• hallo allemaal

    ik heb ideetjes om een misdaadstory te schrijven. Deze zal bestaan uit verschillende cases. Die cases zullen op gelost worden door 1 dezelfde team (zoals Castle of The Mentalist).

    Nu wilde ik weten wat vinden jullie hiervan?
    En zijn er zo al veel stories gemaakt?
    graag jullie gedacht/mening hierover.

    greetz
    femalealpha

    tips en personages ook altijd welkom!

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 17:53 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ik vind het wel een goed idee.
    Ik heb er ook nooit een story over gezien (of toch niet gelezen)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    BKopenwater schreef:
    ik vind het wel een goed idee.
    Ik heb er ook nooit een story over gezien (of toch niet gelezen)

    bedankt


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik zou het niet weten, als jij dat graag wilt moet je dat vooral doen maar hoe maak je een origineel team? Er zijn al zovele series dat wat je maar bedenkt toch al eens gebruikt is. Ah, jouw keuze :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Peyrac schreef:
    Ik zou het niet weten, als jij dat graag wilt moet je dat vooral doen maar hoe maak je een origineel team? Er zijn al zovele series dat wat je maar bedenkt toch al eens gebruikt is. Ah, jouw keuze :Y)

    bedankt


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik zou het zeker doen, en precies doen wat mensen niet verwachten, laat de nerds niet logisch nadenken laat de anderen hen dissen of laat de kinderen heel jong en humoristisch zijn zoals in Smaragd of juist heel serieus zoals Sherlock Holmes. En dan net als professor Layton dat je dan zo heel serieus en dan helpen twee van die kleine kinderen die der echt niks van bakken etc.

    Dus maak het nieuw, origineel!


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Peyrac schreef:
    Ik zou het niet weten, als jij dat graag wilt moet je dat vooral doen maar hoe maak je een origineel team? Er zijn al zovele series dat wat je maar bedenkt toch al eens gebruikt is. Ah, jouw keuze :Y)


    comfort in c h a o s