• Nashville, Tennessee. Een groot stuk land, dat eigendom is van Sir Clayton, staat over te nemen. Zijn enige zoon woont in California, en besluit het te verkopen. Verschillende mensen zijn op het stuk uit, aangezien het prachtig is. Een grote boerderij, een prachtig huis, fantastische locatie,... Maar niet iedereen is even blij met de deal, onder andere het personeel dat er momenteel alleen verblijft.

    Mogelijke rollen

    Personeel op de boerderij
    Domenic Kian Hinshaw ~19 |Mombasa
    Matthew Ian Kompier ~22 |Chaim
    Michelle -Mich- Abrams ~21 |Burlington
    Cliffer Alice Kathrine Moon ~20 |STwilight

    Inwoners van Nashville
    Connor Darlton ~22 -Autogaragist- |Burlington
    Damian Roger Bryant ~20 -Heeft een cafe- |ZuperZaynx
    Andy Benedict(us) Cingstown ~19 |GelaarsdeKat
    Luisa Havana Newell ~20 -Werkt bij de bakker- |Mombasa
    Jamica Carmel Budger ~19 |ZuperZaynx
    Leigh Cambrue Sheadan ~18 |Leave
    Ailean Olivia Parks ~17 |Chaim

    Familie van Clayton
    Isabella "Isa" Desiree Clayton ~17 -Dochter- |Squib
    Skye Demi Aimee Clayton ~18 -Dochter- |xHaribo

    Andere
    Adam Clain ~19 |STwilight


    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:

    - Wees origineel met je rollen. Gebruik dus alsjeblieft geen 1D-mensjes, celebrities etc. Ook qua namen graag een beetje originaliteit, en niet allemaal namen die op elkaar lijken (:
    - Wanneer je je ingeschreven hebt in dit rpg, is het ook de bedoeling dat je er actief aan meeschrijft. Niet 2 keer posten, en nooit meer van jezelf laten horen, bijvoorbeeld.
    - Maximum twee rollen per persoon
    - Posts moeten redelijk zijn. Ik ga er geen limiet op zetten, maar meer dan 5 zinnen moet toch lukken?
    - 16+ toegestaan
    - Don't kill, fight, etc. zonder de andere zijn toestemming.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven
    - Reservaties blijven maximum 1 dag staan, tenzij je echt niet anders kan wegens afwezigheid.


    Nog vragen? Stel ze gerust (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 18:50 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik reserveer, ik hoop dat ik vandaag kan maken anders doe ik morgenmiddag/avond. Er is een kans dat ik morgen extra oefening van drama,d at ik dus niet kan maken maar dat geef ik door. Dan maak ik dinsdag zeker

    Een jongen, familie van Clayton als dat mogelijk is.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    kan er even duidelijkheid komen over wanneer we beginnen want nu moet ik het elke dag checken.


    Remember to be ridiculous.

    Ik open morgennamiddag het topic, dan heb ik de hele dag tijd (:
    Maar er moeten nog veel rollen afgewerkt worden...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dymphna schreef:
    Ik open morgennamiddag het topic, dan heb ik de hele dag tijd (:
    Maar er moeten nog veel rollen afgewerkt worden...

    *Voelt zich aangesproken en dwingt zichzelf nu tot schrijven.*


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dan pas ik morgen ook de beginpost aan, en de mensen die niet in orde zijn, krijgen een gb/pb.
    @Demi: Doe maar rustig :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dymphna schreef:
    Dan pas ik morgen ook de beginpost aan, en de mensen die niet in orde zijn, krijgen een gb/pb.
    @Demi: Doe maar rustig :W


    Nee want morgen heb ik geen tijd ):


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Nee want morgen heb ik geen tijd ):


    Oei, vind je het dan erg om morgen te beginnen?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dymphna schreef:
    (...)

    Oei, vind je het dan erg om morgen te beginnen?


    Nee hoor, begin morgen maar. Morgenavond ben ik er sowieso wel maar 's middags moet ik even kijken ivm een afspraak.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Okidoki ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Als we bijna beginnen wil ik ff weten of mijn rol nu goed is en of ik hem moet veranderen.


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    De naam lijkt er nog steeds te hard op. Als ik vraag om origineel te zijn, meen ik dat.
    +ik zie geen foto.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 7:44 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb het aangepast. Luisa komt nog.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ga nu de beginpost aanpassen, en als ik straks terug ben van de bank, komt het speeltopic ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Squib schreef:
    Rol:Personeel op de boerderij
    Naam:Silas Jacob Heat
    Geslacht:mannelijk
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk:


    Silas heeft blonde krullen en blauwe ogen. Hij is ongeveer 1,84 en gemiddeld gespierd.
    Karakter: Silas is een bijdehandte jongen. Hij doet en zegt wat hij wilt. Hij heeft maar weinig respect voor gezag, inclusief zijn baas, en is daardoor gedegradeerd tot stalknecht. Hij is heel koppig en hem iets opdragen zorgt er alleen al voor dat hij exact het tegenovergestelde doet. Hij heeft overal een antwoord op en is dol op plagerijtjes. Hij maakt non-stop cynische opmerkingen.
    Hij kan met iedereen van zijn eigen stand en mensen van een hogere stand die zich gewoon gedragen goed overweg, tenzij je arrogant bent of in een slachtoffer rol gaat zitten. Hij is heel optimistisch en stapt snel over problemen heen.
    Extra: Hij heeft een tatoeage van een kruis op zijn borst, heeft een ketting met een ring die hij altijd draagt en door zijn gebrek aan respect voor gezag is hij gedegradeerd tot stalknecht.


    Ehm, ik had gevraagd om geen bekende mensen te nemen.
    Dus als je je foto niet verandert, voeg ik de rol ook niet toe.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    STwilight schreef:
    Oke, ehm. Klaar, hier is de aangepaste versie :D

    Rol: Andere
    Naam: Adam Clain


    Als Adam bij andere hoort, waarom dan? De rol is niet echt duidelijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.