• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:

    [Dan praat ik niet meer tegen jou :')]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Patrick Hathaway
    'Je zegt zo'n beetje precies wat ik net aan het denken was,' lacht Sasha voordat hij op mijn schoot kruipt. Niet dat ik het erg vind en we zijn toch helemaal alleen voor de rest van de avond.
    Ondertussen kan ik niet echt een antwoord formuleren, Sasha's ogen staren namelijk weer in de mijnen. Toen ik zei dat ze hypnotiserend leken, was dat geen grapje. Het was geen wonder dat ik eigenlijk zo snel voor hem gevallen was, zelfs met de hypnose waar ik onder zat...
    'goed om te weten dat we op dezelfde golflengte zitten,' lach ik dat zachtjes, hoewel mijn stem een beetje oneven is.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Bekijk het zo: meer Rafael voor jou.]

    Sasha

    "Goed om te weten dat we op dezelfde golflengte zitten," lacht Patje zacht.
    Het is echt ongelooflijk aandoenlijk om zijn stem te horen beven.
    Ik glimlach geruststellen en laat mijn handen op zijn buik rusten. Wanneer ik me het knettergekke mens met het vuur herinner, trek ik ze snel weer weg.
    "Heb je eigenlijk brandwonden?" vraag ik zachtjes. "Van die avond bij het kampvuur?"
    Ja, de vraag kwam nogal uit het niets, dus ik dacht ik verduidelijk het maar even. Toen had het me niet zo heel veel gedaan, al heb ik wel serieus overwogen mijn gitaar op haar hoofdje kapot te slaan, maar nu word ik ronduit kwaad als ik er te lang over nadenk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    'Heb je eigenlijk brandwonden? Van die avond bij het kampvuur?'
    Ik werkte al jaren op deze plek en nog nooit was ik zo toegetakelt door een kampeerder als die nacht. Ik begrijp haar positie nu natuurlijkwel, maar dat veranderde weinig. ik knik eventjes.
    'Een paar, maar ik heb ze behoorlijk goed verzorgd. Het waren maar eerstegraads brandwonden.,' antwoord ik naar waarheid.
    De plekken waren op mijn heup, linkerbeen en een plek die ik liever niet bespreek met Sasha. Ze waren nog een ebetje gevoelig, maar echt pijnlijk was het niet meer.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Patrick Hathaway
    'Heb je eigenlijk brandwonden? Van die avond bij het kampvuur?'
    Ik werkte al jaren op deze plek en nog nooit was ik zo toegetakelt door een kampeerder als die nacht. Ik begrijp haar positie nu natuurlijkwel, maar dat veranderde weinig. ik knik eventjes.
    'Een paar, maar ik heb ze behoorlijk goed verzorgd. Het waren maar eerstegraads brandwonden.,' antwoord ik naar waarheid.
    De plekken waren op mijn heup, linkerbeen en een plek die ik liever niet bespreek met Sasha. Ze waren nog een ebetje gevoelig, maar echt pijnlijk was het niet meer.

    I thought he DID want to dicuss that... (wbw)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Marethyu schreef:
    (...)
    I thought he DID want to dicuss that... (wbw)


    Who the hell would like to discuss burn wounds on their dick with their boyfriend? Patrick would not. XD

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 16:13 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Een paar, maar ik heb ze behoorlijk goed verzorgd. Het waren maar eerstegraads brandwonden."
    Ik kijk hem verbaasd aan.
    "Dat maakt het niet oké," antwoord ik. "Ik heb ook heel wat uitgehaald al, maar nog nooit zulke stunts."
    Ik heb nooit iemand met opzet fysieke pijn toegebracht, tenzij die personen daar specifiek om vroegen. Nou, tenminste als je het occasionele gevecht niet meerekent. Maar dan nog heb ik nooit als een gek met een stuk brandend hout lopen zwaaien.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Escritura schreef:
    (...)

    Who the hell would like to discuss burn wounds on their dick with their boyfriend? Patrick would not. XD

    ...true that. I should think about what I'm saying before I say it.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Aislyn
    Ik hoorde de etensbel, maar besteedde er geen aandacht aan, want ik voelde de andere arm van Cassia ook om mij heen slaan en er trok weer een rilling van verukking door me heen. Mijn andere vrije hand legde ik op haar heup en mijn vingers streelden nog steeds haar wang, maar ik legde deze toen in haar nek en speelde met een paar haarlokken.
    Ik wilde haar heviger en intiemer zoenen, maar ik deed het niet. Het was iets dat ik niet kon maken, haar niet en mezelf niet. Om de simpele reden dat ik haar nu los moet laten, letterlijk en figuurlijk.
    Zachtjes brak ik mijn lippen van die van haar en keek haar aan vanonder mijn wimpers.
    Ik was stil en keek haar alleen maar aan, maar drukte toen weer een kusje op haar lippen en daarna een in haar nek. Toen ging ik helemaal van haar weg en voelde hoe ik de warmte van haar miste, maar ik ging niet terug.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Patrick Hathaway
    'Dat maakt het niet oké. Ik heb ook heel wat uitgehaald al, maar nog nooit zulke stunts.' Sasha heeft een verbaasde blik in zijn ogen. Ik knik langzaam.
    'Er is nu weinig aan te veranderen,' zeg ik zachtjes. 'Ze heeft haar straf gehad en hopelijk worden haar therapie uren besteed aan haar aggressie probleem.'
    ik wist niet of ze er een had, maar mijn lichaam vond van wel. ik had de halve nacht onder de douche gestaan, tot Felix eindelijk een creme tegen brandwonden had gevonden.
    'Je wist de meesten wel goed stil te houden met dat gezang van je,' zeg ik met een glimlach. Ik had alleen het vage begin van het lied gehoord.

    Cassia Sterling
    Het leek alsof er een eeuwigheid verstreken was. Mijn ademhaling was onregelmatig en mijn benen hielden me nog maar net omhoog. ik weet zeker dat mijn blauwe ogen groot stonden van verbazing en verwarring. Maar... Geen angst of walging. Alleen eht tintelende gevoel en het verlies van haar warmte.
    'Dat... Dat is niet echt afstand,' zeg ik met een twijfelend glimlacje.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn
    'Dat... Dat is niet echt afstand,' Zei ze terwijl er een twijfelend glimlachje op haar lippen verscheen.
    Niet. Naar. Staren.
    Er verscheen een kinderlijke grijns op mijn gezicht en ik liep naar de deur.
    "Ik kon het niet laten," Ik leunde tegen de deur aan en keek haar weer aan in haar felblauwe ogen. "Vond je me zo erg zoenen dan?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [HurtedHeart is geband(no_chears)
    Iemand Felix nodig? :3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Wow, why? o_o]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [HurtedHeart, reclame (7dag(en))
    Staat in het Banmeld topic. o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.