• Het is 1916, en we zijn in een klein dorpje. Rio heet het dorpje. Niet Rio de Janeiro, maar gewoon Rio, afkomstig van de naam van eerste sherrif van het dorp. Het is een normaal dorpje voor die tijd, en het is er rustig. Rustig? Er zijn wel veel kwajongens maar daar kan iedereen tegen.
    Wat er verder gebeurd in het dorp is aan jullie, aan ons. Zal het er gewoon blijven? Of gebeurd er opeens iets heel ergs?

    Er is een geheim in het dorp. Nouja , geheim? Of is het gewoon een raar verhaaltje zoals kaboutertjes en Sinterklaas? Ergens in het bos, wat om het dorp verspreid ligt, staat een huisje. Een spookhuis, volgens de ouders. Gewoon om de kinderen bang te maken? De kinderen van boven de 13 zeggen dat ze er niet in geloven, maar zijn stiekem o zo nieuwsgierig wat er in dat huisje is. Ze mogen er alleen ABSOLUUT niet komen. Maarja, de kwajongens...


    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Denk eraan dat het het zich in 1916 afspeelt (ongeveer de tijd van bijv. Kruimeltje), dus houd je er aan dat je niet een auto kan hebben
    (die waren er wel maar meestal niet in zo’n klein dorpje)
    -Naar het huisje gaan mag alleen als je een kwajongen bent, hieronder zet ik wel een lijstje met de kwajongens

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Bellen kan alleen bij de sherrif/postkantoor.

    -De eerste die zich aanmeldt als sherrif is de sherrif, niet gaan vechten daarom. Er kan maar een sherrif zijn :P Misschien wel 2 bakkers of schoenmakers of wat je dan ook bedenkt. Denk zelf even na of het logisch is dat er daar twee van zijn.

    -MAAK PLEZIER!!


    Iets meer info over de sherrif:
    De sherrif is de belangrijkste persoon van het dorp. Hij luistert naar je als je iets niet goed vind in het dorp. Ook kan hij kwajongens die echt te veel uithalen voor een nacht in de cel smijten, maar dat kan hij natuurlijk ook met oudere dieven. De sherrif moet wel een echt goede reden hebben om dat soort dingen te doen.

    Plaatjes van het dorp en openbare dingen:
    Bakkerij
    Huis van de Sherrif (dit is echt een groot huis, van achter loopt het nog even door. De sherrif is rijk.)
    Huis waar anderen in wonen
    Het Kwajongens Huis

    REST BEN IK AAN HET OPZOEKEN




    De personages + Leeftijd + Werk/Bezigheid
    Melrose 'rose' Elyse Roux – 17 jaar – Soms bakkerij : Rooba
    Susanna (Susan) McBright – 17 jaar – Overal, liefst bakkerij, smid, sherrif : GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean – 17 jaar – geen werk, rijk : ThoseWords
    Evangeline 'Eve of Line ' Rosie Temperson – 16 jaar – Op zoek : Brutus
    Felicia (Fee) Abby Homers - 16 jaar - soms postkantoor : NewUsername


    Mario Owny – 9 jaar – kattenkwaad en schoen/kleermaker : GelaarsdeKat
    Gereserveerd - .... : xromylicious
    Jason McBright – 38 jaar – Sherrif : Rooba
    Joseph 'Jo of Seph' Apollo Mahone – 17 jaar – Slagersjongen : Brutus
    Christoph 'Chris' Travis Mahone – 22 jaar – Slagersjongen : Brutus
    Santiago Cameron Montgomery – 15 jaar – Smidsknecht : Leite



    De kwajongens! – Alleen deze personen mogen het ‘bos huis’ betreden, maar hang er niet de hele tijd rond dat is niet leuk voor de spelers in het dorp –


    Mario Owny – 9 jaar – kattenkwaad en schoen/kleermaker : GelaarsdeKat
    Joseph 'Jo of Seph' Apollo Mahone – 17 jaar – Slagersjongen : Brutus
    Santiago Cameron Montgomery – 15 jaar – Smidsknecht : Leite

    Melrose 'rose' Elyse Roux – 17 jaar – Soms bakkerij : Rooba
    Evangeline 'Eve of Line ' Rosie Temperson – 16 jaar – Op zoek : Brutus
    Susanna (Susan) McBright – 17 jaar – Overal, liefst bakkerij, smid, sheriff
    Ciara McArthur - 18 jaar - Geen werk : ThoseWords



    Het Rollentopic

    Aanmelden kan natuurlijk altijd nog!

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 16:21 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Melrose 'rose' Elyse Roux

    'En nu? Moeten wij nu even je pappie en mammie gaan vertellen dat ze liever tegen je moeten doen, dat ze je je zin moeten geven omdat ze anders met ons te maken krijgen?' zei het meisje lachend, en toen knapte ik. ''Párdon? Heb jij ooit bij mij thuis gezeten ofzo? Je kent mijn ouders niet, wees er blij mee'' ik snoof even. ''Ik wou dat ík ze niet kende'' siste ik er nog achteraan. Ze wou me hier niet hebben? Prima, ik red het wel in mijn eentje. Ik draaide me om en liep weg.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Valerie Chermaine Avery
    'Werk je hier al lang Christopher?' vraag ik.
    Ik hoor de bel klingelen, ik draai me om, en ik zie mijn broer en zus binnenlopen.
    'Ohja, en dit is mijn broer: Lucas David Avery en dit mijn tweelingzus: Eva Melissa Avery'


    That is a perfect copy of reality.

    Christopher Mahone
    "De zaak is van mijn ouders, dus ik ben hier eigenlijk mee opgegroeid. Ik werk hier al sinds mijn zesde."
    Er kwamen een jongen en meisje binnen die aan me voorgesteld werden.
    "Aangenaam kennis te maken, Christopher Mahone is de naam."


    Me so good.

    (iedereen akkoord met tijdsversnelling?)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Evangeline Temperson
    Verbaasd ging ik overeind zitten. Niet veel mensen gingen tegen Ciara in. Melrose verliet het boshuis.
    "Wacht," riep ik het meisje na. "Als je echt zo van je ouders walgt als je zegt, dan ben je hier welkom. Maar je moet weten dat hier geen watjes zitten. Dus als je ergens zielig in een hoekje wilt gaan huilen, rot dan maar op. Het gaat er hier hard aan toe."
    Nieuwsgierig wachtte ik op een reactie.


    Me so good.

    [kan dat niet morgen? Nu zijn al heel veel mensen slapen.]


    Me so good.

    Melrose 'rose' Elyse Roux

    Ik draaide me om. ''Wat dacht je? Mijn ouders mogen dan wel zo.. Zo bekakt en verschrikkelijk beleefd zijn, dat zegt nog niet dat ik dat ook ben'' bromde ik, en bleef staan waar ik stond; mijn witte hakken waren nu half bruin door alle modder.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brutus schreef:
    [kan dat niet morgen? Nu zijn al heel veel mensen slapen.]


    [Dit, en ik ga zo ook slapen :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Okeej. Ik reageer Miss sloom door dat ik op mobie zit nu.)

    Susan
    Ik maakte de plank even schoon en ging toen weer verder. Chris zei niks over zijn door mij bebloede schort, ik was het al half vergeten. 'hoeveel moet er vandaag af zijn?' vroeg ik aan hem en keek naar de 2 grote kratten die ik nog moest en naar de berg vdie nog netjes moest, waar ik zo mee ging helpen.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 22:18 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Evangeline Temperson
    "Welkom bij de club dan, Rose."
    Ik glimlachtte naar haar en liep weer terug naar binnen.

    [Ik ga ook nu slapen dus ciao]


    Me so good.

    [Ik ga ook slapen, nightnighttt]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [weeh :( maar als ik alleen ben dan ga ik ook maar)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Christopher Mahone
    "Het liefst vandaag alles gedaan," zei ik met een diepe zucht.
    Ik zag haar blik naar mijn bebloede schort gaan, maar ik haalde mijn schouders op en deed alsof het me niets boeide. Het deed me ook niet veel. Ik bekeek een briefje dat op het aanrecht lag. Er moest een grote kalkoen worden klaargemaakt, voor een of ander feest vanavond. Ik pakte de kalkoen en begon in het achterste te graaien. Dit vond ik altijd het mindere werk. Ik stopte de kalkoen vol en wilde daarna mijn handen aan mijn schort afvegen mar dat zat onder het bloed.


    Me so good.

    [Nu ben ik echt weg, hihi]


    Me so good.

    ...

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 22:23 ]


    That is a perfect copy of reality.