzie dood gaat xd Ik heb gewoonweg geen tijd meer.. Of nou ja, ik hoor geen tijd te hebben, maar omdat dit leuker is dan schoolwerk (zoals het leren voor een ntk-toets die ik morgen heb) zit ik hierop, maar ja, dat ik nou niet helemaal goed enzo... En ik wil wel graag over weet je wel.. Anders moet ik het 3e jaar over doen en ik wil nou juist naar de 4e, zodat ik me dan beperk tot de vakken die ik leuk vind xd]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Ashby schreef:
    [haha, iedereen vindt het jammer dat Lizzie dood gaat xd Ik heb gewoonweg geen tijd meer.. Of nou ja, ik hoor geen tijd te hebben, maar omdat dit leuker is dan schoolwerk (zoals het leren voor een ntk-toets die ik morgen heb) zit ik hierop, maar ja, dat ik nou niet helemaal goed enzo... En ik wil wel graag over weet je wel.. Anders moet ik het 3e jaar over doen en ik wil nou juist naar de 4e, zodat ik me dan beperk tot de vakken die ik leuk vind xd]


    { Ik snap het helemaal, jammer :/ }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Tolkien? Ga je Avani Lizzie nog laten vermoorden? xd]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Avani - 4 - Bos
    "Je hebt echt geen idee hoe het voor de Beroeps is", zeg ik giftig. "In jullie ogen gaat het om de eer. Om te winnen, tonen dat je mensen kunt vermoorden. In onze ogen gaat het om mensen trots te maken. Tuurlijk, ja. Er zijn er altijd bij die het voor de eer doen, soms zelfs om de kick van het moorden te voelen. Maar het gaat er echt altijd om om iemand trots te maken. Maakt niet uit of het je ouders, grootouders of zelfs het Capitool is. Het gaat om eer brengen aan je District" Er staan tranen in mijn ogen, maar ik slik ze weg. "En ja, ergens, durf ik het niet. Maar ik zeg altijd dat folteren en martelen erger is dan moorden." Ik sta op het punt om in te storten en kan er gewoon niet meer tegen. Met een brok in mijn keel ga ik verder. "Je hebt echt geen idee hoe ik me moet voelen. Ik ben ertoe gedwongen me aan te bieden voor de Spelen en zie me hier nu staan. Een monster die er van geniet mensen te zien lijden. Het spijt me." En ik meen het oprecht. Nog maar één dag in de Arena doorgebracht en ik ben al helemaal veranderd. Misschien kwam het door Jayden, die me hielp. In ieder geval neem ik mijn boog en schiet haar dood, terwijl een traan zich een weg baant over mijn wang naar mijn mondhoek.

    (Weet ik... XD Anyways, dit is dus hoe ik denk over de Beroeps... Daarom moest ik zo huilen toen Cato stierf... XD)


    help

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 20:04 ]


    help

    [Kunnen Madi en Elistar anders Chei's val ontdekken? Anders zit ik met haar vast xd]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Lizzie - 7
    Nu ze zo verteld hoe zij het Beroepsleven voor zich ziet, krijg ik medelijden met haar. Ik kijk haar even aan en zie hoe ze haar boog op me richt en de pijl laat gaan. Nog net voordat de pijl me bereikt fluister ik heel zacht "Dankje", maar weet dat ze het niet gehoord kan hebben.
    Dan boort de pijl zich in mijn borstkas en wordt alles zwart.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    [sow, nu kan Lizzie ook doorgestreept worden ^^ Goodbye people (flower) Als jullie willen, voeg me gerust toe aan jullie vriendenlijst, start een gesprekje met me (haha, behalve vandaag dan =P) ben eigenlijk (bijna) altijd wel in voor een babbel ^^ Goodbye =)]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Ashby schreef:
    [sow, nu kan Lizzie ook doorgestreept worden ^^ Goodbye people (flower) Als jullie willen, voeg me gerust toe aan jullie vriendenlijst, start een gesprekje met me (haha, behalve vandaag dan =P) ben eigenlijk (bijna) altijd wel in voor een babbel ^^ Goodbye =)]

    [Nééééé, blijf ons stalken D:]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    (Wow, dat was wel heel erg dramatisch... XDD)


    help

    [maybe tomorrow ^^ Not now, in every case xd
    idd]

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 20:12 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    (Is goed, maar Space moet eerst posten. XD)

    Avani - 4 - Bos
    Ik zak neer op de grond en staar naar Lizzie's dode lichaam. "Het spijt me", fluister ik opnieuw. Ik trek mijn benen op en kruip achteruit, tot mijn rug een ruwe boomstam vind. Het is ondertussen alweer klaarlichte dag. Ik begin te huilen.


    help

    Tolkien schreef:
    (Wow, dat was wel heel erg dramatisch... XDD)

    [Drama is de beste manier om iemand te overtuigen:Y)
    En kunnen Madi en Elistar nou Chei's va-hal ontdekken?
    -gefrustreerd omdat ze niks anders kan schrijven-]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.